Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wii vs Xbox360 w/Kinect vs PS3 w/Move

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wii vs Xbox360 w/Kinect vs PS3 w/Move

Voor de kinderen hun verjaardag wilden we een Wii kopen (ze worden 5 jaar in maart). Maar als ik alles eens bekijk, dan stel ik vast dat het voor de Wii en PS3 "accessoire-mania" is.
    Wii mote, nunchuck, sensor bar (nog een kabel bij), charging stations, stuurwiel, enz.

Geen probleem, dan gaan we voor de 360 met Kinect. Probleem is dat er nog niet zoveel voor kids uit is, maar dat kan snel veranderen.
    Alleen, de minimum afstand van bijna 3 meter die je moet respecteren tussen jezelf en de Kinect camera is een struikelblok (en ik veronderstel voor veel mensen).
    Iemand hier al Kinect in huis ? Hoe zit het in de praktijk met die afstand ?
    Panasonic Lumix FZ2000

Re: Wii vs Xbox360 w/Kinect vs PS3 w/Move

We hebben al een paar maand een kinect in huis en hebben een kleine living.
    Met 2 spelen (12 en 14 jaar) op 2 meter a 2,5 meter afstand is hier geen enkel probleem.

De kinect zelf heb ik boven op de televisie geplaatst zodat de afstand nog wat vergroot.

Oppassen voor te fel licht op de achtergrond en donkere kleren - dat stuurt de kinect danig in de war.

Voor de rest: niks dan fun!
    flickr.com/wernerwattenbergh
    flickr.com/vdpsportfotograaf
    http://voetbalfotografie.wordpress.com

Comment

Re: Wii vs Xbox360 w/Kinect vs PS3 w/Move

Eerlijk gezegd, de Wii lijkt de meest logische optie voor de kids. Maar ik denk dat de games library van Kinect in de komende maanden sterk zal uitbreiden.
      De papa zelf zou liever een 360 kopen (Super SF4, Marvel vs Capcom3, Forza 3, NFS Shift... ). Nu moet ik nog zien dat er genoeg kids games zijn voor de 360 (met of zonder kinect).
      En wat betreft xbox live : is gold het geld waard ? Enige verschil met silver is volgens mij dat je met gold wel online kan gamen en dat je ook kan twitteren en chatten. Het laatste zegt me niks en online gamen, I can live without. Voor de rest kan je, voor zover ik weet, met silver alle content downloaden (gewoon een paar dagen langer wachten voor nieuwe demo's).
      Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Working...
      X