Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Re: vaste telefonie ... Waar /hoe het goedkoopst ?
Oorspronkelijk geplaatst door Reginald DwightBekijk bericht
Waar kan ik het goedkoopst aan een vaste telefoonaansluiting geraken ?
Te weinig info...
Waar heb je internet?
Mijn situatie: VDSL van DxADSL op een discoverylijn van BGC (€9.95/maand als ik niet mis ben). Inkomende gesprekken komen via BGC, uitgaande via mijn fritzbox router die aangesloten is op de Sagem modem (in bridge) via voipcheap.com aan 1c/min. Na een herlading van €12.5 bellen we 90 gratis (naar vaste lijnen in vele landen) alvorens aan ons krediet te beginnen.
Voor mij het goedkoopst. Heb je geen VDSL vervalt dit als optie natuurlijk.
als je vaste telefonie neemt in een shake van Telenet, betaal je vast bedrag per maand (weet ni precies hoeveel)
en kan je gratis bellen in daluren in bijna gans Europa (enkel vaste telefonie zal meer kosten dan in een pakket)
Das het probleem he vroeger had je alleen de RTT en wist je perfect wat het je kost tot er ene beslist dat er geen molypolie meer mag zijn en je door allerlei formules niet meer weet dat je nu uiteindelijk meer betaald dan vroeger bij die ene.
D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR
Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71Bekijk bericht
als je vaste telefonie neemt in een shake van Telenet, betaal je vast bedrag per maand (weet ni precies hoeveel)
en kan je gratis bellen in daluren in bijna gans Europa (enkel vaste telefonie zal meer kosten dan in een pakket)
En als je er 5 euro bijbetaalt dan bel je in Belgie 24/24 zonder meerkost naar alle gewone vaste lijnen.
Maar een oplossing via VOIP is altijd véél goedkoper.
Dommel €29,95 per maand voor onbeperkt snel internet adsl2+ en vaste telefonie (ongeacht piek of daluren), je moet dus niet wachten zoals bij telenet tot na 18u of 19u of niet bijbetalen voor Freephone ofzo. Ook als je eens iets meer wil downloaden, geen extra volumeblokken, nooit geen zorgen maken dus, altijd vast maandkost van nog geen €30!
In het begin soms wat problemen met hun service, maar nu gaat het toch al veel beter dan vroeger, uiteindelijk toch zeer tevreden van, jaartje of 4 geleden overgestapt van Telenet wegens te duur voor alles, ik betaal niet voor "de snelste" te kunnen zijn, wat ben je ermee als je maar 10 meter kan lopen (telemeter) of beperkt kan bellen.
Aan mij verdient Telenet niet veel, €13,33 per maand voor digitale tv, ik betaal zelfs geen huur digicorder, heb de vorige digicorder gekocht tweedehands
Comment