Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wordpress blog

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• wordpress blog

hallo

sinds een half uur heb ik een blog bij wordpress maar ik zou graag weten hoe ik foto's moet publiceren, ze zijn al upgeload (bij dashboard onder gallery) maar ze verschijnen niet op de pagina "foto's" alhoewel ik ze heb "attached" aan de pagina "foto's".

Kan iemand mij helpen.

met vriendelijke groet
    Canonfreak1000D
    Canon 1000D, 18-55, 50, Metz 36-AF5, Sigma 150mm F2.8 Macro OS, Nissin Di700
    hier vind je mijn foto's en hier ook

Re: wordpress blog

Ik weet niet hoe het is als je hem aanmaakt bij Wordpress zelf, maar kun je geen plugins installeren bijvoorbeeld een Gallery ?

als je een artikel bewerkt of aanmaakt dan heb je volgende staan "Uploaden/Toevoegen" hier kun je bijvoorbeeld afbeeldingen uploaden en selecteren voor een artikel.

Zelf heb ik een Wordpress site draaien op mijn eigen domain en een aangepaste flickr plugin die de foto's integreert die ik upload op flicker.
    Last edited by Superdaantje; 31 januari 2011, 19:02.

Comment

is ondertussen opgelost, heb de gallery geinserted in mijn post en nu verschijnen daar automatisch alle foto's. BTW wat vind je ervan?

Comment

Wat ik er van vind ? Beetje erg standaard..., maar gaat niet alleen om uiterlijk maar om de informatie die jij wil delen met de lezer.

Comment

weet je toevallig ook hoe je youtube video's insert.

het lukt maar niet

Comment

Working...
          X