Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beoordeling...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Beoordeling...

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
    Alhoewel ik zeker wil toegeven dat kunde helpt om kunst te maken, maar vaak onvoldoende is.
    Als een amateurschilder een mooi schilderij kan maken, dan kan die daar vaak niet meer dan 250€ voor krijgen.
    Giet anders een pot verf uit op straat, laat een gekend schilder er met zijn fiets doorrijden en daarna over een doek ... handtekening eronder en het is 5000€ waard (binnen 100 jaar nog enkele veelvouden).
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Nou ik ben dus zo'n huisdieren liefhebber, die het fototoestel in eerste plaats voor de honden had gekocht
      Ik heb uuuuuuuuuuuuren met de honden gewandeld voor mooie foto's, ik heb er honderden gemaakt en ik heb er maar twee die ik zou laten zien.
      Het is namelijk heeeeeel moeilijk als je een huisdier fotografeert om daar een foto van te kunnen schieten dat iedereen zegt: Wauw wat een mooie foto'.
      Als mijn hond tussen de bomen ligt en hij begint te gapen, is het een erg saaie foto.
      Maar had deze hond een leeuw geweest in een safaripark, die heerlijk aan het gapen was dan had de foto veel meer lof gekregen omdat dit nu eenmaal indrukwekkender is ook al is de kwaliteit van de foto's precies hetzelfde.
      Wel ben ik er mee eens dat er in een huisdierfoto ook composotie, scherpte enz moet zitten.

Pffffffff, ik ga morgen maar weer twee uur wandelen met de honden om te kijken of ik die éne unieke foto kan maken om te zorgen dat hij net zoveel bekeken word als de buizerd

Comment

misschien moet er wel een minimum leeftijd op BD gezet worden...

Lieve mensen,
        Vinden jullie nu zelf niet dat ge hier gelijk een bende kleuters aan het bekvechten zijt

groetjes
        een pessimist is een optimist met ervaring.
        Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
        Pentax k-3II en nog meer glas

Comment

Working...
        X