Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Even voorstellen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Even voorstellen

[Mod] twee topics samengevoegd
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Welkom bij BD. Denk eraan dat het "bijna niet te doen is" om volgend jaar je naam aan te laten passen naar Sabine44. Dus je mag 43 wel oud vinden, maar je zult het blijven zolang je bij BD actief bent (en zelfs daarna in onze archieven).

[tiens, en ik die dacht dat het langste jaar in een vrouwenleven haar 29ste was; zo oud blijft zij in ieder geval voor een jaar of 5-6, of tot je het begint te zien ]
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.6) - iPhone XR (iOS 18.6) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.6)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sabine43 Bekijk bericht
        Heb per ongeluk mezelf twee keer voorgesteld

Geeft niet hoor, kan je 100 mee worden.

Comment

Ook van mijn kant, van harte welkom op de site.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sabine43 Bekijk bericht
            Wat een warm welkom! Heb per ongeluk mezelf twee keer voorgesteld, maar dat moet niet uit hoeven te maken. Heb mijn post aangepast voor de liefhebbers, want 43 is natuurlijk nog lang niet oud!
            Gegroet, o jonge deerne van 43, tegenover mij zijt gij nog een gruun bladje
            en ge weet, nen ouwe bok........
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

Comment

over een paar weken denkt iedereen dat 43 je geboortejaar is en krijg je sowieso meer respect
              Albums
              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Working...
              X