Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ok, dan kan ik vanaf nu een weekje wachten voor ik het ding ga installeren. Ik heb toch al de updates. Laat me weten of je pc nog werkt na de installatie
Ok, dan kan ik vanaf nu een weekje wachten voor ik het ding ga installeren. Ik heb toch al de updates. Laat me weten of je pc nog werkt na de installatie
Laat ons samen dan maar een beetje de kat uit de boom kijken hé.....
Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.
Heb het ding gisteravond geïnstalleerd, via die ISO. Geen probleem gehad.
Maar veel meer dan de verzameling al gedane updates is die service pack niet...
Heb het ding gisteravond geïnstalleerd, via die ISO. Geen probleem gehad.
Maar veel meer dan de verzameling al gedane updates is die service pack niet...
En wat doet die dan polleke?
Die overschrijft dan gewoon al die gedane updates?
En wat doet die dan polleke?
Die overschrijft dan gewoon al die gedane updates?
Hoogstwaarschijnlijk wel, hé.
Deze SP 1 is inderdaad niet bijster interessant, omdat er voor windows 7 quasi geen nieuwe functionaliteit in zit. Voor 2008 server zitten er wel een aantal nieuwigheden in.
Voor bedrijven zorgt zo'n SP 1 blijkbaar wel voor wegwerken van een psychologische drempel : blijkbaar wordt windows volwassen, na het uitbrengen van de eerste .
Nu : uiteindelijk is zo'n SP zowat een verplichte upgrade, die uiteindelijk toch binnenkomt via de gewone updates (en dan, redelijk klein is).
Zoals al gezegd : het ding is voornamelijk interessant, bij een herinstallatie van windows 7...
Comment