Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

providerproblemen SCARLET

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: providerproblemen SCARLET

Lap, 't is weer van dat...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vlootie Bekijk bericht
      Lap, 't is weer van dat...
      Echt? Bij mij op dat moment niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomStr Bekijk bericht
        net 1000 excuses gehad (zal ik ook doen als ik mijn factuur te laat of onvolledig betaal...
        Ze rekenen dan een boete van 12 euro, alsof ze tot onze gerechtelijke macht zouden behoren.... En al ooit van een incassobureau gehoord? Dat is het soort privé-militie een beschaafd land onwaardig.
        Voor je het weet ben je dan alleged to be linked to Al Qaida en krijgen al je correspondenten te horen dat jij - ja jij - zou gemeld hebben dat er iets mis is met you telefoon.
        Last edited by Poza; 26 januari 2011, 23:32.

Comment

tiens, dat verklaard veel, we hebben in het begin (te) veel van onzen tak gemaakt... en nu krijg ik aanbiedingen op C4-explosieven, tickets naar alle landen, ik moet alleen zo'n speciale gordel aandoen (voor mijn eigen veiligheid naar het schijnt )...

tja, we hebben in het begin serieus op ons strepen moeten staan maar de laatste tijd werkt alles OK, op die mail problemen van een paar dagen geleden na...
          Het zal overal wel iets zijn zeker?
          De gustibus et coloribus non est disputandum
          Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Het lijkt mij stilaan een succes als Scarlet eens een tijdje werkt zoals het hoort...
            Hier ook al meer dan 2 jaar scarlet.
            Tot op heden maar 1 keer geen internet/mail gehad.
            Toen was er iets mis met belgacom lijn, en heeft een technieker van belgacom langs geweest voor herstel.
            Volgende dag na klacht was alles opgelost
            Tot op heden geen klachten over scarlet!
            Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
            Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

Sinds ze zijn overgeschakeld op VDSL werkt hier ook alles perfect.

Met de vorige modems had ik geregeld problemen. Maar ik had een reserve zodat ik ze kon omwisselen, als die tijdje niet gebruikt was, dan werkte die gewoonlijk weer (een half uur de stroom uitschakelen was niet voldoende, een paar dagen wel).
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

Comment

Toen mijn modem voor de tweede keer dat jaar moest vervangen worden, kwamen ze tot twee maal toe niet opdagen op de afspraak,... en zonder daar iets over te laten weten. Ik heb toen een maand zonder verbinding gezeten, en een boete van 12 euro voor een niet betaalde maand.

Comment

Working...