Re: i-phone uit Amerika
Dan mag je van mij bij de Amerikaanse douane (ook wel "Borders and Customs" genaamd) eens gaan zeggen dat dat ding waar je jas, handbagage etc door gaat, geen scanner is Niet vergeten dat zowel op JFK, La Guardia en Newark tegenwoordig ook Full Body Scanners gebruikt worden, iets dat bij de preutse Amerikanen al voor genoeg hetze gezorgd heeft. Het kan zijn dat ik me vergis, maar ik dacht dat voor export van goederen boven een bepaalde waarde ook betaald moest worden?
Nelita, als je er niets op tegen hebt nog even te wachten, is er niet veel dat je zal tegenhouden om een iPhone mee te brengen uit Amerika.
Rudy, het zou me niks verbazen dat ze in LV gewoon niet op de hoogte zijn van het feit dat het wel mag (al iets langer dan 3 maand ook), of het gewoon niet doen uit het prachtige Amerikaanse "general ignorance"
Oorspronkelijk geplaatst door grootmogol
Bekijk bericht
Nelita, als je er niets op tegen hebt nog even te wachten, is er niet veel dat je zal tegenhouden om een iPhone mee te brengen uit Amerika.
Rudy, het zou me niks verbazen dat ze in LV gewoon niet op de hoogte zijn van het feit dat het wel mag (al iets langer dan 3 maand ook), of het gewoon niet doen uit het prachtige Amerikaanse "general ignorance"
Comment