Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is dat met die spammers de laatste tijd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Wat is dat met die spammers de laatste tijd

    SPAMMERS!!

    't gaat hier over spammers op het forum en niet over taal, spel en schreif fouten...

    Nog een mogelijk om spammers buiten te houden is om het nieuwe account te laten
    goedkeuren door de beheerder of moderatoren en niet automatisch (activatie link welke
    na registratie per e-mail wordt verzonden).


    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

    Comment


    • #17
      Re: Wat is dat met die spammers de laatste tijd

      Gewoon de eerste post(s) modereren na registratie zou moeten genoeg zijn.
      Dat brengt natuurlijk extra werk mee voor de mods en wachttijd voor de nieuwe leden eer ze hun eerste posting zien staan.
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

      Comment


      • #18
        Re: Wat is dat met die spammers de laatste tijd

        Zoals deze zijn er veel,ze komen van over heel de wereld en gebruiken allemaal een AGFA cam.

        Kijk maar eens onder contactinfo naar z'n website.
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

        Comment


        • #19
          Re: Wat is dat met die spammers de laatste tijd

          Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
          Zoals deze zijn er veel,ze komen van over heel de wereld en gebruiken allemaal een AGFA cam.

          Kijk maar eens onder contactinfo naar z'n website.
          + de rest van zijn profiel informatie, heren en dames moderatoren; tijd voor actie!! = delete
          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

          Comment


          • #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur
            Op mijn toetsenbord staat dat puntje standaard op de i.
            Bij mij niet want op het toetsenbord staan enkel hoofdletters (drukletters). :-)
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #21
              Re: Wat is dat met die spammers de laatste tijd

              Blijkbaar heeft niemand mijn linkje bekeken. Die stop forum spam is gratis. Gewoon met je website integreren. Als er dan iemand een spam bericht plaatst, dan kan je hem melden op die site en krijgt zijn e-mail adres een automatische ban op alle andere fora die de site gebruiken.Je kan natuurlijk nieuwe adressen maken, maar je kan slechts 1 keer spam plaatsen op een site om weer overal een ban te krijgen.

              Comment


              • #22
                Re: Wat is dat met die spammers de laatste tijd

                Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                Dan zal ik een beetje reclame maken hier

                Een maat van mij heeft http://www.stopforumspam.com/ opgezet.
                Ik klik daarop en wat zie ik (alvast toch de eerste keer)? Een ad van Google voor dates met Russische meisjes..... .
                Da's dan een andere soort spam....
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #23
                  Re: Wat is dat met die spammers de laatste tijd

                  Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                  Dan zal ik een beetje reclame maken hier

                  Een maat van mij heeft http://www.stopforumspam.com/ opgezet.
                  Tenzij je dit kunt integreren met de '!' knop (wat niet echt voor de hand ligt) zie ik hierin weinig toekomst.

                  Het is gewoon water naar de zee dragen, en op den duur ga je al dat extra werk ook beu zijn. copy/paste naar een andere webpagina, vergt gewoon veel te veel tijd.
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                  Comment


                  • #24
                    Re: Wat is dat met die spammers de laatste tijd

                    Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                    Tenzij je dit kunt integreren met de '!' knop (wat niet echt voor de hand ligt) zie ik hierin weinig toekomst.

                    Het is gewoon water naar de zee dragen, en op den duur ga je al dat extra werk ook beu zijn. copy/paste naar een andere webpagina, vergt gewoon veel te veel tijd.
                    Dat is inderdaad mogelijk, maar het zou een moderator knop moeten zijn, want je kan iemand een kl**t afdraaien door hem op die lijst te zwieren. Zijn e-mail adres waarmee hij zich geregistreerd heeft op de site komt op de site te staan.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Wat is dat met die spammers de laatste tijd

                      Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                      Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                      Zoals deze zijn er veel,ze komen van over heel de wereld en gebruiken allemaal een AGFA cam.

                      Kijk maar eens onder contactinfo naar z'n website.
                      + de rest van zijn profiel informatie, heren en dames moderatoren; tijd voor actie!! = delete
                      [Mod-LesC]Dus wij zouden moeten optreden alvorens een overtreding begaan is?
                      Lijkt me Minority Report

                      Wat niet wil zeggen dat wij er af en toe niet eentje uitgooien voor een eerste post gemaakt is, maar dan is het omdat de naam niet strookt met de goede zeden of iets in die aard. Of bijvoorbeeld een geband lid dat zich onmiddellijk registreert onder een andere naam.
                      Maar voor de rest hebben wij het al druk genoeg met het modereren van de vele subfora van BD.[/Mod]
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • #26
                        Re: Wat is dat met die spammers de laatste tijd

                        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                        [Mod-LesC]Dus wij zouden moeten optreden alvorens een overtreding begaan is?
                        Lijkt me Minority Report

                        Wat niet wil zeggen dat wij er af en toe niet eentje uitgooien voor een eerste post gemaakt is, maar dan is het omdat de naam niet strookt met de goede zeden of iets in die aard. Of bijvoorbeeld een geband lid dat zich onmiddellijk registreert onder een andere naam.
                        Maar voor de rest hebben wij het al druk genoeg met het modereren van de vele subfora van BD.[/Mod]
                        wat jullie/jij doet is jullie/jou probleem, mij maakt het niks uit maar kom niet lopen janken bij de eerstvolgende SPAM-aanval.
                        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                        Comment

                        Working...
                        X