Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vriendelijk bij Theys Expert ... pfff

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Vriendelijk bij Theys Expert ... pfff

    Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
    Ah het is dus al geen opmerking niet meer die de verkoper gaf, maar gewoon uitkafferen en beledigen? Wat ga je nog uit je mouw schudden? De verkoper nam de vrouw in een houdgreep en beval VerSeg die wafel ter plekke in brand te steken op straffe van 268 zweepslagen? En hoe we dat normaal kunnen vinden?

    zucht...
    Het is wel wat overdreven van die zweepslagen, maar echt klantvriendelijk is die jonge gast niet. Ik ben er eens geweest voor een camera, voor info en een mogelijke bestelling, maar door de onbeschofte houding ben ik er snel vertrokken. en ik ben geen gepensioneerd oud manneke met een wafel
    Last edited by powerkiller; 20 januari 2011, 13:18.

    Comment


    • #62
      Re: Vriendelijk bij Theys Expert ... pfff

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      bij deze:
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      Miel
      D90 - D70 - F80 + glas

      Comment


      • #63
        Re: Vriendelijk bij Theys Expert ... pfff

        Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        Miel
        Wie schrijft die blijft
        Hangt er wel van af wat en hoe.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #64
          Re: Vriendelijk bij Theys Expert ... pfff

          Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
          @Jeroen: een beetje dimmen aub.
          Mooi voorbeeld, bedankt Lut om dit aan te halen.

          Jer0en zegt iets dat niet iedereen goed bekomt en krijgt hierover een opmerking omdat mensen daarmee niet gediend zijn.
          Awel, dat dezelfde mensen dan ook eens aanvaarden dat wij niet gediend zijn met de manier waarop Theys ons aansprak.
          Last edited by VerSeg; 20 januari 2011, 14:01.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #65
            Re: Vriendelijk bij Theys Expert ... pfff

            Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
            Ah het is dus al geen opmerking niet meer die de verkoper gaf, maar gewoon uitkafferen en beledigen? Wat ga je nog uit je mouw schudden? De verkoper nam de vrouw in een houdgreep en beval VerSeg die wafel ter plekke in brand te steken op straffe van 268 zweepslagen? En hoe we dat normaal kunnen vinden?
            zucht...
            Ze zoeken bij Theys nog een specialist, ik kan u aanbevelen.

            Hoe onnozel reacties toch kunnen zijn.

            Omhoog gevallen of zo?
            Last edited by VerSeg; 20 januari 2011, 14:08.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #66
              Re: Vriendelijk bij Theys Expert ... pfff

              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Wie schrijft die blijft
              Hangt er wel van af wat en hoe.
              En wie beschreven wordt blijft niet, afhankelijk van wat en hoe!

              Ik hou het hier voor bekeken, salut!
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #67
                Re: Vriendelijk bij Theys Expert ... pfff

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Dan mag hij daar nog een regel van maken, dan is er nog altijd een manier om zoiets te zeggen ook ... neen, zo brutaal en kortaf!
                U verwijt de winkelbediende grof en respectloos te zijn, wat volgens mij in deze volkomen terecht is.

                Maar...
                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Ge zijt wel een dikkenek om zo te reageren hoor! Gij werkt bij Theys zeker, of wilt ge er aangenomen worden?
                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Daar hebben we mijnheer "ik ben beter" weer.
                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Ze zoeken bij Theys nog een specialist, ik kan u aanbevelen.

                Hoe onnozel reacties toch kunnen zijn.
                Getuigen volgens mij toch ook van weing respect van u naar de ander forumleden toe.

                Je moet ook begrijpen dat deze leden met jou manier van aanspreken ook niet gedient zijn.

                [Mod] waarschuwing voor iedereen: persoonlijke aanvallen en beledigingen laat je best achterwege, anders zijn we genoodzaakt hier een slotje op te plaatsen.

                En dit staat wel in de huisregels die weloveral te lezen zijn.
                http://forum.belgiumdigital.com/f19/...en-338255.html
                Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                Comment


                • #68
                  Re: Vriendelijk bij Theys Expert ... pfff

                  Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                  Getuigen volgens mij toch ook van weing respect van u naar de ander forumleden toe.
                  Ja, die reacties zijn overdreven maar als ge hier eens met een probleem voor de dag komt wordt ge door de meesten belachelijk gemaakt!

                  Straffer is dat ze net hetzelfde doen maar voor zichzelf vinden ze dat normaal.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
                    En wie beschreven wordt blijft niet, afhankelijk van wat en hoe!

                    Ik hou het hier voor bekeken, salut!
                    Wel opmerkelijk om zien dat velen die een topic starten, maar niet de gehoopte reacties, maar eerder wat tegenwind, krijgen, dan plots hun eigen topic verlaten of zelfs vragen om een slotje...

                    mvg,
                    Bart
                    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                    Comment


                    • #70
                      Re: Vriendelijk bij Theys Expert ... pfff

                      Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                      Wel nu ikke nog eens, ik heb vroeger eens een proces gehad, reed een eenrichtingstraat verkeerd binnen, en natuurlijk, het buske
                      Ik moest mijn rijbewijs afgeven om het proces te kunnen maken, en ...
                      "ahhhh meneer heeft zelfs een C, en weet niet dat hij hier niet mag komen?? En dan dat lang haar, ziet ge daar wel goed mee? "en die lachten me vierkant uit, en ik heb dat nog moeten betalen ook, en hard op mijn tanden moeten bijten, want als ge iets terug zegt, nog smaad ook nog zeker ?? Die had me evengoed "lief" kunnen zeggen, "mijnheer u mag hier niet komen, draai u om en rijd terug " . Maar dat zei hij niet, dus ...een pv. In alle lagen gebeurt het dat er zijn die hun machtspositie ge (mis) bruiken. En soms moeten we het slikken , want zij ( verkopers, en bazen en ... ze hebben op het einde toch altijd gelijk.)
                      Je haalt hier een verhaal aan waarbij je onheus behandeld werd door "iemand" ... je hebt er u bij neergelegd maar doet er toch eens graag uw verhaal over.

                      Wat is nu het verschil met mijn verhaal dat ik eens kwijt wou omdat ik vind dat we onheus behandeld werden? Denk je nu zelf niet dat dit vergelijkbaar is?

                      Of moet ik nu ook reageren dat "indien je geen overtredig gemaakt had, die agent geen kans zou gehad hebben u zo aan te pakken en dat ge het zelf gezocht hebt"?
                      Ik denk niet dat het dat is wat jij zou willen horen, aanvaard dan eens dat een ander ook zijn verhaal doet!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                      Wel opmerkelijk om zien dat velen die een topic starten, maar niet de gehoopte reacties, maar eerder wat tegenwind, krijgen, dan plots hun eigen topic verlaten of zelfs vragen om een slotje...
                      Of zoals in deze reactie aangehaald ... commentaar alleen accepteren als ze het zelf schrijven.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #71
                        Re: Vriendelijk bij Theys Expert ... pfff

                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Ja, die reacties zijn overdreven maar als ge hier eens met een probleem voor de dag komt wordt ge door de meesten belachelijk gemaakt!

                        Straffer is dat ze net hetzelfde doen maar voor zichzelf vinden ze dat normaal.
                        VerSeg, ik weet ook niet wat het beste is.
                        Probeer de zaak objectief te bekijken.
                        En oordeel zelf. Wat zegt jouw hart?
                        Ik weet & begrijp, dat je gekrenkt werd door dit voorval.

                        Gisteren was ik naar andere gelijkaardige voorbeelden aan 't zoeken.
                        Stel dat oma en opa met hun kleinkind in die winkel binnenstappen en die kleine
                        heeft een (vettige) "lolly" in zijn mond & handen.
                        Dan had ik eens graag de reactie gezien van het personeel
                        En de reactie van de omstaanders & andere bezoekers van de winkel op dat moment
                        als er een opmerking zou komen van het personeel.
                        Ik ga overdrijven maar de kans bestond dat die werknemer gelyncht werd
                        OF dat de rest apathisch zou toekijken.

                        Wat winkels WEL kunnen doen is een paar verbod-tekens plakken op de ingang-deuren.
                        > "eten" niet toegelaten of zoiets he.
                        Dan is er geen discussie mogelijk.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #72
                          Re: Vriendelijk bij Theys Expert ... pfff

                          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          En oordeel zelf. Wat zegt jouw hart?
                          Dat jij altijd een persoon met een hart geweest bent en zult zijn Theo.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #73
                            Re: Vriendelijk bij Theys Expert ... pfff

                            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            Wie schrijft die blijft
                            Hangt er wel van af wat en hoe.
                            .....of in wiens kraam het past....
                            Tot nader order zijn gedachten vrij , ergo kunnen dan ook zo opgeschreven worden
                            Gelukkig maar,het zou anders een trieste boel worden.
                            Eigenlijk vind ik dat verseg gelijk heeft, en ik mág dat vinden. En ik mág de visie van anderen dan ook niet goedkeuren, maar ik hoef deze anderen daarom niet uit te kafferen. En dat is de fond van deze hele historie.
                            Miel
                            D90 - D70 - F80 + glas

                            Comment


                            • #74
                              Re: Vriendelijk bij Theys Expert ... pfff

                              WEL alles wat ik weet uit ervaring is degene die een opmerking plaatst altijd de agressor is,en de klant denkt dat hij in gelijk welke omstandigheid, dienstverlening,het eigendom bezit door ZIJN GELD uit te geven,of,ik wil dit of dat omdat ik al 10j klant ben, of nog erger"ik ben een vriend van uw baas"al of niet waar en als je even toekijkt dan gebeurt dat in een vliegtuig, autocar,bus,taxi,winkel enz ,en geloof me uit ervaring, die groep is groter dan de andere. Begin je dagtaak maar met om de haverklap bij je baas weer één of andere klacht te weerleggen al of niet terecht.
                              En meestal wordt naar "het slachtoffer" niet geluisterd maar komen zelfs de vermeende klachten op het conto, en komt bij de evaluatie naar voor " je bent niet vriendelijk tegen de klanten dus.... .
                              Om even een hilarisch voorbeeld te schetsen,de zaak gaat open om 9u en een werknemer komt een uur of wat vroeger, de reden is niet ter zake, maar hij merkt bij het naderen dat er een oud vrouwtje voor de deur staat, hij spreekt haar aan met " goede morgen moederke (de uttdrukking is wel streekgebonden) je bent wel veel te vroeg. Wel bij de opening vraagt zij direct naar de " baas " want zulke onbeschoftheid had zij nog nooit meegemaakt, een vreemde die haar aansprak met moederke. Maar in de klacht weerhield zij dit, en melde alleen een vergaande onbeschoftheid. Met als gevolg,een verklaring nodig van de werknemer, zo zie je maar hoe voorzichtig je moet zijn met vriendelijke klanten. Ik viseer hier niemand mee, maar dit is wel al te dikwijls de andere kant, en soms veel erger,mvg
                              https://ggpics.be/

                              Comment


                              • #75
                                Re: Vriendelijk bij Theys Expert ... pfff

                                Ik zeg (op een gedimde toon): kom maar rap af met dat slotje en breng ineens een nieuwe regel in werking: geen winkeldiscussies
                                of het nu een fotowinkel is een mediamarkt of een wafelenboer.
                                Als je ontevredenheid wilt spuien ga je beter bij test-aankoop aankloppen.

                                Comment

                                Working...
                                X