Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aankoop auto.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • aankoop auto.

    nu het autosalon pas geopend is,kan de 'echte' solden van start gaan.
    voor diegene die er eentje zoeken als vervanging of tweede auto.
    wijzelf zijn vorige week bij een renaultverdeler langsgeweest om er een tweede auto te kiezen en keuren,heb niet gewacht op autosalon omdat we hier toch waarschijnlijk dezelfde voorwaarden krijgen.
    en het is een clio 'Ice Watch' geworden met mooie(serieuze)kortingen en prima uitrusting.
    levering maart.
    tamelijk snel tegenover onze buren die het splinternieuwe model de Opel Astra Sports Tourer besteld hebben en de volle 5 maand moeten wachten.
    maar het is een nieuw model natuurlijk.
    nog Bd'ers op koop geweest/gaan?

  • #2
    Re: aankoop auto.

    Levering op papier en effectief kan groot verschillend zijn.
    Ik heb al een wagen gehad met 8 maand wachttijd dat er na 4 maand was en een kennis heeft een wagen dat na drie maand geleverd moest worden pas na 7 maand gekregen.
    Hopelijk houden ze zich aan de levertijd.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: aankoop auto.

      Oorspronkelijk geplaatst door krol Bekijk bericht
      nu het autosalon pas geopend is,kan de 'echte' solden van start gaan.
      voor diegene die er eentje zoeken als vervanging of tweede auto.
      wijzelf zijn vorige week bij een renaultverdeler langsgeweest om er een tweede auto te kiezen en keuren,heb niet gewacht op autosalon omdat we hier toch waarschijnlijk dezelfde voorwaarden krijgen.
      en het is een clio 'Ice Watch' geworden met mooie(serieuze)kortingen en prima uitrusting.
      levering maart.
      tamelijk snel tegenover onze buren die het splinternieuwe model de Opel Astra Sports Tourer besteld hebben en de volle 5 maand moeten wachten.
      maar het is een nieuw model natuurlijk.
      nog Bd'ers op koop geweest/gaan?
      Ik ben nieuwsgierig: waarom ben je voor een Renault gegaan ?

      T.

      Comment


      • #4
        Re: aankoop auto.

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Levering op papier en effectief kan groot verschillend zijn.
        Ik heb al een wagen gehad met 8 maand wachttijd dat er na 4 maand was en een kennis heeft een wagen dat na drie maand geleverd moest worden pas na 7 maand gekregen.
        Hopelijk houden ze zich aan de levertijd.
        klopt wat je zegt,maar als dat zo is dat ik langer moet wachten geeft dat niet.
        daar ik meestal toch met de motor de baan op ben..als het weer het toelaat tenminste.
        van nuafaan zal het weer wat beter worden zeker

        Comment


        • #5
          Re: aankoop auto.

          Oorspronkelijk geplaatst door trbt555 Bekijk bericht
          Ik ben nieuwsgierig: waarom ben je voor een Renault gegaan ?

          T.
          onze andere wagen is ook een renault...megane dan.
          2jaar ondertussen 50.000km geen krimp tot nu toe.(verlengde waarborg cadeau gekregen destijds 4jaar)
          is van mijn madam die als zelfstandige kapster aan huis is.
          garage vertrouwd zijn en bediening,daarmee...

          Comment


          • #6
            Re: aankoop auto.

            Ik had de mijne verleden jaar na..... 3 dagen.
            Eerlijkheidshalve: hij stond in de toonzaal van de dealer.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #7
              Re: aankoop auto.

              Ik veronderstel dat men in de lokale garage dezelfde kortingen toepast als deze op het autosalon.

              Anders denk ik dat de grage om de hoek geen zak te doen zal hebben tijdens deze periode
              Sony A7 mkIII
              Is all I need :-)

              Comment


              • #8
                Re: aankoop auto.

                Sommigen geven kortingen van 20 tot 30 procent (Peugeot bv).
                Merdeces geeft naar eigen zeggen geen korting (enkel wat gratis accessoires).'omdat ze zo toch al genoeg verkopen' (sic).
                Alfa Romeo (mijn persoonlijke fav.) doet het sober met 15%.
                Zou "onderhandelen" nog veel zin hebben ?
                Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
                And why do we fall, Bruce?

                Comment


                • #9
                  Re: aankoop auto.

                  Oorspronkelijk geplaatst door alain db Bekijk bericht
                  Sommigen geven kortingen van 20 tot 30 procent (Peugeot bv).
                  Merdeces geeft naar eigen zeggen geen korting (enkel wat gratis accessoires).'omdat ze zo toch al genoeg verkopen' (sic).
                  Alfa Romeo (mijn persoonlijke fav.) doet het sober met 15%.
                  Zou "onderhandelen" nog veel zin hebben ?
                  Citroën en Peugeot geven altijd grote kortingen, maar hun catalogusprijzen liggen ook stukken te hoog... Zo is het gemakkelijk natuurlijk. Mij interesseert dat % trouwens niet. De €'s die uiteindelijk betaald moeten worden des te meer.
                  Auto's zijn de laatste jaren trouwens andermaal behoorlijk duurder geworden, maar de verplichting voor de roetfilter op diesel (Euro 5 norm), en de quasi verplichting voor ESP (als ze tenminste nog hun 5 euro-ncap sterren willen halen) doet daar natuurlijk veel aan... Het (nieuw) Polo'tje dat mijn zus heeft (wel een firma-wagen) kost netto meer dan de golf waar ik nu mee rondrij (op 4 jaar tijd...) (zijn beide TDI's van 90 pk).
                  Groeten,

                  Polleke

                  Comment


                  • #10
                    Re: aankoop auto.

                    Oorspronkelijk geplaatst door krol Bekijk bericht
                    Opel Astra Sports Tourer
                    Yummi...
                    Panasonic Lumix FZ2000

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda

                      Yummi...
                      Ik kijk uit naar de nieuwe Peugeot 508 SW .......
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: aankoop auto.

                        Opel Insignia Sports Tourer... nog meer Yummi !
                        Panasonic Lumix FZ2000

                        Comment


                        • #13
                          Re: aankoop auto.

                          Die Clio Ice Watch ziet er helemaal niet slecht uit, zeker voor die prijs.
                          Je krijgt er ook nog vier horloges bij.
                          http://barthuysmans.smugmug.com/
                          BD0338BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: aankoop auto.

                            Slechte wagens bestaan volgens mij niet echt meer, keuze te over, alle prijsklassen, maar hoor je toch dat sommige mensen nooit voor een bepaald merk zullen kiezen ( zelfs als geld geen rol speelt ), ikzelf heb ook zo'n merk dat ik nooit zou kopen en dat is Opel, waarom . . . tja, niet echt een specifieke reden, merk zegt me totaal niets, spreekt me helemaal niet aan en vind in hun showroom niks naar mijn goesting, 't lijkt me een beetje een "onpersoonlijk" merk . . . gelukkig zijn er die daar anders over denken . . .
                            En ik heb al verschillende merken gehad, VW ( kever en Bora ), BMW, Peugeot, Citroen, Mini, Renault Alpine en R5 Turbo, Triumph, Ford Mustang, Alfa Romeo en Hyundai . . . de wagen waar ik het liefst mee reed was de Renault Alpine Turbo A310 . . . maar da's al héééél lang geleden . . .
                            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: aankoop auto.

                              Wij zijn vrijdag ook een nieuwe auto gaan bestellen, Lancia Delta Edizione Luna.We wilden eens iets anders, vonden het design prachtig (daar ben je het, in het geval van de Delta, volledig mee eens of ronduit oneens) en we waren helemaal verkocht na de testrit. Toch ook best wat korting gehad. Levering is voor rond de 15de februari, volgens de bestelbon mag de leveringsdatum 30% afwijken van de vooropgestelde datum, met een maximum van 3 weken. We hebben in de garage ook duidelijk gezegd dat we hem gewoon zouden laten staan indien er niet aan die voorwaarde voldaan is (geen voorschot betaald).

                              Comment

                              Working...
                              X