Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop Led-tv : waar startinfo ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Aankoop Led-tv : waar startinfo ?

Zo, beslist. Het wordt de Philips 40PFL7605H/12
    Lees meer over Philips en hoe wij helpen het leven van mensen te verbeteren met belangrijke innovaties op het gebied van gezondheidszorg, consumer lifestyle en verlichting.

Over de Samsung en Panasonic toestellen zowel positiefs als negatiefs gelezen. Over de Philips eigenlijk alleen maar positiefs...
    Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
      Zo, beslist. Het wordt de Philips 40PFL7605H/12
      Lees meer over Philips en hoe wij helpen het leven van mensen te verbeteren met belangrijke innovaties op het gebied van gezondheidszorg, consumer lifestyle en verlichting.

Over de Samsung en Panasonic toestellen zowel positiefs als negatiefs gelezen. Over de Philips eigenlijk alleen maar positiefs...
      Proficiat met uw aankoop en succes ermee!
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Proficiat met uw aankoop en succes ermee!
        Thx.

De prijs is overal rond de 1000 euro, staat wel in promotie bij VDB voor 899 euro. Vraag me af of die 199 euro verlengde garantie de moeite waard is...
        Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Thx.

De prijs is overal rond de 1000 euro, staat wel in promotie bij VDB voor 899 euro. Vraag me af of die 199 euro verlengde garantie de moeite waard is...
          Succes ermee!

Dat is altijd een beetje gokken. Het voordeel is dat je dan niet zonder tv komt te zitten in geval van problemen. Anderzijds ga je je moeten afvragen of je binnen 2 jaar niks bij die 199 euro kan leggen om een nieuwe te kopen als het nodig moest zijn.

-c

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
            Succes ermee!

Dat is altijd een beetje gokken. Het voordeel is dat je dan niet zonder tv komt te zitten in geval van problemen. Anderzijds ga je je moeten afvragen of je binnen 2 jaar niks bij die 199 euro kan leggen om een nieuwe te kopen als het nodig moest zijn.

-c
            Ik heb sowieso niet veel vertrouwen in Vandenborre. Heb een klantenreview gelezen van een flatscreen die heel tevreden was van zijn toestel, zeker omdat de verkoper hem had gezegd dat hij een Monstercable HDMI-kabel van meer dan 30 euro nodig had om met zijn digicorder 64x fast forward te kunnen doen, anders zou hij beperkt zijn tot 24x.

Sommige mensen geloven ook alles, maar wat VDB betreft, ze zijn enkel maar geïnteresseerd in verkopen. Heb jaren geleden eens een printer gekocht en ze probeerden me een dure USB-kabel aan te smeren terwijl ik gezegd had dat ik er thuis genoeg had.
            Enfin, mijn ouders hebben een 22" samsung gekocht met verlengde garantie (69 euro) voor de slaapkamer. De verkoper vertelde hen dat dat een vast bedrag is. Niks van, want op de site staat een prijs vermeld van 199 euro voor bovenvermeld Philips toestel.

Ik zou het Philips toestel normaal gezien kopen in een speciaalzaak (geen keten zoals MM of VDB) die heel goeie service biedt (en toevallig verkopen ze daar ook Yamaha audio), een zaak waar mijn ouders en ikzelf al klant zijn van begin jaren '80. Moet daar nog eens prijs gaan vragen, maar misschien toch beter niet bij een dozenschuiver kopen ?
            Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Thx.

Hoeveel is de standaardgarantie van Philips nu op dat toestel? Twee jaar vermoedelijk ... hoeveel jaar krijg je er bij voor die 199€?

Ik zou het niet doen voor deze aankoopprijs want als een toestel meer dan 2 jaar is gaan de meesten zelfs niet meer over tot herstelling van serieuze pannes maar stellen ze een swap voor tegen opleg. Nu ja, ieder zijn ding.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

hoeveel jaar krijg je er bij voor die 199€?
                3 jaar extra, 5 in totaal dus.

Op de Philips site is de aanbevolen winkelprijs voor dit toestel 1299 euro , een prijs die sommige dealers ook hanteren.
                Last edited by Kaneda; 13 januari 2011, 13:27.
                Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Service voor moderne toestellen is relatief. Meestal is dat garantie aan huis door de fabrikant dacht ik.

http://tweakers.net/pricewatch/253699/philips-40pfl7605h.html

767 euro bij pixmania - 2 jaar garantie.

Comment

Grundig (ik denk veel Philips componenten) :

De andere 2 niet in België te verkrijgen, blijkbaar.
                    Update
                    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                    George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                      Service voor moderne toestellen is relatief. Meestal is dat garantie aan huis door de fabrikant dacht ik.
                      De dealer mag er in de meeste gevallen zelfs niets aan doen, ophalen en herstellen door fabricant!
                      Smerige is dat sommige merken in hun garantievoorwaarden durven vermelden dat je bij een herstelling onder waarborg niet altijd specifiek uw eigen toestel terugkrijgt maar een gelijkaardig ... zoiets vind ik helemaal schandalig!
                      Ik heb dat één keer met een computerscherm gehad ... was twee of drie maand weg en toen kreeg ik een hersteld toestel van een ander terug met gebruiksschade (sigaret tegen gehouden).
                      Toen fameus van mijn theater gemaakt en na de nodige discussie een nieuw aangeboden gekregen zonder opleg. Was wel een standaard model i.p.v. een luxe-uitvoering.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Ambilight hebben ze eigenlijk gemaakt zodat een ruimte niet volledig verduisterd is.
                        Wanneer je naar tv kijkt in een volledig donkere kamer, gaan je ogen ook veel sneller vermoeid raken.

Comment

Hoeveel is de standaardgarantie van Philips nu op dat toestel? Twee jaar vermoedelijk ... hoeveel jaar krijg je er bij voor die 199€?

Ik zou het niet doen voor deze aankoopprijs want als een toestel meer dan 2 jaar is gaan de meesten zelfs niet meer over tot herstelling van serieuze pannes maar stellen ze een swap voor tegen opleg. Nu ja, ieder zijn ding.
                          Die verlengde garantie dekt ook "gesprongen" LED-lampjes (gevolg zwarte streep door je scherm), iets wat door Philips tijdens de normale garantie zelfs niet gedekt wordt.

Trouwens, vandaag toestel besteld bij Vandeborre, nergens goedkoper te vinden (in fysieke winkel, bedoel ik dan). Ik kan nog wachten om te beslissen om al dan niet verlengde garantie te nemen zolang het toestel niet geleverd is (niet in stock, zal een paar weekjes duren). Ik denk er nog over na.
                          Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Die verlengde garantie dekt ook "gesprongen" LED-lampjes (gevolg zwarte streep door je scherm), iets wat door Philips tijdens de normale garantie zelfs niet gedekt wordt.

Hoe kan dat nu niet gedekt zijn door de garantie?
                            Als je pech hebt zit je de eerste week al met een defecte LED (kan altijd eens gebeuren) en dan zou je al kosten hebben?
                            Staat dat ergens in de voorwaarden of zo?
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Hoe kan dat nu niet gedekt zijn door de garantie?
                              Als je pech hebt zit je de eerste week al met een defecte LED (kan altijd eens gebeuren) en dan zou je al kosten hebben?
                              Staat dat ergens in de voorwaarden of zo?
                              Volgens verkoper wordt een defecte led niet door Philips gedekt...
                              Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Zijn er nog tevreden kopers van Plasma-toestellen ?

Of is die techniek bijna voorbijgestreefd ?

De prijzen liggen een stuk lager.

R
                                Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

Comment

Working...
                                X