Graag had ik info ingewonnen over de aankoop van een tv. Bij de Vandenborres en Mediamarkten heb ik er al veel gezien maar dat lijkt toch niet zo makkelijk.
Op welke sites kan ik recente info terugvinden ?
Mijn voorkeur gaat naar 42 inch/107 cm.
Internet op tv is een vereiste, budget tot max 1.500€.
Ben nu een tevreden Philips-gebruiker maar sta open voor alles.
Enkele vragen :
- is het verschil tussen 100 Hz en 200 Hz de moeite ?
- de één heeft 500.000 als contrast cijfers (de meeste Philips-toestellen), terwijl Panasonic snel over 2.000.000 spreekt. Een groot verschil ?
- Ambilight 1,2,3, ... bij Philips : de moeite of gewoon een verkoopsargument als een ander ?
- Samsung ... ik kan de naam amper horen, oké voor een gsm, ... maar toch : het beste beeld kwam toch uit zo'n toestel (200hz, met prachtige grijze kader) Een betrouwbare speler ? Een verkoper vertelde me dat ze de beste beeldschermen zouden hebben. Klopt dit ?
Veel vragen dus hé. Kennen jullie sites / forums die wat objectieve informatie kunnen geven hieromtrent.
Of voor de kenners ... Wat zou het beste 107 cm / Tv-internet / Led / tot 1.500 € - toestel zijn op dit moment ?
Alvast dank !
Op welke sites kan ik recente info terugvinden ?
Mijn voorkeur gaat naar 42 inch/107 cm.
Internet op tv is een vereiste, budget tot max 1.500€.
Ben nu een tevreden Philips-gebruiker maar sta open voor alles.
Enkele vragen :
- is het verschil tussen 100 Hz en 200 Hz de moeite ?
- de één heeft 500.000 als contrast cijfers (de meeste Philips-toestellen), terwijl Panasonic snel over 2.000.000 spreekt. Een groot verschil ?
- Ambilight 1,2,3, ... bij Philips : de moeite of gewoon een verkoopsargument als een ander ?
- Samsung ... ik kan de naam amper horen, oké voor een gsm, ... maar toch : het beste beeld kwam toch uit zo'n toestel (200hz, met prachtige grijze kader) Een betrouwbare speler ? Een verkoper vertelde me dat ze de beste beeldschermen zouden hebben. Klopt dit ?
Veel vragen dus hé. Kennen jullie sites / forums die wat objectieve informatie kunnen geven hieromtrent.
Of voor de kenners ... Wat zou het beste 107 cm / Tv-internet / Led / tot 1.500 € - toestel zijn op dit moment ?
Alvast dank !
Comment