Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wereldberoemd

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wereldberoemd

Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
    Nou, laat die "andere kant" dan ook maar eens met een voorstel komen (en "wij willen praten" is géén voorstel)
    Ben benieuwd.

Groeten, Bert
    Eén landelijke kieskring is hiervoor de oplossing. Als een Di Rupo weet dat hij met iets toe te geven stemmen kan halen in Vlaanderen zal hij wel iets soepeler zijn. Idem voor BDW.
    Ik vind kiezen voor een federale regering en enkel kunen kiezen voor politiekers uit je achtertuin eigenlijk een anachronisme.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
      Als (ALS) men al weet waar België ligt denkt men toch dat iedereen Frans spreek als moedertaal ...
      En USA en onafhankelijk in eenzelfde context gebruiken . Een land waar deze met de minste stemmen verkiezingen wint. Dat zullen onze Zuiderburen graag horen
      Ja, maar ik zeg toch nergens dat je zo'n oordeel moet vragen aan toevallige voorbijgangers uit een of ander land. Je zou een team van experten uit een tiental (of meer) landen kunnen betalen om de toestand hier grondig te bestuderen en te praten met alle betrokken partijen alvorens zij een uitspraak doen. Een andere uitweg uit de impasse lijkt mij onrealistisch. Wil je misschien dat hier Noord-Ierse of Baskische toestanden ontstaan?
      Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Dat artikel in de WP is het bewijs van hoe onze gesubsidieerde pers werkt, en hoe ver hun invloed rijkt. Walgelijk.
        http://www.theafricabug.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
          Ja, maar ik zeg toch nergens dat je zo'n oordeel moet vragen aan toevallige voorbijgangers uit een of ander land. Je zou een team van experten uit een tiental (of meer) landen kunnen betalen om de toestand hier grondig te bestuderen en te praten met alle betrokken partijen alvorens zij een uitspraak doen. Een andere uitweg uit de impasse lijkt mij onrealistisch. Wil je misschien dat hier Noord-Ierse of Baskische toestanden ontstaan?
          Mag ik erop wijzen dat er reeds 2x een "expert" is gekomen die was aangesteld door de EU om de toestand in België te komen onderzoeken? Eentje ervan was een olijke Zwitser die na 2 weken de toestand in België kon analyseren en benadrukte dat Wallonië een bedreigde minderheid was in België door het "machtige" Noorden des lands.

Er bestaat niet zoiets als onafhankelijkheid en ik denk dat er aan experts geen gebrek is in ons eigen land. Willen we de "wijze' ministers van Staat zoals deze hun kunen en wijsheid hebben getoont op de Waalse televisie? Willen we weer een akkoord die dubbelzinnig is en waarvan men nu al weet dat het na enkele jaren weer bijgeschaafd moet worden?
          En waarom dan niet het voorbeeld van Tsjechië en Slovakijë nemen? Wat (moderne) geschiedenis leert is dat men geen volkeren verplicht kan laten samen leven. De USSR, Tsjechoslowakije, Joegoslavië, Ierland, Spanje, België en ga zo maar verder. Denk aan de verschillende "stannen" in het huidige Rusland. China met hun opstandige volksgroepen, de moslims die willen afscheuren in de Filippijnen, ... Ga ik nog verder?

Bijna 2/3den van alle huwelijken eindigt in een scheiding en de nieuwe trend is een scheiding op latere leeftijd.Wel, als dit maatschappelijk aanvaard wordt dan zal een boedelscheiding ook wel kunnen zeker?
          Ik reis beroepshalve de hele wereldbol af en weet je wat het grootste misverstand is over België? Dat we hier allemaal Frans spreken. Een enkeling weet dat de grootste bevolkingsgroep Nederlandstalig is en ook nog eens de economie draaide houdt. Dat we een hulpbehoevend broertje hebben in het Zuiden die maar niet wil volwassen worden en al helemaal niet wil luisteren naar anderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht
            Dat artikel in de WP is het bewijs van hoe onze gesubsidieerde pers werkt, en hoe ver hun invloed rijkt. Walgelijk.
            De VRT (en dus het populaire TV-programma waarover dit topic gaat) is ook gesubsidiëerd.
            Over hoe ver die invloed reikt zullen we het maar niet hebben .
            Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

En gezien dat het weer de maatschappelijke toer opgaat..........

Red Falcon
              Moderator

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
              X