Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wereldberoemd
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
-
Re: Wereldberoemd
Hoe noemt men dit? Afstandsjournalistiek? Die sessies zijn op genomen op 30 december ll. Waren er dan onderhandelingen misschien? Ik dacht het niet. Voor de ' Washington post' vind ik dat maar riooljournalistiek á la dag allemaal en story.
Het politieke er buiten gelaten vind ik Bart iemand waarmee je eens 'deftig' kan praten bij een lekkere Bickyburger en een lading frieten.
MielD90 - D70 - F80 + glas
-
Het stukske van de Washington Post goed gelezen ? Ze lachen er zelf mee (zoals heel het buitenland trouwens met België lacht)
Chapeau voor Bart de Wever. Ook (zelfs) nu kan ie nog lachen en de "gewone mens" uithangen.
Groeten, BertNikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
www.bertofotografie.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk berichtHet stukske van de Washington Post goed gelezen ? Ze lachen er zelf mee (zoals heel het buitenland trouwens met België lacht)
Chapeau voor Bart de Wever. Ook (zelfs) nu kan ie nog lachen en de "gewone mens" uithangen.
Groeten, Bert
Comment
-
Allemaal oppervlakkig gedoe.
"Ik ga het zeggen Walter": dom volk dat zich aan zoiets stoort.
En dat zeg ik NIET omdat het Bart is.
Voor mijn part mag iedereen meedoen aan die Slimste Mens.
Ik vind Bart integer, slim en iemand die zich aan zijn woord houdt.
Kan ik niet van iedereen zeggen.
En ik zou teleur gesteld zijn als ik in deze ongelijk had.
Betekent wel niet dat ik het eens ben met zijn visie of zienswijze enz. enz.
Comment
-
Had het vandaag ook gelezen... hehe alle nipslips kende hij
Comment
-
-
Hij is populair geworden door aan het programma mee te doen, hij weet dat maar al te goed. Met eventuele verkiezingen in het achterhoofd, komt hem dit weer zeer goed uit. Jammer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtIk vind Bart integer, slim en iemand die zich aan zijn woord houdt. Kan ik niet van iedereen zeggen.
En ik zou teleur gesteld zijn als ik in deze ongelijk had.Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtIk vind Bart integer, slim en iemand die zich aan zijn woord houdt.
iedereen die nog twee vuisten diep kan zien, is die agenda duidelijk. Heel de geschiedenis
door zien we dit soort sympathieke rakkers opduiken, en wat ze nalaten, kan u makkelijk
in dezelfde boekjes terugvinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtZijn woord, ik hoor het u graag bezigen. Al zou ik het vervangen door agenda. En voor
iedereen die nog twee vuisten diep kan zien, is die agenda duidelijk. Heel de geschiedenis
door zien we dit soort sympathieke rakkers opduiken, en wat ze nalaten, kan u makkelijk
in dezelfde boekjes terugvinden.
En ik moest ook direct denken aan andere "goede praters"Last edited by theokus; 8 januari 2011, 14:15.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht't Is maar hoe je het bekijkt. Of je het nu "zich aan zijn woord houden" noemt of "het been stijf houden" of stijfkoppigheid : het komt op hetzelfde neer. Fundamentalisme leidt heel vaak tot conflicten en puinhopen. Een goede politicus is precies iemand die compromissen kan sluiten.
Yves L. was niet koppig??
Ik kan me jammer genoeg niet nader verklaren of dit topic wordt gesloten
Er zijn inderdaad twee aspecten.
Vlamingen hebben gekozen maar hebben geen notie van het uiteindelijke en totale plaatje
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht'Een goede politicus is precies iemand die compromissen kan sluiten.
Bottom line: het moet van beide kanten komen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk berichtBottom line: het moet van beide kanten komen!
Miel
Ben benieuwd.
Groeten, BertNikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
www.bertofotografie.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk berichtBottom line: het moet van beide kanten komen!
Moeten we er dan niet beter de EU of de USA bijhalen?Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk berichtDat klopt. Als echter beide kampen vinden dat zij teveel toegeven en de anderen te weinig, denk ik dat alleen een onafhankelijke scheidsrechter daarover objectief kan oordelen.
Moeten we er dan niet beter de EU of de USA bijhalen?
En USA en onafhankelijk in eenzelfde context gebruiken . Een land waar deze met de minste stemmen verkiezingen wint. Dat zullen onze Zuiderburen graag horen
Comment
Comment