Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Deurwaarder

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Deurwaarder

Tjeri en Saphi,
    Dank voor de gefundeerde uitleg.
    Ik zal eens op het politiekantoor langsgaan.
    Hopelijk geraakt dit opgelost.

Comment

Re: Deurwaarder

Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
      ....
      Een veel genoteerde misvatting : als jij ingeschreven bent op een adres is het ok. Mis poes ! Als de vorige huurder niet is ingeschreven op een ander adres en bijgevolg niet is uitgeschreven op zijn oude adres ben je het haasje.
      ...
      Tjerri
      Idd, klopt, dat bedoelde ik eigenlijk maar heb het niet goed vertaald.
      Bedankt om het recht te zetten en me er even op te wijzen

Als de verdwenen persoon na 5 jaar zijn pas moet vernieuwen dan komt de uitnodiging ook op jou adres toe, dientengevolge krijgt hij em dus niet, en wordt na een paar maand een aanmaning gestuurd van de gemeente uit, indien em daar niet op reageerd dan wordt hij zowiezo geschrapt uit het bevolkingsregister.
      En daar komt het sociale plaatje, want je kan geen enkel sociaal voorziening krijgen zonder geldig verblijfplaats (zonder geldig pas dus).
      Zijn werkgever krijgt ook problemen indien zijn werknemer geen geldig adres heeft.
      Banken zijn ook verplicht om je identiteit na te gaan eens per x jaar.
      Wie daar geen gunstig gevolg aan geeft wordt na x jaar de rekening gesloten.
      Er gaan ongetwijfeld nog gaten in het systeem zitten hoor, maar tis toch al iets beter dan pakweg 15 jaar geleden.

In geval je post krijgt van firmas en zo smijt je die best gewoon weg.
      Is het van een deurwaarder dan kan je idd beter de deurwaarder ook een belletje doen alhoewel dat geen enkel wettelijke waarde heeft.
      Best is de boel gaan checken op het stadhuis.

Comment

Working...
      X