Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Konijnenberg belgie - TNT

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Konijnenberg belgie - TNT

Heb 9 dagen geleden bij konijnenberg onlineshop belgie, een nikon 70-300 VRII besteld en, ook dezelfde dag het bedrag betaald . voor 21.00h besteld , volgende dag geleverd ( mits in stock - en dat was het ! ) ??

nu , 9 dagen later nog steeds niets . zending zit in de aflever route , staat er al paar dagen te lezen op site van TNT.
    blijkbaar is het 'pakje' ook vanuit nederland gekomen

vind het tel nummer tnt belgie niet, iemand die het wel heeft ?
    Last edited by am-staff; 27 december 2010, 13:10.
    2 body's en wat lenzen ..

older and wiser ... my arse

Re: Konijnenberg belgie - TNT

Ik denk dat je moet gaan klagen bij Konijnenberg om iets gedaan te krijgen.

Comment

Google is your friend: Klik

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Soort gelijk topic van mij ; Klik

Dus je bent niet de enige die problemen heeft....

Comment

Mja Konijnenberg?! Ik hoor er minstens evenveel slecht dan goed over.

Je klacht moet in ieder geval bij Konijnenberg zijn. Zij zijn het die reclame maken met hun levertermijn, dan moeten ze er ook in slagen dat waar te maken. Nu is deze periode van het hele jaar misschien wel de allerslechtste om iets te laten leveren.
          The Knight That Says Ni...kon

Comment

Nu 9 dagen geleden ...
            1. Zaterdag => geen transport
            2. Zondag => geen transport
            3. Maandag => België plat door weersomstandigheden
            4. Dinsdag => België plat door weersomstandigheden
            5. Woensdag => België plat door weersomstandigheden
            6. Donderdag => België plat door weersomstandigheden
            7. Vrijdag => België plat door weersomstandigheden
            8. Zaterdag => Kerstdag
            9. Zondag => Tweede Kerstdag

Zou dus wel eens kunnen dat alles wat vertraging heeft!
            Ik heb vorige week 20 gesloten omslagen gepost naar alle richtingen van het land uit en tot op vandaag heeft niemand iets ontvangen ... in principe mag dat ook niet maar een beetje begrip mag deze keer wel.

Nu wat de stockvoorraad betreft, dit is altijd maar een referentie en geen zekerheid. Als er één stuk op stock is en twee klanten bestellen tegelijk, dan heeft er toch één van de twee pech. Zoiets kan je nooit voorkomen.

De levertijd wordt ook niet gegarandeerd, staat in hun voorwaarden : De levertijd is dan ook slechts indicatief. Bij overschrijding van de levertijd heeft u geen recht op schadevergoeding en geen recht om de bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              Google is your friend: Klik
              die had ik ook al gevonden en naar gebeld. is express en niet post bij hun. konden me niet helpen .

toch bedankt .
              2 body's en wat lenzen ..

older and wiser ... my arse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door am-staff Bekijk bericht
                die had ik ook al gevonden en naar gebeld. is express en niet post bij hun. konden me niet helpen .

toch bedankt .
                Konden ze dan je niet doorverbinden? Of een ander telefoon nummer doorgeven?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door am-staff Bekijk bericht
                  die had ik ook al gevonden en naar gebeld. is express en niet post bij hun. konden me niet helpen
                  Uw pakket is vanuit Nederland vertrokken ... dan moet ge TNT Nederland contacteren en niet TNT België.

Heb het ook al gehad en dan hoor je daar wel van iemand dat de tracking voor particulieren niet altijd werkt of correct is (als iemand dat daar eerlijk wil toegeven).
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Je pakket wordt trouwens uit NL verzonden omdat het hoofdbureau van Konijn daar is. Voor mijn weten wordt er niks verzonden uit Turnhout.
                    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                    500px

Comment

15/12 : heb ik daar iets besteld.
                      16/12 : mail ontvangen dat het verstuurd was + track&tracecode.
                      18/12 : TNT : zending gesorteerd voor land van bestemming.
                      22/12 : TNT : zending in afleverroute
                      22/12 : pakket ontvangen...

Op de site van TNT (.nl) staat er de volgende sneeuwmelding :
                      "De distributie van pakketten kan hinder ondervinden van de winterse omstandigheden. TNT Post Pakketservice zal het maximale doen om desondanks uw pakketten tijdig af te leveren."

Contact TNT Nederland : http://www.tntpost.nl/voorthuis/klan...vraag-stellen/ maar ik denk dat je als ontvanger van een pakket eigenlijk eerst bij de verzender moet informeren.

En "levering de volgende dag" is enkel mogelijk voor bestellingen vóór 16u op de Nederlandse site met bestemming Nederland...
                      Voor België is het iets langer (zeker in deze winteromstandigheden) : http://www.fotokonijnenberg.be/page/...estelling.html
                      Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
                        Je pakket wordt trouwens uit NL verzonden omdat het hoofdbureau van Konijn daar is. Voor mijn weten wordt er niks verzonden uit Turnhout.
                        Dan moeten ze het ook maar aan de nederlandse prijs aan rekenen maar dat zullen ze wel niet doen zeker.
                        D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
                          Dan moeten ze het ook maar aan de nederlandse prijs aan rekenen maar dat zullen ze wel niet doen zeker.
                          Bestel dan in Nederland.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Working...
                          X