't Vrouwke kocht verleden jaar een nieuwe Nokia. Het enige wat dat ding aan moet voldoen;
- Een lange batterijduur hebben
- Kunnen bellen en SMS'en zonder problemen
- Bluetooth (voor handsfree in de wagen)
- Makkelijk in gebruik (beiening, menu's)
Het was een GSM van bijna 200€ en ze heeft er nog niks dan miserie mee gehad. Dat ding hangt bvb al vast vanaf het moment dat ze een letter "m" intikt in een SMS. Ook krijgen we vaak de voicemail, terwijl de GSM aan staat en perfect bereik heeft. Een beloofde firmware update laat al een jaar op zich wachten. Ze heeft er genoeg van en wil een andere.
Welke kunnen jullie haar aanraden?
Ik richt me vooral tot de BD'ers van het vrouwelijke geslacht hier, want het moet natuurlijk liefst een "vrouwenmodelleke" zijn.
1000x dank!
J.
- Een lange batterijduur hebben
- Kunnen bellen en SMS'en zonder problemen
- Bluetooth (voor handsfree in de wagen)
- Makkelijk in gebruik (beiening, menu's)
Het was een GSM van bijna 200€ en ze heeft er nog niks dan miserie mee gehad. Dat ding hangt bvb al vast vanaf het moment dat ze een letter "m" intikt in een SMS. Ook krijgen we vaak de voicemail, terwijl de GSM aan staat en perfect bereik heeft. Een beloofde firmware update laat al een jaar op zich wachten. Ze heeft er genoeg van en wil een andere.
Welke kunnen jullie haar aanraden?
Ik richt me vooral tot de BD'ers van het vrouwelijke geslacht hier, want het moet natuurlijk liefst een "vrouwenmodelleke" zijn.
1000x dank!
J.
Comment