Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe DVD-surroundsysteem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe DVD-surroundsysteem

ik weet niet of je kinderen hebt of zelf graag wat speelt op een playstation
    een playstation 3 die heeft een blue ray speler en die blue ray speler dat erin zit is zeker niet van de slechtste
    die ps3 kost rond de 300€

Comment

Heel veel verschillende toestellen:

In het menu links vind je de top-5, een selectietooltje, ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
        ik weet niet of je kinderen hebt of zelf graag wat speelt op een playstation
        een playstation 3 die heeft een blue ray speler en die blue ray speler dat erin zit is zeker niet van de slechtste
        die ps3 kost rond de 300€
        Met kinderen ben je beter af met een Wii of een Xbox 360 met kinect. Als de BR-speler in de PS3 vergelijkbaar is met de DVD-speler in de PS2... laat dan maar zitten !
        Panasonic Lumix FZ2000

Comment

2.1 kan mijn idee toch niet op tegen 5.1. Ben ook naar de 3-2-1 gaan luisteren als ik mijn systeem gekocht heb en het verschil was heel duidelijk hoorbaar.
          Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
          http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
            2.1 kan mijn idee toch niet op tegen 5.1.
            Daar gaat het niet om. 5.1 is natuurlijk beter, 7.1 is NOG beter maar sommige mensen willen nu eenmaal geen huis vol luidsprekers. Ik wil ook geen 5.1 systeem. Zoals ik al zei, we zijn aan het verbouwen en hadden makkelijk alle kabels kunnen laten klaarleggen, maar hebben gekozen dat niet te doen.
            Een 60 inch TV geeft ook een betere cinema-ervaring dan een 42 inch, maar 'k ga toch geen 60 inch kopen...
            Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Ik had eerst een Sony DAV-DZ700 FW van €699 (5.1 waarvan achterste 2 draadloos) metaalkleurig, strak en niet zo duur, wegens eens 40" lcd gekocht (black glossy) wou ik ook overstappen op high-definition beelden.
              Had ook eerst gekeken voor zo'n 2.1 systeem of iets met zo'n "soundbar" maar vond dit toch maar niets die "virtual surround", liever een goed 2.1 of 5.1 systeem.

Na lang reviews lezen vond ik deze LG (prachtige klank en bassweergave, veel meer opties dan Sony voor die prijs (youtube, usb connector voor direct films,enz...), black glossy past perfect bij m'n LCD).
              Is met 2 champagnevormige black glossy vloerspeakers en de overige kleinere. Zocht dus eerst een 2.1, maar deze 5.1 had me meteen overtuigd en slechts 2 vloerspeakers met toch slank design.

K'weet het, de vrouwen klagen altijd van teveel of te grote boxen ("is hier geen bioscoop"), maar als ze weg zijn kun je desnoods je rear boxen in 5.1 opstellen, met een 2.1 zit je vast

Deze LG kreeg zelfs een Eisa award, speciaal design met wat blauw in verwerkt.
              Review zie : http://alatest.be/reviews/home-cinem...12,78/?lang=nl

Kost bij de €600-€700 en weer niet in België te krijgen natuurlijk, vond hem in Duitsland voor €550 geleverd, nu zelfs maar €387 + verzendkost in Frankrijk zie ik, een echt koopje
              Last edited by CanonYouCan; 29 december 2010, 13:24.

Comment

Als je vind dat speakers te hard opvallen is er nog altijd de optie van B&O, heel stijlvol design en geeft toch nog een deftig resultaat. Ik ben zelfs overtuigt dat mijn systeem op stereo beter resultaat geeft dan een "prul" 3-2-1 systeem.
                Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX

Comment

Als de BR-speler in de PS3 vergelijkbaar is met de DVD-speler in de PS2... laat dan maar zitten !
                  De DVD speler in de PS2 was idd. maar de speler die in de PS3 zit is echt wel goed.
                  Ik heb hem zelfs voor cd's getest tegen mijn yamaha (7j geleden de tweede duurste en aangesloten via van den hull kabels) en daar hoor ik geen verschil.
                  Tegen m'n Yamaha DVD speler haalde hij het moeiteloos, (die staat dus op zolder)

En ik kan er nog mee gamen ook

on topic; ik hen nog geen één bose ding goed horen spelen. ook niet op hifi beurzen waar ze dan demo's geven met hun beste spul

grtjs Jozef
                  D800 en een goed glasservies

Comment

Als je vind dat speakers te hard opvallen is er nog altijd de optie van B&O, heel stijlvol design en geeft toch nog een deftig resultaat. Ik ben zelfs overtuigt dat mijn systeem op stereo beter resultaat geeft dan een "prul" 3-2-1 systeem.
                    Als jij een deftig 5.1 systeem "met ballen" kan vinden voor 500 euro (want dat is wat ik maximaal wil betalen voor een geluidsysteem), weet het me dan te zeggen. 'k Ga het toch niet kopen (wil geen boxen rondomrond, nogmaals, zelfs al krijg ik kinepolis bij mij thuis), maar ben toch even curieus.
                    Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Zeer geïnteresseerd / geamuseerd volg ik deze discussie op de voet
                      Ik weet nu al dat het niet een 321 van Bose wordt.
                      www.brunodyserinck.be
                      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                        Als jij een deftig 5.1 systeem "met ballen" kan vinden voor 500 euro (want dat is wat ik maximaal wil betalen voor een geluidsysteem), weet het me dan te zeggen. 'k Ga het toch niet kopen (wil geen boxen rondomrond, nogmaals, zelfs al krijg ik kinepolis bij mij thuis), maar ben toch even curieus.
                        Je wil dus de kwaliteit van een 7.1 maar je wil max 2 boxen zetten en het moet geleverd worden aan prijzen uit den Aldi?
                        Mijn box rechts vooraan kost meer dan 500€

Comment

Je wil dus de kwaliteit van een 7.1 maar je wil max 2 boxen zetten en het moet geleverd worden aan prijzen uit den Aldi?
                          Mijn box rechts vooraan kost meer dan 500€
                          Ik heb nooit gezegd dat ik die kwaliteit wil, TS trouwens ook niet. Wat hier wel wordt geopperd is dat een 2.1 systeem sowieso brol is en dat je toch beter een 5.1 of 7.1 systeem koopt.
                          Ik ga een 2.1 systeem kopen en ik besef heel goed dat dit geen echte cinema-ervaring biedt, maar daar ben ik ook niet naar op zoek, zeker niet voor het budget dat ik ervoor over heb.
                          Net zoals met m'n Nokia C6 met touchscreen : ik kan er maar niet aan wennen. Ik verkoop hem omdat ik een gewone phone met "echte" knoppen wil. Al gaf je me een iPhone van 700 euro cadeau, 'k zou hem niet gebruiken omdat ik gewoon geen touchscreen "brol" wil.
                          Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Working...
                          X