Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kapaza

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Kapaza

    Hij heeft het door... Game over

    Als je daadwerkelijk het geld gestuurd, waarom geef je me een ander MTCN vanaf het begin? Ook op de ontvangst van de western union, waarom is de MTCN bedekt met de stempel?
    Het gedeelte van de MTCN is voor de westerse EU-ambtenaren te vullen met de hand geschreven, maar wat is er niet aangetoond dat het met de hand geschreven? Western Union gezegd dat er geen geld op te sturen door jou. Controleer uw naam werd niet gevonden. Wat is dit? U zegt dat u verstuurd geld, maar Western Union zegt dat er geen geld is gestuurd?
    Laat ik nu wat er gaande is. anders zijn we verspillen elkaars tijd.
    Reeds meer dan een jaar wereldwijde oplichting

    Als ik met mijn spelletje 1 slachtoffer minder op zijn lijst gekregen heb was het de moeite waard...
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #32
      Re: Kapaza

      on4bam,
      Dat heb je goed gespeeld man,het doet mij goed dat je hem ook eens een lesje geleerd hebt.

      Comment


      • #33
        Re: Kapaza

        Oorspronkelijk geplaatst door Herman47 Bekijk bericht
        on4bam,
        Dat heb je goed gespeeld man,het doet mij goed dat je hem ook eens een lesje geleerd hebt.
        Spijtig dat ze daar zo weinig last van hebben. Op mijn zoektocht ben ik zeer veel postings tegen gekomen van mensen die vogels, honden en nadere dieren "gekocht" hebben van deze oplichters (wees maar zeker dat het georganiseerde misdaad is). Verschillende IP adressen duiken overal op, allemaal uit Kameroen. Waarschijnlijk gebruiken ze adressen die ze van 1 slachtoffer krijgen om aan anderen te geven als bestemmeling voor de betaling maar vermits je bij Western Union geen ID moet tonen heeft die naam geen belang, het volstaat het MCTN te weten om geld te ontvangen waar dan ook ter wereld.

        Het zou mij niet verwonderen dat het lokale WU kantoor onder 1 hoedje speelt met hen (voor een %-tje) en bij de politie in zo'n landen kan ik mij ook wel iets voorstellen. Het gaat waarschijnlijk om tienduizenden euro per maand...

        Spijtig dat er niets aan te doen is, behalve zoveel mogelijk mensen waarschuwen.
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #34
          Re: Kapaza

          Oorspronkelijk geplaatst door Quinck Bekijk bericht
          het is de bedoeling dat op deze site zoekertjes komen te staan.
          Hmm, ik heb een paar jaar geleden heel lang een zoekertje gehad waarin ik enkel (juiste en diervriendelijke) informatie over hamsters aanbood (echt verrassend hoeveel mensen daarop gereageerd hebben)
          Dan wou TS met zijn 'zoekertje' toch ook gewoon informeren...

          'k Snap eerlijk gezegd ook niet waarom Kapaza niet (eerder) handelt..

          EDIT: Oeps k' had nog niet gelezen dat als je ze verwittigd het zo snel mogelijk verwijderen.
          Facebook
          Flickr
          500px

          Comment


          • #35
            Re: Kapaza

            Ik heb nu een nogal ernstige zware verwittiging gestuurd naar kapaza,omdat ik er mij enorm aan erger en het serieus frustrerend begint te werken bij mij,dat kapaza gewoon op geen enkele reactie van mensen reageren,die worden opgelicht via hun str...site.
            Bij deze ken ik per toeval en gelukkig genoeg de juiste bevoegdheden(een speciale cel die zich enkel bezighoudt met oplichtingspraktijken op pc,sites en dergelijke op te sporen.Weldra zal kapaza nu bezoek krijgen van deze eenheid en zal kapaza het goed moeten kunnen uitleggen of verantwoorden. Hopelijk voor kapaza,gaan ze aan hun probleem werken en er iets aan doen ofwel gaan we kapaza nog zien verdwijnen van het internet.Er worden al mensen genoeg bedrogen vantegenwoordig,zonder dat flutkapaza er ook nog moet aan meewerken.
            Ondertussen heb ik nog geen enkele reactie gekregen van kapaza,maar dat zijn we wel al gewoon ondertussen.

            Comment


            • #36
              Re: Kapaza

              Oorspronkelijk geplaatst door Herman47 Bekijk bericht
              Ondertussen heb ik nog geen enkele reactie gekregen van kapaza,maar dat zijn we wel al gewoon ondertussen.

              Ik vond ze ook zeer laks. Ik heb 2 keer de betreffende advertentie aangeven en de info meegegeven dat de "verkoper" zich in Kameroen bevind maar dan duurde het nog 3 dagen eer de advertentie weg was. Dat zou sneller moeten, ze moesten niets meer zelf uitzoeken, alleen controleren of mijn info klopte. Ik denk dat ze gewoon het ip van de poster van het advertentie kunnen zien en eigenlijk zouden ze een script kunnen runnen dat filtert op niet BE of NL postings zodat die dan manueel kunnen nagekeken worden. Dat hoeft niet lang te duren want het kromme Nederlands van die afrikanen valt snel op.
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

              Comment


              • #37
                Re: Kapaza

                Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                Ik vond ze ook zeer laks. Ik heb 2 keer de betreffende advertentie aangeven en de info meegegeven dat de "verkoper" zich in Kameroen bevind maar dan duurde het nog 3 dagen eer de advertentie weg was. Dat zou sneller moeten, ze moesten niets meer zelf uitzoeken, alleen controleren of mijn info klopte. Ik denk dat ze gewoon het ip van de poster van het advertentie kunnen zien en eigenlijk zouden ze een script kunnen runnen dat filtert op niet BE of NL postings zodat die dan manueel kunnen nagekeken worden. Dat hoeft niet lang te duren want het kromme Nederlands van die afrikanen valt snel op.
                Ze doen er geen lap aan, 2de hands ook niks, heb al 3 x doorgegeven dat daar ne 5DMkII staat met 3 L lenzen , grip en den helen rimram, te koop voor 899, ( zelfs 2 X ) wel denk je dat dat verdwijnt ... nope: staat er al een maand ofzo op, en ze doen het er niet af...
                maar ja het is overal wat, ik zeg hier tegen ne mod, dat er ene iets verkoopt hier en die er 380 euro heeft voor betaald schrijft hij , en dat ding kost nieuw 169 euro ( give or take 20 euro naargelang de winkel ) het blijft wel mooi staan. Rippen zou het woord van 2010 moeten heten en niet tentsletje....

                Comment


                • #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie
                  Ze doen er geen lap aan, 2de hands ook niks, heb al 3 x doorgegeven dat daar ne 5DMkII staat met 3 L lenzen , grip en den helen rimram, te koop voor 899, ( zelfs 2 X ) wel denk je dat dat verdwijnt ... nope: staat er al een maand ofzo op, en ze doen het er niet af...
                  maar ja het is overal wat, ik zeg hier tegen ne mod, dat er ene iets verkoopt hier en die er 380 euro heeft voor betaald schrijft hij , en dat ding kost nieuw 169 euro ( give or take 20 euro naargelang de winkel ) het blijft wel mooi staan. Rippen zou het woord van 2010 moeten heten en niet tentsletje....
                  Scherpie, zolang het geen gestolen of verdacht materiaal is, kan en mag iedereen een prijs vragen die hij wil, het is aan de koper om te beslissen of hij dat geld er wil aan geven of niet, wanneer ik dergelijk overdreven prijs zie, schrijf ik een vriendelijke pm met eventueel een link waar het produkt pakken goedkoper te verkrijgen is.... Meestal wordt de prijs dan wel aangepast. Met vriendelijkheid en respect geraak je veel verder dan een agressieve reactie.
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #39
                    Re: Kapaza

                    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    Met vriendelijkheid en respect geraak je veel verder dan een agressieve reactie.
                    Dag Franciskine, ik heb een pm gedaan naar ne mod hier... dus dat was in orde..., en vind je mijn opmerking agressief ??? excuses dan, maar ik schrijf toch gewoon de waarheid ???
                    ne metz 48 af 1 kost overal 169 euro ( en weer neem hier en daar een 20 euro voor welke winkel ) den 50 af 1 kost nu 199 euro ( want die 48 vind ik nergens meer in de verkoop wel nog enkele maar genen enkele canon meer, bij studio 73 nog ne sony/minolta en konijn nog voor 2 andere merken waar de prijs erbij staat, maar niet meer voorradig)
                    en hij schrijft :
                    Deze flitser is dus in nieuwstaat. Heb hem voor 325 euro gekocht in een winkel, heb hier wel geen bewijsje meer van. ( verkoopt nog wel 3 andere zaken , waar hij het factuur dan wel van heeft )
                    Ik pm dit naar ne mod, dat ik het spijtig vind dat hij hier ne link mag zetten voor zulke advertentie, en mijn boodschap is wel gelezen, maar het staat er nog altijd. Dus
                    We moeten elkaar helpen, maar soms wil men wel niet helpen.

                    Comment


                    • #40
                      Scherpie, zoals ik al zei, de verkoper bepaalt de prijs, of dat die veel te hoog is of niet maakt niet uit, de koper koopt of koopt niet, als de prijs te hoog is zal toch niemand toehappen he, maar ik wil dat zoekertje wel eens bekjken, linkje aub of eventueel via pm?
                      Mijn reactie over heftig reageren is zeker niet persoonlijk bedoeld hoor, maar velen durven reageren als een stier op een rode lap wanneer de vraagprijs veel te hoog is, soms is die vraagprijs bewust zo hoog, soms is het onwetendheid.... Maar in spe mag de verkoper vragen wat hij wil, niemand verplicht je tot aankoop.
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                      Comment


                      • #41
                        Re: Kapaza

                        Heb gisteren persoonlijk bericht gekregen van kapaza,dat ze er iets gingen aan doen en verbeterenMaar dat ik wel iets te vlug van stapel ben gelopen om hen zonder enige verwittiging een bevoegde controle eenheid op hun dak heb gestuurd.
                        Bij deze heb ik dan toch de moeite gedaan om hen nogmaals te antwoorden,alhoewel het zeer tegen mijn zin was, dat reeds verschillende mensen,inclusief mezelf,hen reeds verschillende malen op de hoogte gesteld hadden over de wanpraktijken die zij toelieten op hun site.Als antwoordt heb ik dan een hele rimram diplomatische uitleg gekregen,zodat het er eigenlijk op neer kwam dat het hun fout niet was en dat ze ook niet de werkwijze vanuit buitenlands gebied kenden.
                        Toen hun gezever mij dan serieus begon te irriteren,heb ik dan als laatste geantwoordt,wanneer ik nog één bedrieglijke advertentie opmerk op hun site inverband met hun vogelfabriek ginder in apenland,ik hen standé pedé dagvaard voor opzettelijke en bedriegeijke medewerking aan oplichting.Wat de bevoegde instanties hebben ondernomen,weet ik nog niets van en heeft kapaza niets over vermeld.
                        Ze kunnen dan hun advertenties ginder bij de bananentrekkers
                        rechtsreeks in de papegaaiennesten gaan publiceren.
                        Gelukkig kende en had ik de bevoegde instanties aan mijn kant of er hadden nog veel slachtoffers gevallen denk ik.
                        PS; Ikke biede aan mooie fotokodak Canon 500 D,ben schoemaker in Gent,maar mother is verry sik en ben nu in afghanistan vor slechte operatie van mother.Sturen 500 euro geld naar mij,ik kan operatie betalen van mother en kodak ik direct opstuur met kameel.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Kapaza

                          nog nen goeien twee ara's
                          het is geen Ivoorkameroenkazchgees maar nen kronkelaar.
                          Gelieve te bellen op 053/784924.

                          Email gaat via kennis en wordt dus niet direct beantwoord.
                          Als je dan op het nummer google loslaat kom je op.

                          34. Hobbyvoeders Van Den Abbeele Bvba
                          Huishoudelijke artikelen
                          Grote Baan 269, 9310 Aalst - Herdersem
                          Telefoon: 053-784924
                          De nagel op de kop is dat de advertentie geplaatst is door "hyacint" en laat dat nu net de naam zijn van de heer Van Den Abbeele zijn winkel/webstek gelukkig heeft hij een mailadres en een goede vriend die voor hem de telefoon opneemt in winkel hyacint?
                          Flickr één
                          Flickr two

                          Comment


                          • #43
                            Re: Kapaza

                            Das nog straffer,nu verschiet ik van niets meer.Ik ken Van den Abbeele Wilfried dan nog persoonlijk zeer goed,Zijn vogelhandel noemt Hyacint,gelegen te Herdersem-Aalst.Zelf woont hij te Buggenhout.Vele papegaaien die je daar besteld,komen uit Nederland.

                            Comment

                            Working...
                            X