Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Playstation 3 ? Of toch maar Wii ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Playstation 3 ? Of toch maar Wii ...

post verwijderd
    Last edited by tommmm; 10 januari 2011, 19:15.

Re: Playstation 3 ? Of toch maar Wii ...

op deze site zul je een antwoord vinden op al je vragen.

“The Earth is Art, The Photographer is only a Witness ”

Comment

Ik ben ook over voor een PS3 icm GT5!

Volgend weekend haal ik hem.

Ben sterk aan het overwegen om volgende combinatie aan te schaffen.

De console zou ook moeten dienen als mediacenter/streamer.
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Beiden zijn hier stof aan het vergaren. Het zijn gewoon verschillende toestellen. Een Wii is leuk entertainment als er bezoek/volk is. Playstation heeft een blu-ray speler en een ander soort games. Voor beiden is er een markt, hangt er gewoon af wat je graag speelt. GT5 ziet er wel prachtig uit, zoiets zal je op een Wii niet tegenkomen natuurlijk. Ik ga weer wat meer pc gamen.

Comment

voordeel bj ps3: grafisch super!! en blu-ray mogelijkheid!!
          echt subliem beeld met blu-ray!
          nikon stuff

Comment

Nou ik zal ook is wat plus punt voor je noemen.

Bluray speler MAAR deze wordt dus online upgedate nu bijv naar 3D !
            3D game (Mits je zoon dure 3D tv hebt dan toch)
            Je hebt ook voortaan de MOVE dus alla wii maar werkt schijnbaar veel beter (Heb ik niet zelf getest)
            Spellen met veel betere ghrapix
            Gran Turismo 5 !

En de hdd is voor filmpjes foto's muziek save games game data enz

Maar je kunt er gewoon een met een kleine hdd pakken deze kun je mocht het nodig zijn zelf met 4 schroefjes vervangen. Alleen de gegevens overzetten kost best veel tijd.

Plus punt wii MARIO !!!!!
            Greetz Twan

http://500px.com/TwanGroenen

Comment

PS3 - Wii
              50 1.2L - Lensbaby

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                PS3 - Wii
                50 1.2L - Lensbaby

Redelijk duidelijk..
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

post verwijderd
                  Last edited by tommmm; 10 januari 2011, 19:15.

Comment

Zelfs GT4 op de PS2 zag er al gelikt uit. Maar om eerlijk te zijn, een beetje saai. Ik vrees dat GT5 op de PS3 hetzelfde zal zijn, maar dan in High Definition...

Oorspronkelijk geplaatst door Twannie Bekijk bericht
                    Bluray speler MAAR deze wordt dus online upgedate nu bijv naar 3D !
                    3D game (Mits je zoon dure 3D tv hebt dan toch)
                    Tja, heb nog geen zin (noch geld) om m'n DVD-collectie door BluRay's te vervangen. En ik zie me ook niet 's avonds met een 3D-brilletje naar TV-kijken...

Je hebt ook voortaan de MOVE dus alla wii maar werkt schijnbaar veel beter (Heb ik niet zelf getest)
                    Ik denk niet dat de Wii zo goed zou verkopen mocht de besturing niet snel en precies zijn.

Spellen met veel betere ghrapix
                    Gran Turismo 5 !
                    Zie bovenaan...

Plus punt wii MARIO !!!!!
                    Daar zeg je me wat !

Aan TS : een 360 met Forza 3 misschien ? Als je al een Wii hebt, heb je geen dure Kinect nodig. En de 360 versies van de cross-platform games zijn naar 't schijnt beter dan de PS3-versies...
                    Last edited by Kaneda; 28 november 2010, 21:12.
                    Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Net GT5 gehaald trouwens. Ik vind het een heerlijk spel, net zoals gt4.
                      Saai? Als je extreem veel brokstukken en explosies wilt, kun je beter wat rondrijden in Grand Theft Auto 4. Smaken en interesses verschillen natuurlijk, maar ik vind de Gran Turismo reeksen enorm verslavend. In tegenstelling met GT4, kun je (volgens mij) geen races opnieuw doen om de prijzen steeds opnieuw te winnen. Dit maakt het spel wel moeilijker, je moet beter omgaan met je credits.

Pluspunten van de PS3:
                      Gratis online gamen (in tegenstelling tot de Xbox)
                      Internetbrowser (handiger met bluetooth toetsenbord, maar doenbaar met controller)
                      Grote harde schijf = Bruikbaar als mediaplayer (films, muziek, foto's, ..)
                      Leest bluerays
                      GT5

Comment

GT5 GT5 GT5 GT5 . Gaan eens fandag moeten doen he . heb hier 2 van die playseats en nen projectorke
                        Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                        http://www.racenews.be

Comment

Gran Turismo 4 (heb vroeger nog GT1 & 2 gehad op PS1) : de gran turismo mode begin ik niet aan, teveel werk met al die proeven die je moet afleggen. Toegegeven, 't is een driving simulator dus dat kan ik de makers niet kwalijk nemen.

De graphics en de besturing zijn natuurlijk top, maar ik had graag gehad dat je in arcade mode (wat ik altijd speel) van het begin ALLE tracks en ALLE auto's had. Eigenlijk wil ik een titel met de fun van NFS Hot pursuit 2 (ik heb het over de PS2-versie) maar met de technische realisatie van GT4.
                          Niemand trouwens een cheat om alle tracks en cars te unlocken in GT4 ? Die is nergens te vinden en naar 't schijnt bestaat die niet eens...
                          Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Heb beide en speel zelf enkel op de PS3...

Waarom die grote harde schijf? Sommige spellen installeren 1-5 GB op je harddisk. Mijn versie was ooit een 40GB versie...dan moet je na een spel of wat dus keuzes gaan maken en bepaalde spellen eraf gooien.

De keuze was toen om een andere harde schijf te plaatsen, staat zelfs in de manual hoe dit moet, dus kost geen garantie. Tegenwoordig heeft de slim editie volgens mij 250GB wat in principe voldoende zou moeten zijn.

Voordelen op een rij..:

- What you see is what you get. Alles werkt zonder dat je daar extra kosten voor moet maken (internet bijvoorbeeld)
                            - Blu-ray en HD spellen (meeste spellen zijn wel 720P. 1080P spellen zijn er niet veel).
                            - Te gebruiken als mediacenter
                            - Playstation store met veel demo's (niet tijdelijk zoals bij Nintendo) en veel betaalbare PSN games, waar vaak de echte parels tussen zitten overigens (en enkele PS1 klassiekers).
                            - accu's in de controller gaan meer dan een avondje gamen mee en hoeven niet verwisseld te worden.
                            - 22 knoppen op de controller (tegenover 8 op de wii controller...13 als je de nun chuck mee rekent...en wij fotografen zijn toch gek van knopjes niet...?)
                            - Spellen (ook de toppers) zakken in prijs na verloop van tijd, waar ze bij Nintendo vaak lange tijd de volle mep blijven kosten.

Maar eigenlijk...heeft Lennert het allemaal goed samengevat
                            Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Over de Wii als je gaat Bowle kun je met een simpele pols beweging van uit je luie stoel dit is niet mogelijk bij de move!
                              Greetz Twan

http://500px.com/TwanGroenen

Comment

Working...
                              X