Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Playstation 3 ? Of toch maar Wii ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Playstation 3 ? Of toch maar Wii ...

Het pakket met stuur en GT5 besteld bij Consoleshop.be

Ik verwacht morgen (gratis!) levering hier op 't werk
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Wij hebben thuis beide.
      Mijn voorkeur gaat uit naar de PS3.

Voordelen PS3:
      *Grafisch stukken beter als wii
      *Gameplay
      *Online gaming

Voordelen WII:
      *fun-factor om met meerdere mensen te spelen
      *Is makkelijk zelf te upgraden om kopies te spelen (komt geen hardware aanpassing bij te pas, dus is geen probleem voor garantie. ook legaal, want je speelt je EIGEN copy spellen zodat je orignele niet stuk gaan)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Purple Bekijk bericht

Voordelen WII:
        *fun-factor om met meerdere mensen te spelen
        Dat komt met name doordat Wii spellen simpel in bediening zijn en snel aan te leren. De PS3 heeft hele leuke partygames (ik zeg, leuker als die van de Wii) vanuit PSN (en BUZZZZZ)...maar mensen met een Wii vonden de "besturing vaak te moeilijk" Op de PS3 is het me met een aantal spellen prima gelukt om een avond vol te krijgen met gamen

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Purple Bekijk bericht

*Is makkelijk zelf te upgraden om kopies te spelen (komt geen hardware aanpassing bij te pas, dus is geen probleem voor garantie. ook legaal, want je speelt je EIGEN copy spellen zodat je orignele niet stuk gaan)
        De PS3 is ook makkelijk zelf te upgraden. Je hoeft bijna geen knopjes in te duwen en het gaat helemaal vanzelf.
        Je bedoeld hier echter ombouwen...en dat is bij de Wii zeker makkelijker, aangezien het bij de PS3 (nog steeds) onmogelijk is.

Vergeet hier dan niet bij te vermelden dat je hierna met je Wii een groot probleem KAN hebben als je er weer eens een origineel spel induwt die op de achtergrond je firmware wil upgraden...en je Wii opeens onbruikbaar is...het ombouwen van je Wii is daarom wél Illegaal...die regel met "eigen copy's" gaat daarin niet op...als je je Wii ombouwt kun je daarna alleen nog maar gekraakte ROM's spelen...en zijn kopieen van eigen spellen af te raden. Nintendo is het dus duidelijk niet met je eens

Overigens...denk ik dat de beste/leukste party game ervaring straks van de Xbox komt...
        Mijn objectieven zijn all round...

Comment

post verwijderd
          Last edited by tommmm; 10 januari 2011, 19:15.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
            .

Vergeet hier dan niet bij te vermelden dat je hierna met je Wii een groot probleem KAN hebben als je er weer eens een origineel spel induwt die op de achtergrond je firmware wil upgraden...en je Wii opeens onbruikbaar is...het ombouwen van je Wii is daarom wél Illegaal...die regel met "eigen copy's" gaat daarin niet op...als je je Wii ombouwt kun je daarna alleen nog maar gekraakte ROM's spelen...en zijn kopieen van eigen spellen af te raden. Nintendo is het dus duidelijk niet met je eens
            Je hebt talloze manieren voor de wii te tweaken.
            Verscheidene hard-mods en en evenveel manieren om hem te soft-modden.
            Kwestie van de juiste eruit te kiezen

Vergelijk het met de swype-disk van de ps2 indertijd. De console "weet" niet dat hij gehackt is, hij wordt gewoon opgestart met een origineel spel.

Comment

Working...
            X