Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Forumrunner (iphone/ipad/android) in TESTFASE / BETA

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Werkt heel goed en laadtijden zijn zeer snel precies.
    (getyped via ipad)
    --
    Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

Comment

Re: Forumrunner (iphone/ipad/android) in TESTFASE / BETA

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
      bij gebruik van wifi ja

maar wie via 3G surft wil daarom niet altijd direct de foto van 5OOkb binnenhalen en wil enkel te topics lezen. Daarom die "mogelijk" om de foto eerste als tumbnail te zien en daarna te beslissen hem groter binnen te halen.
      Inderdaad, dat is ook de reden waarom ik FR zou gebruiken op de iPad.

Als je een maand op de trein BD surft ben je zo door je 750MB.
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Ik heb ook de betaalde versie vandaag geplaatst, en ik ben der ook zeer tevreden van.
        Het is in het begin een beetje wennen, maar in vergelijk van de normale website , is dit veel
        handiger om op het forum te vertoeven.

MVG, Jeff C.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Toch 2 zaken waar ik een beetje mee zit, maar misschien omdat ik de goede weg niet vind:

Als ik de forumrunner opstart, moet ik eerst BD zoeken, en dan daarin verder zoeken tot waar ik wil zijn. En dat is nogal een verschil tegenover de bladwijzer 'Chitchat' op Safari.

En als ik wil schrijven, moet ik vertrekken van een quote, ook als ik geen quote wil gebruiken.

Wel heel straf vind ik dat de foto's als een thumbnail getoond worden; weinig verbruik en toch overzichtelijk.

Peter

Comment

Je kan BD bij jouw favorieten zetten op "home".

Wat bedoel je met "schrijven" ? Als je een reply bedoelt, kan je toch gewoon op het icoon met het pijltje rechtsboven klikken en "Reply to thread" kiezen ?
            Oorspronkelijk geplaatst door tklapgat Bekijk bericht
            Toch 2 zaken waar ik een beetje mee zit, maar misschien omdat ik de goede weg niet vind:

Als ik de forumrunner opstart, moet ik eerst BD zoeken, en dan daarin verder zoeken tot waar ik wil zijn. En dat is nogal een verschil tegenover de bladwijzer 'Chitchat' op Safari.

En als ik wil schrijven, moet ik vertrekken van een quote, ook als ik geen quote wil gebruiken.

Wel heel straf vind ik dat de foto's als een thumbnail getoond worden; weinig verbruik en toch overzichtelijk.

Peter
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

Comment

De gratis versie gedownload en vooralsnog vind ik er niets aan. Handig voor een tekstforum maar foto's bekijken gaat maar moeizaam. Ik mis ook die banner bovenaan met mooie foto's.
              Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
                De gratis versie gedownload en vooralsnog vind ik er niets aan. Handig voor een tekstforum maar foto's bekijken gaat maar moeizaam. Ik mis ook die banner bovenaan met mooie foto's.
                Op een smartphone of kleiner tablet is dat maar goed zo! Niet iedereen werkt met een iPad.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Nog een nadeel is het gebruik van smileys. Je ziet ze enkel als tekst en bij het typen moet je ze ook als tekst typen, en dus uit het hoofd kennen.
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dama
                    Je kan BD bij jouw favorieten zetten op "home".

Wat bedoel je met "schrijven" ? Als je een reply bedoelt, kan je toch gewoon op het icoon met het pijltje rechtsboven klikken en "Reply to thread" kiezen ?
                    Gevonden, Dama; dat was inderdaad wat ik zocht.

Comment

Er is een major update van Forum Runner 1.4.0.

Er is wel een melding dat de forum admin ook een update moet doorvoeren om de nieuwe functionaliteit optimaal te kunnen benutten...
                      www.damafoto.be
                      Facebook Damafoto

Comment

is dit nog altijd in een testfase of is dit nu defintief
                        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
                        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Ik wou ook even mee geven dat ik Board Express gebruik op windows phone (want forumrunner ondersteund nog geen WP )
                          Momenteel de gratis versie en loopt perfect en snel

Maar hier lopen waarschijnlijk niet veel WP gebruikers rond

BD on the go

Comment

Hallo,

forumrunner is al een tijdje uit de "testfase". De updates worden regelmatig geïnstalleerd door onze beheerder Peter waarvoor dank ...

Jaja
                            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Working...
                            X