Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Forumrunner (iphone/ipad/android) in TESTFASE / BETA

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Ik verkies het ook boven tapatalk.

Comment

Re: Forumrunner (iphone/ipad/android) in TESTFASE / BETA

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
      Met ipad lees en post ik gewoon gelijk anders op mijn pc.
      Was't verschil met de app?
      iemand die hierop kan antwoorden??
      nikon stuff

Comment

een ipad heeft een schermgrootte die het gewoon bezoek van bd via safari toelaat
        op een iphone/smartphone moet je steeds inzomen en uitzomen
        forumrunner geeft je een mooi overzicht van alle topic's en forums op een smartphone gebruiksvriendelijke manier met enkele andere functiel: bv alarmering na pm
        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

ach ok dus is't vooral voor de telefoon gebruikers.

merci voor't antwoord, geeft op den ipad wel een melding of ik de app wil
          nikon stuff

Comment

Ook kunnen de mods vanhieruit rechtstreeks iemand bannen (als het nodig is )

IMac/IPad/Mac Air 

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
              ach ok dus is't vooral voor de telefoon gebruikers.

merci voor't antwoord, geeft op den ipad wel een melding of ik de app wil
              Enkel de eerste keer vroeg hij het op iPad

IMac/IPad/Mac Air 

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                Enkel de eerste keer vroeg hij het op iPad

Inderdaad, heb die keer 3 keer een melding gekregen maar sindsdien niet meer.
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Ook hier intussen een tevreden gebruiker van de full-versie van Forum Runner op iPhone.
                  BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door baloo Bekijk bericht
                    Ook hier intussen een tevreden gebruiker van de full-versie van Forum Runner op iPhone.
                    Hier ook maar dan op de Galaxy.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Re: BD nu beschikbaar op forumrunner (iphone)

Even afwezig geweest, en ondertussen is er wat beweging in dit topic.

Oorspronkelijk geplaatst door tklapgat Bekijk bericht
                      Nu kan ik inderdaad op mijn bladwijzerbalk niet meer klikken op 'Chitchat', of ik word lastiggevallen met de mogelijkheid te kiezen voor de nieuwe App.

Als kritische BD-er wil ik toch eerst de voordelen ervan kennen.

En liefst niet in het Engels.
                      Je hebt een punt Peter, alleen hebben we zo'n applicatie niet in de hand.

Een aantal bedenkingen soms ik even op.

- Een applicatie welk zichzelf wat opdringt, daar heb ik het niet zo voor. Negatief punt voor forumrunner mij inziens. Al blijkt wel dat je het kan wegklikken.
                      - Zowel voor iPhone en iPad, wat bij Tapatalk eenzelfde app is. Tapatalk heeft wel meer clients beschikbaar voor mobile platformen dan forumrunner. En het dringt zichzelf niet zo op.
                      - De meeste gebruikers hebben een voorkeur voor forumrunner blijkbaar. Maar de vergelijking gaat (nog) niet volledig op. Om een paar technische redenen, kan ik de plugin van Tapatalk niet tot de meest actuele brengen.
                      - Op termijn zal vBulletin de mogelijkheid hebben een eigen iPhone app uit te brengen. Echter, enkel het iOS platform, nog niet meteen Android.

Zoals aangehaald, het is in test / bete fase. Voor mensen welk deze externe applicatie kopen - er is geen garantie dat deze pluging eeuwig ter beschikking staat.

mvg,
                      Peter

Comment

Dank u voor uw antwoord.
                        Intussen heb ik er ook al geen last meer van.

Nu heb ik enorm veel plezier van een iPad en de specifieke werkwijze met apps, maar ik weet nog altijd niet hoe zo'n programmaatje het beter zou doen als zoals we dit forum nu al jaren dagelijks gebruiken. Ik werk nu op mijn iPad op dit forum zoals ik op mijn Mac dat met de muis doe, dus zo'n appje is toch niet nodig?

Ik ga misschien toch eens proberen.

Getypt met de iPad.

Comment

Hier ook tevreden gebruiker van FR op iPod Touch.
                          Het grote voordeel op deze toestellen is de knoppen ipv de links in safari die vaak te klein zijn, zonder steeds te moeten inzoomen.
                          Heb al vaker op "unsubscribe" geklikt ipv de juiste link ernaast, door de grootte van de tekst.
                          Ook het in voeren van tekst is veel handiger bij FR.
                          En de notificaties bij nieuwe berichten op subscribed topics of PB.

Er zijn ook nadelen, zoals bvb de foto in een post bekijken : je moet de foto steeds zelf openen in FR.

Al bij al een heel handige app, waarvoor ik graag iets betaal.
                          www.damafoto.be
                          Facebook Damafoto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht

Er zijn ook nadelen, zoals bvb de foto in een post bekijken : je moet de foto steeds zelf openen in FR.
                            .
                            bij gebruik van wifi ja

maar wie via 3G surft wil daarom niet altijd direct de foto van 5OOkb binnenhalen en wil enkel te topics lezen. Daarom die "mogelijk" om de foto eerste als tumbnail te zien en daarna te beslissen hem groter binnen te halen.

IMac/IPad/Mac Air 

Comment

Iik hoop toch dat die mogelijkheid blijft ... misschien moet de ontwikkelaar van Forumrunner eens aangesproken worden om een extra optie te voorzien.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
                                misschien moet de ontwikkelaar van Forumrunner eens aangesproken worden om een extra optie te voorzien.
                                Begin er maar vlug mee.

Ik heb daarnet dat programmaatje opgeladen, en het ziet er wel te doen uit.
                                Maar!

Om het te laten werken met BD, moet ik natuurlijk de verbinding zoeken.
                                Ik tik Belgiumdigital, en ik vind het.
                                Maar!

Met als beschrijving: dutch forum...
                                DUTCH
                                Waar halen ze het, waar hebben ze het lef?

En dat op de dag dat jaja begint te concurreren met een nieuw forum in een .nl-omgeving.
                                Er zijn geen waarden meer.

Getikt met iPad via forumrunner. Maar niet getikt.

Comment

Working...
                                X