Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IPAD topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: IPAD topic

Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
    Zou moeten maar werkt dat ook bij een gestolen toestel?
    Om het te activeren moet je dat instellen op je iPAD. Stel dat die persoon een herstel doet van iOS, dan staat dat terug af. Werkt het dan ook nog?
    Als het niet geactiveerd hebt zal je die niet vinden inderdaad, en als de dief de plaatsbepaling afzet is het ook gedaan. Maar de kans dat ze dat vandaag al gevonden hebben is klein, overschat ze nu niet ook hé. Als ze het ios herstellen staat het serienummer nog bekend, toch ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
      Hallo,

Het losse keyboard is veel makkelijker dan eentje met dock.
      Je legt dat waar je wil, je kan in alle standen werken en je hoeft niet zo "rechtop" te werken.
      Ik werk in elk geval veel prettiger met een los keyboard.
      Nu ben ik nog op zoek naar waar ze DEZE iPad stand verkopen in de buurt ...
      De max en ik alle mogelijke richtingen te draaien/buigen

Jaja
      thanks voor de info, zonet is de apple wireless keyboard van aplle toegekomen, leve kapaza !! 35€ voor een nieuwke verzending inclusief was een zeer mooie prijs. Nu nog eens kijken voor een mooi standje ipv de apple hoes. En eventueel jailbreak zodat ik nog eens muis kan gebruiken ook .
      Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
      http://www.racenews.be

Comment

Gratis te downloaden tot 15 december:
        De nieuwste strip van Suske en Wiske.

Compleet met Audio en al.

Aanrader!
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
          7" is willen maar niet kunnen imo, het enige wat ik mis is een camera, dat zal de versie 2 wel brengen. Alles komt toch op het net.
          Met een 7" kan je overal komen, met een 10" is dat al wat moeilijker.
          Het gebruik is voor iedereen anders en de voorkeur zal gaan naar iets dat je zelf best vindt. Bij de ene is dat een 7" en bij de andere een 10".
          Om in uw living op tafel te laten staan of in uw zetel te gebruiken is een 10" heel handig, om het mobiel te gaan gebruiken is 10" vaak al wat lastiger om mee te nemen ... daar kan 7" het voordeel bieden wat aan een gewone smartphone net ontbreekt. Het gebruik van beide toestellen kan dus gewoon heel anders liggen.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
            Gratis te downloaden tot 15 december:
            De nieuwste strip van Suske en Wiske.

Compleet met Audio en al.

Aanrader!
            ik had hem van de week binnen gehaald, zier er inderdaad strak uit over een paar weken moet er voor betaalt worden, nu is hij nog gratis
            Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Galaxy Tab Samsung

De concurentie van de Ipad is er tóch nog niet helemaal klaar voor

http://www.youtube.com/watch?v=yuU-d...ature=featured
              Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
                Galaxy Tab Samsung

De concurentie van de Ipad is er tóch nog niet helemaal klaar voor

http://www.youtube.com/watch?v=yuU-d...ature=featured
                Ach, is leuk dat ie er is. Want Apple staat al klaar met zijn Ipad2
                Er moet keuze zijn, niet iedereen voelt zich goed met Apple, hun arrogante, dominante positie mag gerust een beetje aangevallen worden!
                Wat wel zo is, dat ondertussen door het aantal verkochte ipads, heel veel websites en apps zich daarop gaan baseren als de "standaard", en het voor de meeste ipadkillers al moeilijk aan het worden is, zelfs al is hun toestel top!

Comment

• EN de prijs ligt ook véél te hoog om echt concurrentiëel te zijn.....
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                    <knip> ...
                    Daarom heb ik een start gemaakt met DIT.
                    Een beetje een "verzamelplaats" voor Belgische "iPadders", een eigen plekje.
                    Er is uiteraard nog werk aan, maar je kan er alvast suggesties en je mening kwijt.
                    Wie weet wordt het wel wat?
                    ... <knip>
                    Jaja
                    Als "fervente iPadder" wilde ik zoëven ook even naar deze site gaan en mij registreren, maar ik indien ik naar http://ipad.messageboard.nl/ ga krijg volgende opmerking: "Could not connect to database to determine forumnumber."
                    Problemen met deze site of onderhoud ? Ik zal straks nog maar eens opnieuw proberen.

Jan
                    Jan Akkermans
                    (BD1097BE)
                    Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

Comment

Inderdaad die site ligt er eventjes uit.
                      Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Registratie is inmiddels gelukt .

Jan
                        Jan Akkermans
                        (BD1097BE)
                        Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

Comment

Ik heb lopen zoeken welk abonnement ik zou gaan gebruiken.

Op de website van T-mobile staat het volgende, ik citeer:

Welke maandbundels zijn er?
                          Er zijn twee bundels die je maximaal 30 dagen kunt gebruiken:
                          - Plus: 200 MB voor € 9,95;
                          - Maximaal: 2 GB voor € 29,95.
                          Buiten de bundel kun je internet gebruiken tegen het standaardtarief van € 0,20 per MB.

Nu komt het leuke.
                          Afgelopen vrijdag ban ik naar de T-mobile winkel gegaan, wat bleek, er bestaat ook een abonnement die je 2 jaar kan afsluiten voor 9,95 per maand met 500 MB dataverkeer, als die 500 MB op zijn word hij alleen maar wat trager maar je kan blijven internetten zonder extra kosten
                          Ik vertelde dat het niet te vinden was op hun site en zij zeiden van wel.

Maar in ieder geval, ik had direct dit contract aangeschaft, buiten de deur gekoen had ik direct internet en het loopt als een trein

Zeer tevreden ben ik hierover.

Comment

Ik mag niet cross-posten (daarom hieronder een linkje ), maar ik heb onlangs een met een Chinese Apad mogen spelen.
                            Ik beveel niets aan en ik breek niets af, maar wil wel mijn ervaringen meegeven.

Dat IS GEEN iPAD, maar desalniettemin overtof het toestel mijn ( eerlijk gezegd "lage") verwachtingen. Ik heb mijn bevindingen neergezet in het topic van de Galaxy pad: (op pagina 8 )

Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.
                            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                            Si non, on devient bonbon
                            Et les gens nous mangent !"

Comment

Ik ben hier in Kuala Lumpur even de prijzen gaan vragen in een officiële Apple store van hun iPad's. Hier de Maleisische prijzen (eerste getal) en hun Belgische (duurdere) tegenganger

iPad Wi-Fi
                              16GB = €370 - €499 verschil = €129
                              32GB = €442 - €599 verschil = €157
                              64GB = €513 - €699 verschil = €186

iPad Wi-Fi + 3G
                              16GB = €477 - €599 verschil = €122
                              32GB = €549 - €699 verschil = €150
                              64GB = €620 - €799 verschil = €179

De Belgische prijzen komen van de Apple BE store, de prijzen bij Coolblue liggen nog iets hoger

Comment

Misschien kan je hier eens een kijkje nemen hier zijn de Ipad's nog voordeliger.

http://www.bidmaconline.com/
                                Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
                                www.dewolfmarc.be

Comment

Working...
                                X