Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IPAD topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: IPAD topic

Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
    Ach,

Ik gebruik iTunes zo weinig mogelijk

Jaja
    maar om fotos erop te zetten kom je er bijna niet onderuit
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Ik zou er een moeten vastkrijgen binnen een paar weken.

Welke Apps (serieuze en leuke) raden jullie aan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
        Nu ga ik weer twijfelen, ik weet niet welk abonnement men het beste kan nemen en wat je gemiddeld aan dataverkeer per maand gebruikt
        Mobile vikings 15 euro voor 2gigabite, 1000 sms'sen en je blijft je 15 euro bewaarde behouden. Ideaal voor jonge gasten...
        Miel
        D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
          Mobile vikings 15 euro voor 2gigabite, 1000 sms'sen en je blijft je 15 euro bewaarde behouden. Ideaal voor jonge gasten...
          Miel
          Sms-en met de ipad? mis ik nu iets?
          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

ik probeer een simpel avi bestandje dat ik zelf maakte via itunes op de ipad te zetten, het lukt me niet

Comment

Sms-en met de ipad? mis ik nu iets?
              Heeft niet direct zin op de iPAD is wel nuttig voor een iPhone.
              Maar Mobile Vikings heeft ook een mobile-only optie. Dat is dan 12 Euro voor 2GB per maand.

Weet er iemand waarom Proximus een andere formule voorstelt voor een iPAD dan een andere Tablet?
              Tot sluitertijd, Dirk

Comment

ik probeer een simpel avi bestandje dat ik zelf maakte via itunes op de ipad te zetten, het lukt me niet
                Klopt, de iPad herkent geen AVI bestanden, je moet die omzetten naar mp4 formaat . . . maar er is een andere oplossing, namelijk een programmaatje dat Oplayer noemt, ( er bestaat een gratis versie ), dit herkent bijna alle bestandsvormen, een "must have program" voor de iphone en de ipad vind ik. Filmen opladen gebeurt dan via WIFI, niet meer via iTunes.
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

waarom kan dit niet in nederland http://www.ipadplanet.nl/9947/mobile...ar-2-gigabyte/ een ideale oplossing

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    Klopt, de iPad herkent geen AVI bestanden, je moet die omzetten naar mp4 formaat . . . maar er is een andere oplossing, namelijk een programmaatje dat Oplayer noemt, ( er bestaat een gratis versie ), dit herkent bijna alle bestandsvormen, een "must have program" voor de iphone en de ipad vind ik. Filmen opladen gebeurt dan via WIFI, niet meer via iTunes.
                    VLC kan dit toch ook en is gratis.

En dat is echt een hoer qua bestandsformaten.
                    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Voor de mensen die geen 3g hebben maar wel iphone met data en geen mywi willen betalen... net getest op iphone 2G
                      http://www.youtube.com/watch?v=qM_FgLsAFv4
                      De No rock versie nemen en zeker eens rebooten
                      Weeral 100€ in men zak een een maandelijkse data abbo...
                      Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                      http://www.racenews.be

Comment

Hallo,

We zitten hier natuurlijk een fotografieforum te "vervuilen" met iPad "dingens"
                        Daarom heb ik een start gemaakt met DIT.
                        Een beetje een "verzamelplaats" voor Belgische "iPadders", een eigen plekje.
                        Er is uiteraard nog werk aan, maar je kan er alvast suggesties en je mening kwijt.
                        Wie weet wordt het wel wat?
                        Op die manier blijft BD een beetje "proper" - (grapje)

Oh ja, moest er nog iemand interesse hebben om mee te werken, een mailtje is voldoende ...

Jaja
                        Last edited by jaja; 3 december 2010, 01:18.
                        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                          We zitten hier natuurlijk een fotografieforum te "vervuilen" met iPad
                          Allee jaja, daar heb je zelf chitchat voor uitgevonden!
                          Dat let niet dat ik ieder initiatief apprecieer, en voor zover ik daar iets van ken wil helpen.

Maar waarom heb je het niet belgiumipadal genoemd? Om in de sfeer te blijven.

Ik moet wel zeggen dat ik al heel veel informatie vind bij http://www.onemorething.nl/ en meer specifiek voor de iPad bij http://www.ipadplanet.nl/

Comment

Jaja, begrijp niet geheel je opmerking, aangezien er gepost word in het chitchat deel van het forum.

Met het aangemaakte forum forceer je dat men zich weer dient te registeren. Tevens zijn er een hoop boards aangemaakt die nog geen inhoud hebben. Zie de toegevoegde waarde van het aangemaakte forum niet.

Dan kan ik de iPad/iPhone gebruikers eerder adviseren om gebruik te maken als fora ipadplanet.nl, tweakers.net, onemorething.nl, macfreak.nl etc etc.

Indien je het topic alhier vind afdwalen van het hoofdonderwerp fotografie dan kun je hier als Moderator toch op sturen. De iPad is voor fotografie een erg handig hulpmiddel

Comment

Jaja gaf zelf al aan dat hij zich niet stoorde aan dit topic.

Ik denk dat hij jullie gewoon een instrument wil aanreiken om de verworven kennis een beetje te bundelen te structureren. Daar is toch niets mis mee ?

Enne dat registreren duurt geen minuut hoor.
                              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                              Si non, on devient bonbon
                              Et les gens nous mangent !"

Comment

Registeren duurt dan maar even, maar wat voegt het forum toe op de fora die reeds al een schat aan informatie hebben. Dan kies ik liever zelf om hier gebruik van te maken en om kennis te delen. Dit is natuurlijk een persoonlijke mening ;-)

Comment

Working...
                                X