Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gamen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Gamen

    @ dennis Ik wacht ook erg op GT5 !

    Fallout is zeker een gaaf spel heel veel uren zoet mee geweest, maar onthoudt minder actie als gta.

    New Vegas ga ik halen in de budget bak nu heb ik cod en gt5 dadelijk nog.
    Greetz Twan

    http://500px.com/TwanGroenen

    Comment


    • #32
      Re: Gamen

      Hoi,

      Vroegah op de PC de Need 4 Speed reeks gespeeld met broertjes en zus. Ook wel vaker Unreal Tournament gedaan.
      Nu doe ik op de PC niks meer aan games ... Is ook niet bij te houden met de hardwareeisen die steeds meer en meer worden voor games op PC.
      Hebben nu hier de Wii , PS3's en een Xbox 360.
      Zelf race ik graag, Forza3 en Gran Turismo 5 Prologue omdat dit toch echt wel goedkoper is dan meedoen met trackdays op de circuits. En de simulatie tegenwoordig van dermate hoog nivo is dat deze zeker niet onderdoen voor een echt rondje op bv de Nordschleife.
      Met de broers en zus op de PS3 deden we de laatste tijd veel Modern Warfare 2 en hebben nu de laatste Black Ops ook hier.

      Bryan
      Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is

      Comment


      • #33
        Re: Gamen

        Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
        En de Wii...300 euro..
        199 euro voor Wii met remote, nunchuck + 3 games waaronder Wii sports en New super mario World...
        Panasonic Lumix FZ2000

        Comment


        • #34
          Re: Gamen

          Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
          199 euro voor Wii met remote, nunchuck + 3 games waaronder Wii sports en New super mario World...
          Ik zag idd dat hij iets goedkoper was

          Maar dan nog is een Wii uiteindelijk een stuk duurder dan men denkt...het is eigenlijk gewoon een "slecht" apparaat dat goed in de markt is gezet, maar nu PS3 de move heeft en Xbox de Kinect...is er feitelijk geen reden meer om een Wii te kopen...nou ja, vooruit...Mario kan een reden zijn als je daar fan van bent...zo niet, dan zijn daar ook prima (betere) alternatieven voor op de andere consoles.
          Mijn objectieven zijn all round...

          Comment


          • #35
            Re: Gamen

            pc: CS 1.6 & condition zero.
            ps3: COD MW2 (aant wachten op GT5).

            Comment


            • #36
              Re: Gamen

              Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
              World of Warcraft, niks beters dan een beetje WoW spelen
              Alliance of horde?

              http://www.theafricabug.com

              Comment


              • #37
                Re: Gamen

                Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht
                Alliance of horde?

                Alliance natuurlijk, bij de goeie

                Comment


                • #38
                  Re: Gamen

                  PS3 , Xbox 360 en PC.

                  Ben ook fan van de COD reeks , en volgende week ga ik Black Ops halen

                  Verder speel ik Tony Hawk , Guild Wars , Battlefied Bad Company 2 .......
                  Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                  Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                  Comment


                  • #39
                    Re: Gamen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
                    PC, maar 2 spellen die ik speel: Championship manager 2011 en World Of Warcraft.
                    bedoelt u niet Football Manager 2011?
                    http://www.mimoza.be/

                    Comment


                    • #40
                      Re: Gamen

                      Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
                      Over het algemeen wel, maar de PS3 heeft anders ook genoeg games die ik met mijn zoontje van 3,5 kan spelen hoor (in kwaliteit misschien zelfs wel meer dan de wii...) --> wel voornamelijk via de store en niet zoveel in de winkel


                      Eigenlijk...zijn de mario spellen de enige op de wii die enige value hebben als je kijkt naar hoe lang ze "leuk" blijven...mariokarts bijvoorbeeld.

                      Alhoewel sonic racer op de PS3 hier een zeer goed alternatief voor is.
                      Een enorm leuk mario cart alternatief voor de ps3 vind ik ModNation Racers, zowel voor kids als voor volwassenen enorm leuk (misschien wel wat te moeilijk voor jongere kinderen).

                      En er zitten er hier blijkbaar ook veel cod'ers De nieuwe black ops vind ik weer prachtig, al vind ik niet dat hij mw2 overstijgt...

                      Yannick

                      Comment


                      • #41
                        Re: Gamen

                        Ik zit regelmatig nog on-line te 'fraggen' met Quake3-Arena. Een klassieker van het onovertroffen id. Geen enkel spel heeft mijn mond meer laten openvallen, dan toen deze destijds uitkwam. Subliem qua gameplay en baanbrekend qua graphics (ik spreek over nu al 10 jaar geleden). Een moderne versie kan je trouwens sinds enige tijd gratis on-line spelen in-browser via "quake live" servers. Toch ben ik terug gegaan naar het origineel (wat meer 'in mijn vingers' zat ).
                        Enkele jaren geleden heb ik nog 'maps' gemaakt (3D spel-omgevingen) voor Quake3. Dan pas begin je respect te krijgen voor game-ontwikkelaars.
                        Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
                        And why do we fall, Bruce?

                        Comment


                        • #42
                          Re: Gamen

                          Hier ook een gamer

                          Heb jaren lang Guild Wars gespeeld . maar ben er na 5 jaar wel klaar mee

                          Verder de call od duty reeks , zit nu te wachten op black ops , die ik besteld heb.

                          Battlefied bad company

                          Modern warfare 2

                          Tony Hawk games

                          etc etc etc
                          Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                          Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                          Comment


                          • #43
                            Re: Gamen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                            Alliance natuurlijk, bij de goeie
                            Ah chance anders kreeg je van mij toeken op Uw mulle.

                            Ik zit op Veknilash, waar zit jij?

                            (Wel al een maand ni gespeeld. Wacht op de addon.)
                            http://www.theafricabug.com

                            Comment


                            • #44
                              Re: Gamen

                              Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
                              ...Fallout 3 blijft voor mij gewoon dé game voor de PS3...ben te bang om Fallout New Vegas te gaan halen, want zal slecht zijn voor mijn sociale contacten
                              Fallout New vegas is helaas gewoon opgewarmde kost als je Fallout 3 hebt gespeeld.
                              Voor mij althans een tegenvaller.

                              T

                              Comment


                              • #45
                                Re: Gamen

                                Oorspronkelijk geplaatst door trbt555 Bekijk bericht
                                Fallout New vegas is helaas gewoon opgewarmde kost als je Fallout 3 hebt gespeeld.
                                Voor mij althans een tegenvaller.

                                T
                                Ik ga hem ook uit de budgetbak vissen als hij daar eenmaal ligt
                                Mijn objectieven zijn all round...

                                Comment

                                Working...
                                X