Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet

Telenet is niet slecht, maar als het mis gaat is bet best dat je snel telefoneert.
    En Belgacom of Base (voor vast internet) is zeker niet beter.

Op fora lijkt het steeds alsof de operatoren alles fout doen, maar er zal af en toe wel eens een klant bij zitten die 'vergat' de rekening te betalen.

Heb al 10 jaar Telenet internet en telefoon, en die verbinding is 1 keer uitgevallen toen ze de straat 4 m diep uitgegraven hadden en de kabel simpelweg door was.
    En ja, ik heb al eens een verkeerde factuur gekregen, maar dat wordt dan rechtgezet.

Comment

Ik kan enkel maar Tommie bijtreden.

Mijn uptime voor de laatste 10 jaar Telenet is 99,9%

De enige keer dat ik problemen had was bij een verhuis. De volgende verhuis heb ik dan beter gepland en de problemen van de vorige keer in acht genomen en die is dan ook foutloos verlopen.
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
        Telenet is niet slecht, maar als het mis gaat is bet best dat je snel telefoneert.
        En Belgacom of Base (voor vast internet) is zeker niet beter.

Op fora lijkt het steeds alsof de operatoren alles fout doen, maar er zal af en toe wel eens een klant bij zitten die 'vergat' de rekening te betalen.

Heb al 10 jaar Telenet internet en telefoon, en die verbinding is 1 keer uitgevallen toen ze de straat 4 m diep uitgegraven hadden en de kabel simpelweg door was.
        En ja, ik heb al eens een verkeerde factuur gekregen, maar dat wordt dan rechtgezet.
        Bgc, Base of Telenet zijn dezelfden, hun kwaliteit van dienstverlening hangt meestal af van externe firmas of externe medewerkers.

Maar inderdaad op fora ljkt het alsof de operatoren alles fout doen... maar zelfs als je al die meldingen per operator samentelt en vergelijkt met hun effectieve klantenbestand, dan merk je vaak dat het maar om een zéér klein percentage te gaan.

Sorry, maar nobody is perfect zou ik zeggen.

Het is wel zo dat, AL de operatoren wel wat beter zouden mogen functioneren wat betreft communicatie naar de klant toe, en vooral dan op het vlak van excuses en toegeven van fouten
        Mijn Blog
        D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Vandaag een brief aangekregen.
          "U nam contact met ons op omdat u uw digitale tv wilt opzeggen. Het spijt ons dit te vernemen.
          Wij respecteren uiteraard uw keuze en brengen dit zo snel mogelijk in orde voor u." enz.

Vandaag terug gebeld naar telenet, binnen de vijf werkdagen zou het terug in orde komen. En dan mag ik bellen voor een compensatie.

Comment

Vandaag terug een brief gekregen voor de digibox binnen te brengen.
            Ik ben maar meteen met alles naar Telenet in Mechelen gereden, alles ging in orde
            zijn voor 1700h.
            Maar de heden nog geen beeld.

Comment

Working...
            X