Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ben net mijn paarden op stal gaan zetten, en er is een continue geluid, ware dat er een goederentrein voorbijraast zonder ophouden. Ik zit hier op 1.5 km van de hoge drukleiding...heel vreemd !
Ben net mijn paarden op stal gaan zetten, en er is een continue geluid, ware dat er een goederentrein voorbijraast zonder ophouden. Ik zit hier op 1.5 km van de hoge drukleiding...heel vreemd !
Ze hebben de gaskraan dicht gedraaid en nu laten ze de leiding leeglopen.
Duurt wel lang vind ik eer die leeg is.
die gasleiding dat daar doorloopt is wel een hele grote hoofdleiding, dat is geen klein buisje van in een straat
dat is vrij normaal dat die niet op 10 minuten is leeg gelopen
Als het zo'n leiding is, 80cm diameter en dat over een lengte van 50km of meer, dan zal het wel een tijdje duren voor die leeggelopen is.
Ik dacht dat ze zo'n 80 bar op die leidingen zetten, dat is een heel groot volume gas als dat terug op de atmosferische druk komt...
In 2005 hebben ze hier vlakbij (op minder dan 100m van mijn woning) nog zo'n leiding bijgelegd (er lag er dus al eentje, maar omdat er steeds meer gas wordt gebruikt was één leiding niet meer voldoende).
Een paar jaar geleden zijn er op andere plaatsen nog problemen geweest met een leiding die pas was aangelegd, tijdens de testen bleven die ook niet heel...
Het waren niet de lassen die scheurden, maar de buizen zelf waren niet sterk genoeg.
Last edited by Black B@ndit; 11 november 2010, 20:00.
Bij mij in huis, klonk het zoals een brander van de chauffage, maar dan een pak luider. Op ongeveer 10 km.
Het wordt alsmaar erger in Rotselaar!
De dorpsomroeper is eropuit gestuurd om namens de burgemeester te gebieden ook het geslachtsverkeer stil te leggen.
Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudtBekijk bericht
De dorpsomroeper is eropuit gestuurd om namens de burgemeester te gebieden ook het geslachtsverkeer stil te leggen.
In naam van al mijn onderwijscollega's protesteer ik tegen deze maatregel die de toekomstige werkgelegenheid ernstig in gevaar brengt.
Ik mag ook protesteren in naam van:
- de kinderverzorgsters
- de personeelsleden van de voor-en naschoolse opvang
- de busbedrijven, die hun opdrachten gaan zien verminderen
- de brouwerijen die hun omzet zien dalen tijdens de schoolfeesten met verminderde bezoekers
- de bruine koeien, die hun productie van chocomelk over de akkers zullen moeten uitstrooien vanwege verminderde afname
- de meubelfabrikanten, die hun productie van tafels en stoelen drastisch zullen moeten inkrimpen
- de schoonmaakbedrijven, die met veel minder vuil geconfronteerd zullen worden
- de zebrapaden, die veel minder met de voeten zullen getreden worden
- ...
En zo kunnen we nog wel even doorgaan!
Jaja
Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudtBekijk bericht
In naam van al mijn onderwijscollega's protesteer ik tegen deze maatregel die de toekomstige werkgelegenheid ernstig in gevaar brengt.
Ik mag ook protesteren in naam van:
- de kinderverzorgsters
- de personeelsleden van de voor-en naschoolse opvang
- de busbedrijven, die hun opdrachten gaan zien verminderen
- de brouwerijen die hun omzet zien dalen tijdens de schoolfeesten met verminderde bezoekers
- de bruine koeien, die hun productie van chocomelk over de akkers zullen moeten uitstrooien vanwege verminderde afname
- de meubelfabrikanten, die hun productie van tafels en stoelen drastisch zullen moeten inkrimpen
- de schoonmaakbedrijven, die met veel minder vuil geconfronteerd zullen worden
- de zebrapaden, die veel minder met de voeten zullen getreden worden
- ...
En zo kunnen we nog wel even doorgaan!
Jaja
"De dorpsomroeper is eropuit gestuurd om namens de burgemeester te gebieden ook het geslachtsverkeer stil te leggen."
Ja maar, ja maar; dat is verkeerd begrepen.
De boeren zijn dan het grootste slachtoffer.
Die mogen dan zelf geen slachtvee meer transporteren
En vergis je niet in de burgemeester.
Die brave man heeft zijn Bal Populaire verplaatst naar een andere datum.
Oorspronkelijk zou dit plaats vinden op 20 november. Zie item vier
Dit ging nu door op 8 november. klik
Naast bier en wijn proeven heeft Dirk sinds kort zich ook toegelegd op fotografie...
Het zou me niet verbazen dat hij zich laat zien op BD-Live vermits hij zijn eigen
bal heeft verplaatst naar een vroegere datum.
Ik zou echt geen andere reden weten.
Hij zou zelfs het licht uitdoen en de deur sluiten want één zwak punt van hem is?
Blijven plakken als het plezant is . klik
Zoals ik zei: het doet raar in Rotselaar.
Pittig detail.
Het ongeval deed zich voor in wijk Kwadehoek.
Daar een gasleiding leggen is er om vragen...
Comment