Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand een biertje?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Iemand een biertje?

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
    Onlangs de Duvel Triple Hop 2012 editie gedronken.

Lekker verfrissend, maar best wel heavy (9.5°).

Ben weliswaar een ware Duvel drinker, maar moet toegeven dat de Lachouffe Houblon wel meer smaakt.
    Ik ben wel te vinden voor een biertje met een hoppig karakter.
    De Houblon heb ik dus wel al geprobeerd, maar moet zeggen dat dit nog iets te is.
    (met wat oefening komt dat wel in orde )
    Nikon D7000 en wat lenzen.
    http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
      Ik ben wel te vinden voor een biertje met een hoppig karakter.
      De Houblon heb ik dus wel al geprobeerd, maar moet zeggen dat dit nog iets te is.
      (met wat oefening komt dat wel in orde )
      Trainen met een Poperings Hommelbier, is niet zo zwaar en kun je langer mee doorgaan.

Na 4 Triple Hops begon het bij mij toch ook een beetje bergaf te gaan
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Trainen met een Poperings Hommelbier, is niet zo zwaar en kun je langer mee doorgaan.

Na 4 Triple Hops begon het bij mij toch ook een beetje bergaf te gaan
        Dat hommelbier drink ik dan wel weer graag. Daar kan ik er inderdaad enkele van op
        Persoonlijk vind ik de (helaas zeldzame) blonde West-Vleteren ook wel lekker. Daar zit ook een hopje in.
        Nog niets gevonden wat in de buurt komt.

Comment

Dat hommelbier drink ik dan wel weer graag. Daar kan ik er inderdaad enkele van op
          Persoonlijk vind ik de (helaas zeldzame) blonde West-Vleteren ook wel lekker. Daar zit ook een hopje in.
          Nog niets gevonden wat in de buurt komt.
          Heb me wat Grimbergen in huis gehaald, de bruine
          (8 waarbij 2 gratis)
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Een Triple d'Anvers is ook niet slecht vind ik.

Walter
            D850

Comment

• Als Breendonkenaar ben ik natuurlijk ook eerder een Duvel liefhebber... :-)
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Het lekkerste bier dat ik ooit gedronken heb was de eerste brouwpartij van Boskeun (De Dolle Brouwers), dat hebben ze later nooit meer kunnen evenaren.
                Verder alle Rochefort en Westmalle.
                Ooit heeft er eens een vriend uit Dilbeek een bak geuze meegebracht, brouwerij De Neve uit Schepdaal, allemaal grote flessen met kurk en zonder etiket. De naam stond enkel in de (houten) bak. Jongens jongens, als je een fles opendeed rook je 2 meter verder het aroma, heerlijk.

Zeg, lust er hier niemand Guinness van het vat, bij voorkeur te degusteren in een Ierse Pub, veel mensen krijgen het niet naar binnen.

Comment

Ik ben met deze hitte alleen maar in voor een ijskoud (Duits) witbier: een echt zomer biertje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                    Zeg, lust er hier niemand Guinness van het vat, bij voorkeur te degusteren in een Ierse Pub, veel mensen krijgen het niet naar binnen.
                    Bij ons (Erembodegem) te verkrijgen in The Hop and Tistle pub van 't vat. Zowel grote glazen als kleine.
                    Je moet er aan gewennen. In het begin, bij de eerste test smaakt het "flets". Maar ja, verandering doet, in dit geval, drinken. Toch voor mij.

Voor andere liefhebbers..ook diverse (heel veel) whisky's te proeven. Regelmatig optredens van rasechte Schotse artiesten met hun eigen Schotse muziek..en humor.
                    Last edited by perman; 27 mei 2012, 22:42.
                    perman
                    canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      Heb me wat Grimbergen in huis gehaald, de bruine
                      (8 waarbij 2 gratis)
                      Wees maar gerust hoor, het is niet omdat ik hier over de specialere biertjes kom praten dat ik geen Grimbergen of dergelijke drink.
                      Alleen Leffe, dat krijg ik met de grootste moeite van de wereld niet binnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                        Een Triple d'Anvers is ook niet slecht vind ik.

Walter
                        Nog niet gedronken, maar aan de beschrijving te zien wel het proberen waard.

Comment

Nog niet gedronken, maar aan de beschrijving te zien wel het proberen waard.
                          Ook nog niet geproefd, misschien tijd voor een tasting of zo
                          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Ook nog niet geproefd, misschien tijd voor een tasting of zo
                            Ik zie het al aankomen: "de BD-biertasting" (en nog een hoekje whisky)
                            Maar dan de belangrijkste vraag: Wie sponsort?

Comment

Wees maar gerust hoor, het is niet omdat ik hier over de specialere biertjes kom praten dat ik geen Grimbergen of dergelijke drink.
                              Alleen Leffe, dat krijg ik met de grootste moeite van de wereld niet binnen.
                              Ok
                              Het was mijn bedoeling om bier te gebruiken bij het koken
                              En dat lukt prima.
                              Maar bij zo' n warm weer van de laatste dagen....
                              Voor mij is dat ferm gevaarlijk: ben na eentje niet meer wat ik voor dat eentje was
                              Kan er niet tegen
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Ik zie het al aankomen: "de BD-biertasting" (en nog een hoekje whisky)
                                Maar dan de belangrijkste vraag: Wie sponsort?
                                Zou iets organiseren à la Tournée générale
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X