Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand een biertje?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Iemand een biertje?

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Ok
    Het was mijn bedoeling om bier te gebruiken bij het koken
    En dat lukt prima.
    Maar bij zo' n warm weer van de laatste dagen....
    Voor mij is dat ferm gevaarlijk: ben na eentje niet meer wat ik voor dat eentje was
    Kan er niet tegen
    Dat is weer een trend tegenwoordig, koken met bier. Het kan lekker zijn en de ideale manier om te genieten van bier als je het niet puur lust.
    Met het warme weer moet ik er ook niet teveel op, ik kan zo al niet goed tegen de warmte. pff

Zou iets organiseren à la Tournée générale
    Maar ik geef gene tournée hoor
    Nikon D7000 en wat lenzen.
    http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Hoi,
      al jaren organiseren wij een bierproefavond met telkens een ander thema. Dan weer over de smaken van bier dan over een bepaalde landstreek enz... Al jaren doen we daarvoor beroep op de kennis van iemand van Zythos. www.zythos.be Deze personen kennen niet alleen zeer veel over bier maar kennen ook zeer veel brouwers en brouwerijen. Zij kunnen het goed en aangenaam brengen en zijn daarom ook zeer moeilijk te boeken. Met een glas of 7 à 8 verschillende bieren en hun verhaal is het altijd een leuke avond. Neem gerust een kijkje op hun site en sta verbaast over hoeveel zij van bier kennen.

Mijn favorieten zijn er teveel om op te noemen maar op een doordeweekse avond gaat er altijd wel een palmke in.

Grz Chriko
      Last edited by chriko; 1 juni 2012, 22:16.
      Wat moet dat moet zoals het moet.

Comment

Iemand van BD ?

Comment

Ok
          Het was mijn bedoeling om bier te gebruiken bij het koken
          En dat lukt prima.
          Maar bij zo' n warm weer van de laatste dagen....
          Voor mij is dat ferm gevaarlijk: ben na eentje niet meer wat ik voor dat eentje was
          Kan er niet tegen
          Je moet toch een bierhater zijn om die kostelijke drank te laten koken.

Comment

Working...
          X