Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand een biertje?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Iemand een biertje?

Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
    Weet je toevallig ook uit welke streek?
    Rochefort 10 kan inderdaad lekkerder zijn, maar het is wel een heel duur bier he.
    Natuurlijk, een goede fles wijn kost ook geld.

Ja , de streek van Erondegem , buurt Erpe Mere/Aalst

Walter
    D850

Comment

- Omer
      - Hoppus
      Dat we ze nog lang mogen "trekken".
      Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

Weet je toevallig ook uit welke streek?
        Rochefort 10 kan inderdaad lekkerder zijn, maar het is wel een heel duur bier he.
        Natuurlijk, een goede fles wijn kost ook geld.
        Heb me eigenlijk nog nooit laten tegenhouden omwille van de prijs hoor..
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
          'k heb het ook eens geproeft en ook na de eerste slok al het voornemen om het nooit nog eens te doen. Absoluut niet lekker.
          Misschien een uit de hand gelopen 1 april grap van Interbrew?
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
            Heb me eigenlijk nog nooit laten tegenhouden omwille van de prijs hoor..
            Ik ook niet hoor.
            In het week-end naar Durbuy geweest en Durboyse blond gedronken op de terrasjes.
            Lekker bier, maar ik wou er wat van mee naar huis nemen.
            Op zondag enkel te verkrijgen in de toeristische winkeltjes aan ongeveer 2 euro per flesje.

Als het maar smaakt he
            Nikon D7000 en wat lenzen.
            http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

In Wilderen bij Sint-Truiden is een nieuwe brouwerij / stokerij open gegaan.

Ze brouwen er nu de Trippel Kanunnik en Wilderen goud.
              De eerste heb ik al gedronken en is lekker.
              Vrij zacht en meer naar de zoetere kant met een bittere (hoppige) afdronk.

Voor wie meer wil weten: http://www.brouwerijwilderen.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                Ja , de streek van Erondegem , buurt Erpe Mere/Aalst

Walter
                Gezien dat dit draadje terug opgehaald werd.
                Heb even gekeken op de site van Aalst en vele interessante dingen gevonden (niet alleen over bier).
                Neem ook maar een kijkje.

perman
                canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

........
                  Vrij zacht en meer naar de zoetere kant met een bittere (hoppige) afdronk.
                  mooie omschrijving hoor.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

afgelopen weekend in de bierschuur in dilbeek op nog wat lekkers gestoten:

- Tournée General Tripel (bij mijn weten één van de weinigen die ze nog heeft)
                    - Horal Geuze MegaBlend 2011
                    - Boon Geuze Mariage Parfait

Schoonpapa was héél content toen ik ze hem voorschotelde...
                    ik hou het liever bij mijn Tripel Karmelietjes
                    Mijn Blog
                    D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

een blonde Keizer Karel in originele pot met 3 oren gaat er ook altijd vlot binnen

in Belgie keus te zat (no pun intended ) op het gebied van bier
                      With Canon, I can (or at least try)
                      Photastic.be ~ Passion for the picture
                      Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        mooie omschrijving hoor.
                        grt,bouk.
                        zo heb je toch een idee van wat je voorgeschoteld krijgt he bouk.

Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
                        afgelopen weekend in de bierschuur in dilbeek op nog wat lekkers gestoten:

- Tournée General Tripel (bij mijn weten één van de weinigen die ze nog heeft)
                        - Horal Geuze MegaBlend 2011
                        - Boon Geuze Mariage Parfait

Schoonpapa was héél content toen ik ze hem voorschotelde...
                        ik hou het liever bij mijn Tripel Karmelietjes
                        De TG Tripel is een tijdje in de Delhaize verkrijgbaar geweest
                        en in de plaatselijke drankenhal is hij ook nog verkrijgbaar.

De Geuzes zijn inderdaad zeer goed, horen ook bij mijn favorieten.
                        De Megablend heb ik ook nog liggen en die van 2009 ook, die blijft wel nog even rijpen.
                        Als je graag geuze drinkt zou je eens aan die van 3 fonteinen moeten geraken,
                        die hoort bij de betere naar mijn mening.

Comment

zo heb je toch een idee van wat je voorgeschoteld krijgt he bouk.

De TG Tripel is een tijdje in de Delhaize verkrijgbaar geweest
                          en in de plaatselijke drankenhal is hij ook nog verkrijgbaar.

De Geuzes zijn inderdaad zeer goed, horen ook bij mijn favorieten.
                          De Megablend heb ik ook nog liggen en die van 2009 ook, die blijft wel nog even rijpen.
                          Als je graag geuze drinkt zou je eens aan die van 3 fonteinen moeten geraken,
                          die hoort bij de betere naar mijn mening.
                          heb ik al... dat is het voordeel van de bierschuur, die hebben alle Horal merken (Boon, De Oude Cam, De Troch, 3 Fonteinen, Hanssens, Lindemans, Oud Beersel en Timmermans) en dan ook nog de industriële bucht... (Belle-Vue)
                          Mijn Blog
                          D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
                            heb ik al... dat is het voordeel van de bierschuur, die hebben alle Horal merken (Boon, De Oude Cam, De Troch, 3 Fonteinen, Hanssens, Lindemans, Oud Beersel en Timmermans) en dan ook nog de industriële bucht... (Belle-Vue)
                            qua geuze mag Timmermans en Lindemans ook nog bij de industriële bucht.
                            Ze gebruiken beiden voor het gros van hun producten inox vaten om te rijpen met daarin zakken houtkrullen. De lambiek krijgt dus wel de smaak, maar in het uiteindelijk product proef je het verschil.
                            Nu heb ik thuis wel oude geuze Mort Subite staan, dan moet ik niet altijd aan mijn goede geuze zitten als ik er zin in heb.

Comment

Voor de liefhebbers:

Brouwerij en alcoholstokerij heeft nu ook hun eigen kriek. Meer info (klikkerdeklik)

Het is een zoete kriek in het genre van Lindemans, Liefmans, ...
                              Gebrouwen in samenwerking met Bockor

Comment

Onlangs de Duvel Triple Hop 2012 editie gedronken.

Lekker verfrissend, maar best wel heavy (9.5°).

Ben weliswaar een ware Duvel drinker, maar moet toegeven dat de Lachouffe Houblon wel meer smaakt.

Comment

Working...
                                X