Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand een biertje?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Iemand een biertje?

West-Vleteren in de Colruyt, er zijn veel gebeden verhoord blijkbaar.

Mijn favorieten : Duvel, Martin's Pale Ale, Speciale Aerts (maar dat bestaat niet meer denk ik), West-Vleteren, Brugse Zot en Hommelbier.

Comment

Mijn stamterrasje. Ik ga zitten. De ober knikt van in de verte. Ik knik terug. Een paar
      tellen later heb ik een Brugse Zot. Zo heb ik het leven graag, denk ik. Weinig woorden
      en toch precies wat je wilt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
        Mijn stamterrasje. Ik ga zitten. De ober knikt van in de verte. Ik knik terug. Een paar
        tellen later heb ik een Brugse Zot. Zo heb ik het leven graag, denk ik. Weinig woorden
        Doet me denken aan mijn jeugdjaren, toen ik mijn vaste discotheek bezocht, ik moest niet eens teken doen, wanneer ze me zagen binnenkomen kwamen ze direct met een Duvel afgelopen . . . mijn bijnaam was dan ook Ciske Duvel in die zotte jaren . . .
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
          Ga die precies nog eens moeten proberen, had die eens gedronken omdat het verkozen geweest is tot beste bier. Maar viel mij toen tegen, maar zie al paar mensen die die lekker vinden. Zal het nog eens proeven.
          Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
          http://www.stevevandegaer.be

Comment

Alexander Rodenbach, vind ik nergens meer...
            Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
              Alexander Rodenbach, vind ik nergens meer...
              nee das niet zo gek hè voor een "blinde"
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                nee das niet zo gek hè voor een "blinde"
                grt,bouk.
                Wat wil je daarmee zeggen ? Ik ben niet van de slimste...
                Panasonic Lumix FZ2000

Comment

dit kan ik wel smaken.
                  http://armando113.wix.com/amartiniphoto

Comment

Rodenbach Grand Cru een industrie bier
                    Wat versta je onder industrie bier?

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Enkel blondjes voor mij - Westmalle, La Chouffe, Maredsous, Karmeliet, Duvel,..

Jaren geleden heb ik uit nieuwsgierigheid in het lokale winkeltje eens een trappist gekocht die ik nog nooit gezien had. Twee slokjes en ik vond er echt niks aan - het gebeurt niet veel maar die heb ik echt in de pompbak uitgegoten. Pas achteraf hoorde ik dat het echt heel uitzonderlijk was dat je in een winkel Westvleteren kon kopen . Da's dan ook al 10 jaar geleden. Misschien moet ik hun blond bier toch eens een kans geven...
                      Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht

Jaren geleden heb ik uit nieuwsgierigheid in het lokale winkeltje eens een trappist gekocht die ik nog nooit gezien had. Twee slokjes en ik vond er echt niks aan - het gebeurt niet veel maar die heb ik echt in de pompbak uitgegoten. Pas achteraf hoorde ik dat het echt heel uitzonderlijk was dat je in een winkel Westvleteren kon kopen . Da's dan ook al 10 jaar geleden. Misschien moet ik hun blond bier toch eens een kans geven...
                        Ik vind hun blonde niet zo lekker, maar drink ook heel weinig blond bier. Enkel af en toe eens een blonde chimay
                        Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                        http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht

heb hier nog wat blonde west-vleteren staan. Heerlijk hoppig (bitter) met ne goeie romige schuimkraag.
                          Nikon D7000 en wat lenzen.
                          http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
                            heb hier nog wat blonde west-vleteren staan. Heerlijk hoppig (bitter) met ne goeie romige schuimkraag.
                            Als je van de uitgesproken hopsmaak houdt, dan moet je zeker de Duvel Tripel Hop eens uitproberen. Njammie!!!!
                            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

duvel
                              ara bier
                              gouden carolus tripel (liefst van 't vat)
                              brigand
                              manenblusser (pils)
                              westvleteren 12

en dit alles in 'de stille genieter'
                              love and happiness!
                              pentax k-7, sigma 30mm 1.4, 50-135 2.8, 50 1.7, 180 macro en 't kitlensje

Comment

Eentje van West-vleteren (12) kan je alleen telefonisch bestellen en ophalen bij de paters in West-Vleteren zelf. KLIK

Comment

Working...
                                X