Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ben van Weelde, altijd in Turnhout naar school geweest, vakschool en horito, nu werk ik weeral 17 jaar in Turnhout.
Woon tegenwoordig in Meer, vrouw afkomstig van daar.
Turnhout is een mooie stad, maar zou er niet willen wonen, vraag me niet waarom niet
Stond er destijds niet in onze trouwboek: " De vrouw moet de man volgen? "
Tegenwoordig dus andersom, meestal zo.
Ik weet het, ik heb heel lang hard geroepen dat ik Weelde nooit zou verlaten, maar de liefde doet raar dingen met ne mens he !
Maar ik woon ook graag in Meer hoor, ook landelijk zoals Weelde, maar wat ik wel mis zijn de vele bossen in Weld en omgeving !
Ik weet het, ik heb heel lang hard geroepen dat ik Weelde nooit zou verlaten, maar de liefde doet raar dingen met ne mens he !
Maar ik woon ook graag in Meer hoor, ook landelijk zoals Weelde, maar wat ik wel mis zijn de vele bossen in Weld en omgeving !
Ik ben net hetzelfde, in Weelde geboren en jaren later in Meer gaan wonen!
En ook ik woon er ook graag!
Maar ik ben dan wel m'n man gevolgd...
Gr,
Hilde
Ik ben net hetzelfde, in Weelde geboren en jaren later in Meer gaan wonen!
En ook ik woon er ook graag!
Maar ik ben dan wel m'n man gevolgd...
Gr,
Hilde
Comment