Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
... in mijn pubertijd wel eens in een jeugdhuis, aan de markt, maar ben de naam kwijt, ...
ja, ben nu ook aan het denken hoe het heette. Ben er heel vroeger (in een vorig leven) ook wel eens geweest.
Maar kan ook niet op de naam komen. De uitbater was een man met krullen dacht ik
ben trouwens nog iets vergeten, in mijn pubertijd wel eens in een jeugdhuis, aan de markt, maar ben de naam kwijt, ik ben al heel de tijd "den bunker" aan het denken maar volgens mij was dat elders...
Als je +/- 20 jaar in de Apostoliekenstraat hebt gewerkt ( aanwezig geweest ) ken je de omgeving wel een beetje.
In de loop der jaren is er veel veranderd maar ik herinner me dat in de
"middeleeuwen" of de tijd dat ik er ooit kwam deze straat een bizarre reputatie had
In de loop der jaren is er veel veranderd maar ik herinner me dat in de
"middeleeuwen" of de tijd dat ik er ooit kwam deze straat een bizarre reputatie had
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Yep, Theo ging daar z'n floppydisk laten UP-graden.
Tja en toch Jos: een "rare" straat met de betere school of het Heilig Graf....
In Hasselt was er vroeger "de beek" waar nu Mediamarkt is.
Was destijds ook een "rare" buurt.
Ik woon wel niet te Turnhout maar wel in de buurt (wortel) en ik kom er ook regelmatig.
Als je er komt heb je ook bijna heel Turnhout gezien omdat je er zo rond moet rijden voor je ergens bent.
vb je staat op de markt en moet naar Hoogstraten dan heb je een stukje weg op de markt van 200m lang dat je niet mag gebruiken en daarvoor moet je dan heel de Paterstraat en nog wat straten door om dan helemaal terug tot op 50m van de markt uw weg te kunnen vervolgen. Dus om 250m te overbruggen laten ze je in Turnhout 3km om rijden.
Moet ik in de Otterstraat zijn moet ik eerst helemaal rondom Turnhout rijden.
Vroeger kon je langs alle kanten door Turnhout rijden maar wat ze er daar al jaren van gemaakt hebben trekt op niks.
Elke maand kom ik er wel minstens een paar keren om te winkelen.
D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR
Ik woon wel niet te Turnhout maar wel in de buurt (wortel) en ik kom er ook regelmatig.
Als je er komt heb je ook bijna heel Turnhout gezien omdat je er zo rond moet rijden voor je ergens bent.
vb je staat op de markt en moet naar Hoogstraten dan heb je een stukje weg op de markt van 200m lang dat je niet mag gebruiken en daarvoor moet je dan heel de Paterstraat en nog wat straten door om dan helemaal terug tot op 50m van de markt uw weg te kunnen vervolgen. Dus om 250m te overbruggen laten ze je in Turnhout 3km om rijden.
Moet ik in de Otterstraat zijn moet ik eerst helemaal rondom Turnhout rijden.
Vroeger kon je langs alle kanten door Turnhout rijden maar wat ze er daar al jaren van gemaakt hebben trekt op niks.
Elke maand kom ik er wel minstens een paar keren om te winkelen.
klopt , wat verkeer en infrastructuur betreft is het hier dik kl*te...
en dan maar klagen dat in de winkelstraten geen volk nie meer komt..
in heel Turnhout parkeerverbod voor niet bewoners .... uitgezonderd de openbare parkings.. maar eens snel bij de bakker of zo binnenspringen kan zeer duur worden...
Comment