Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Same here Welke server? (als ik zo curieus mag zijn)
Ook nog lezen, 'k heb nog een hele stapel boeken en te weinig tijd.
In het weekend gaan wij geregeld even de benen strekken op de Kalmthoutse heide of door bossen. Vorig weekend genoten van de drielandenstreek, de Nederlandse zijde (en daarna natuurlijk heerlijk getafeld)
Oh, en jammer genoeg hebben mijn collega's mij zover gekregen om die stomme spelletjes van FB mee te doen. Zijn er nog mensen die buren nodig hebben in Frontierville, cafe world of Fashion world?
Same here Welke server? (als ik zo curieus mag zijn)
Ook nog lezen, 'k heb nog een hele stapel boeken en te weinig tijd.
In het weekend gaan wij geregeld even de benen strekken op de Kalmthoutse heide of door bossen. Vorig weekend genoten van de drielandenstreek, de Nederlandse zijde (en daarna natuurlijk heerlijk getafeld)
Oh, en jammer genoeg hebben mijn collega's mij zover gekregen om die stomme spelletjes van FB mee te doen. Zijn er nog mensen die buren nodig hebben in Frontierville, cafe world of Fashion world?
ik zit op een franse server: La Croisade écarlate,
Blood Elf Hunter
Level 48 Blood Elf Hunter
1st talents: 20/0/0 (Beast Mastery)
2nd talents: 0/20/0 (Marksmanship)
Base stats
Health: 2045Agility: 136Stamina: 127
kwestie van FB: ik deed ook een tijd mee aan die spelletjes, maar ben van pure miserie gestopt... op den duur ben je bijv bij Restaurant City, Café World en vooral Farmville meer bezig met anderen zaakjes te sturen dan te spelen.
Mijn Blog
D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX
Wij zitten op Al'akir... ook wel gekend als laggyserver
80 mage, arcane en frost
en nog wat kleine rommelcharacters, hehe
Alles behalve een hunter eigenlijk, helemaal niet mijn ding.
Comment