Zou toch starten in oktober in B. 't Is toch al de 25ste, nog niks via Maps, privacy problemen of zo, zoals in D ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Streetview
Collapse
X
-
-
Re: Streetview
Een paar maanden geleden reed er zo'n auto met camera's op het dak rond in Zaventem.
Gisteren nog eentje gezien in Kortenberg, maar of die aan het filmen/ fotograferen was weet ik niet.
Jo(han)Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jo Bekijk berichtEen paar maanden geleden reed er zo'n auto met camera's op het dak rond in Zaventem.
Gisteren nog eentje gezien in Kortenberg, maar of die aan het filmen/ fotograferen was weet ik niet.
Jo(han)"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Ik merk dat er al heel wat verdwenen is uit NL, zo is er geen streetview meer langs de grensstreek met B. Boven Wuustwezel en Prosperpolder is streetview verwijderd."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Zo'n maandje geleden reed er zo'n auto'tje rond in Schoonbroek (Retie).
Ik vond het wel leutig dat die zich aankondigde met een leuk muziekje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk berichtZo'n maandje geleden reed er zo'n auto'tje rond in Schoonbroek (Retie).
Ik vond het wel leutig dat die zich aankondigde met een leuk muziekje."Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Freewillie Bekijk berichthopelijk niet: "Rodaniaaa, ta ta ta taaa"- CD&V ... stem voor ons.
- Vlaams Belang ... stem voor ons.
- N-VA ... stem voor ons.
- sp.a ... stem voor ons.
En die camera's ... die dienen ondertussen om "Wie kunnen we wat meer laten afdokken?"?Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Er is al een stukske streetview in Vlaanderen te zien als ge naar Baarle-Nassau (Hertog) gaat via google maps of google earth ."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
Comment