Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trojan Horse

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Trojan Horse

ben net door enkele HoF-mappen gegaan waaronder week 31, maar McAfee geeft hier geen enkele melding
    Sony α450[/B] ~ 50 F1.4 ~ 85 F2.8 ~ 16-80 F3.5-4.5 ZA ~ 70-300 F4.5-5.6 G ~ Minolta 70-210 F3.5-4.5 | HVL-F20AM ~ HVL-F58AM | FDA-ME1AM ~ STP-GB1AM ~ MC protector VF-62MPAM ~ e.a. te koop

Comment

Virus: Trojan.Script.473411 (Engine-A)

Virus gevonden bij het inladen van internet-content.

Adres: forum.belgiumdigital.com
      Status: De toegang is geweigerd.

Deze melding al enkele malen gekregen bij clicken op een foto bij de random album pictures (bovenaan forum index). Virusscanner is GData Totalcare 2011 en up to date.

Comment

Noch McAfee, noch Avira geven een virusmelding, tenzij ik niet de juiste foto('s) open? - Zie mijn vorige post

Comment

99% van de foto's geven geen problemen, volgende keer dat ik het heb zal ik de juiste link eens toevoegen.

Comment

Ik weet niet of je het beseft, maar het is dus niet BD, maar de foto upload site die verantwoordelijk is voor de melding. Nu nog weten welke foto('s) en welke site.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
              Ik weet niet of je het beseft, maar het is dus niet BD, maar de foto upload site die verantwoordelijk is voor de melding. Nu nog weten welke foto('s) en welke site.
              tenzij het dat reklamebord zou zijn, dat rechts bovenaan verschijnt (maar vandaag is het er blijkbaar niet)
              Sony α450[/B] ~ 50 F1.4 ~ 85 F2.8 ~ 16-80 F3.5-4.5 ZA ~ 70-300 F4.5-5.6 G ~ Minolta 70-210 F3.5-4.5 | HVL-F20AM ~ HVL-F58AM | FDA-ME1AM ~ STP-GB1AM ~ MC protector VF-62MPAM ~ e.a. te koop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                Moet mijn inziens bijna ook zoiets zijn.

Als er mensen het nog zouden voorhebben, zeker de link copieren waar de boodschap kwam. Op die manier moeten we een gemeenschappelijk punt kunnen vinden.

Oorspronkelijk geplaatst door Sony63 Bekijk bericht
                tenzij het dat reklamebord zou zijn, dat rechts bovenaan verschijnt (maar vandaag is het er blijkbaar niet)
                Kan in theorie ook, al betwijfel ik het. Eigen banners komen van onze server, andere banners via adscentrale, maar die verschijnen ook elders vermoed ik.
                Maar.... in het screenshot in de openingspost, met de virus melding zie ik alvast geen banner staan.

Aandachtig op te volgen dus, en proberen te achterhalen welke fotohosting site eventueel verantwoordelijk ervoor kan zijn.

peter

Comment

Ook maar voor wat het waard is: welke browser?
                  Ikzelf heb Firefox met Adblock Plus ingeschakeld.

Comment

Proef gedaan.
                    BD geopend met Firefox, dan naar de ( HOF ) mappen gegaan, geen reactie.
                    BD geopend met IE, naar mappen, melding van virus.

?????????????????????????????????????????????????? ?
                    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Zowel in Firefox, IE en Safari krijg ik dezelfde melding:

Homo Sapiens Pentaxiensis

Comment

Het is hier al een viertal dagen stil in dit topic. Kunnen we er dan vanuit gaan dat niemand meer die melding heeft voorgehad?

p.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peter Bekijk bericht
                          Het is hier al een viertal dagen stil in dit topic. Kunnen we er dan vanuit gaan dat niemand meer die melding heeft voorgehad?

p.
                          Had er niet maar naar gekeken uit voorzorg, maar net terug even geprobeerd en .....helemaal alles ( terug ) in orde.
                          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Heeft Peter netjes opgelost .
                            De man achter de schermen mag eens een krijgen voor het vele werk.

Comment

't Is inderdaad in orde, waarvoor dank!
                              http://www.myricreaties.be

Comment

Working...
                              X