Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Virus gevonden bij het inladen van internet-content.
Adres: forum.belgiumdigital.com
Status: De toegang is geweigerd.
Deze melding al enkele malen gekregen bij clicken op een foto bij de random album pictures (bovenaan forum index). Virusscanner is GData Totalcare 2011 en up to date.
Ik weet niet of je het beseft, maar het is dus niet BD, maar de foto upload site die verantwoordelijk is voor de melding. Nu nog weten welke foto('s) en welke site.
Ik weet niet of je het beseft, maar het is dus niet BD, maar de foto upload site die verantwoordelijk is voor de melding. Nu nog weten welke foto('s) en welke site.
tenzij het dat reklamebord zou zijn, dat rechts bovenaan verschijnt (maar vandaag is het er blijkbaar niet)
Sony α450[/B] ~ 50 F1.4 ~ 85 F2.8 ~ 16-80 F3.5-4.5 ZA ~ 70-300 F4.5-5.6 G ~ Minolta 70-210 F3.5-4.5 | HVL-F20AM ~ HVL-F58AM | FDA-ME1AM ~ STP-GB1AM ~ MC protector VF-62MPAM ~ e.a. te koop
Moet mijn inziens bijna ook zoiets zijn.
Als er mensen het nog zouden voorhebben, zeker de link copieren waar de boodschap kwam. Op die manier moeten we een gemeenschappelijk punt kunnen vinden.
tenzij het dat reklamebord zou zijn, dat rechts bovenaan verschijnt (maar vandaag is het er blijkbaar niet)
Kan in theorie ook, al betwijfel ik het. Eigen banners komen van onze server, andere banners via adscentrale, maar die verschijnen ook elders vermoed ik.
Maar.... in het screenshot in de openingspost, met de virus melding zie ik alvast geen banner staan.
Aandachtig op te volgen dus, en proberen te achterhalen welke fotohosting site eventueel verantwoordelijk ervoor kan zijn.
Comment