Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Aldi computer.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe Aldi computer.

Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
    als ik goed kan lezen breekt niemand Aldi pc's af...
    MAAR het is wel een feit dat je niet moet hopen hem wat te fijntunen of iets anders in te steken...
    want dan is je garantie dada
    Is die kast verzegeld?
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

als ik goed kan lezen breekt niemand Aldi pc's af...
      MAAR het is wel een feit dat je niet moet hopen hem wat te fijntunen of iets anders in te steken...
      want dan is je garantie dada
      dasin principe zou bij iedere pc hoor.
      een Dell, mac, hp, acer, ...
      andere stukken plaatsen is de garantie meestal dada, gaan het steken op "vreemde" onderdeel. of het "niet vakkundig "plaatsen.

zo kan je blijven zeveren
      nikon stuff

Comment

Bij Dell kan je het nog beter doen : neem een toestel uit de business serie en plaats er een 3 jaar on site next business day garantie op. Is ook niet gratis, maar zeer effecient... Alle "degelijke" merken hebben dergelijke garantie. Is wel niet goedkoop natuurlijk.
        Een Medion PC kopen voor de centen hoef je inderdaad ook niet meer te doen. Vroeger waren ze echt stukken goedkoper, maar de laatste tijd is dat niet meer het geval.
        Dat is ook logisch, want de prijzen van die dingen blijven maar zakken...
        Groeten,

Polleke

Comment

Om op de vraag van de TS terug te komen..
          Ja deze is zeker geschikt om fotos te bewerken..Ik zou niet weten waarom niet...
          MAar denk even aan de prijs..Voor een paar honderd euros minder heb je al een zelf gebouwd systeem met even goede componenten...raadpleeg je kleine PC boer in de buurt die je graag meer informatie zal geven..
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
            Nonsens !

Als je trouwens al eens bij Dell gekocht hebt krijg je regelmatig mails met extra kortingen, gratis dubbel geheugen en dergelijke ... dan wordt ie nog goedkoper, mijn vorige PC had ik gratis verdubbeling van de HD space en gratis dubbel geheugen (toen 4gb voor de prijs van 2gb), mijn nieuwe XPS8100 was ook met 8gb voor de prijs van 4gb en 2tb disk voor de prijs van 1tb ... je moet geduld hebben ... en een beetje geluk .
            Als dat regelmatig gebeurt (en dat is dus zo), is dat het beste bewijs dat Dell zijn gewone prijzen een heel stuk te hoog zijn.
            Want gratis bestaat dus niet hé.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Als dat regelmatig gebeurt (en dat is dus zo), is dat het beste bewijs dat Dell zijn gewone prijzen een heel stuk te hoog zijn.
              Want gratis bestaat dus niet hé.
              Die truuck wordt toch veel toegepast. Vergelijk het met die rebate akties bij fototoestellen. Heb er vorig jaar ook zo eentje gemist op een 14 dagen na... (en dan ging het over een goeie 200€).
              Groeten,

Polleke

Comment

Er zit een video kaart in die minstens 350€ kost met mogelijkheden die je helemaal niet nodig hebt om foto's te bewerken...
                Maak uw rekening.
                j.
                A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                Nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                  Die truuck wordt toch veel toegepast. Vergelijk het met die rebate akties bij fototoestellen. Heb er vorig jaar ook zo eentje gemist op een 14 dagen na... (en dan ging het over een goeie 200€).
                  Ja maar zo'n rebate is nu en dan een actie, maar Dell zwaait continu met allerlei kortingen, dan is het geen actie meer maar een "werkwijze" vind ik.
                  Het staat Dell natuurlijk vrij zo te handelen.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Ja maar zo'n rebate is nu en dan een actie, maar Dell zwaait continu met allerlei kortingen, dan is het geen actie meer maar een "werkwijze" vind ik.
                    Het staat Dell natuurlijk vrij zo te handelen.
                    Dell hun voordeel waarom ze zo goedkoop zijn is omdat ze de meeste pc's rechtstreeks aanbieden via internet, dus gaan er kosten van af van verkopers die er een marge voor hen bijsteken.
                    Mijn Blog
                    D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Toch niet, en eerder omgekeerd: als je rechtstreeks online koopt ben je duurder af.
                      Bijna altijd ondervonden dat het bij Dell loont van ook even te bellen met een verkoper, meestal nog extra korting, ook voor de eerste aankoop. (was wel voor een bedrijf).
                      j.
                      Dell hun voordeel waarom ze zo goedkoop zijn is omdat ze de meeste pc's rechtstreeks aanbieden via internet, dus gaan er kosten van af van verkopers die er een marge voor hen bijsteken.
                      A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                      Nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwllms Bekijk bericht
                        Er zit een video kaart in die minstens 350€ kost met mogelijkheden die je helemaal niet nodig hebt om foto's te bewerken...
                        Maak uw rekening.
                        j.
                        Klopt als een bus. Er staat "gaming pc" in de titel en het is dus een beest van een videokaart, perfect voor spelletjes. Als dat niet je ding is, kan 200 euro uitsparen op de videokaart alleen en toch een kaart hebben waar je toch nog wat spelletjes mee kan spelen.

Op zich wel een mooi systeem tegen een redelijke prijs, maar ik zou ook liever zelf mijn componenten kiezen.

Wel een beetje vreemd dat ze 6GB in een dual channel systeem steken. Zouden ze 6 latjes van 1GB gestoken hebben of 2x2 en 2x1? Ik had eerder 4GB verwacht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Is die kast verzegeld?
                          De kast is wel degelijk verzegeld en wordt niet teruggenomen door Aldi indien de zegels verbroken zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                            ...
                            Wel een beetje vreemd dat ze 6GB in een dual channel systeem steken. Zouden ze 6 latjes van 1GB gestoken hebben of 2x2 en 2x1? Ik had eerder 4GB verwacht.
                            Had het ook opgemerkt, maar dan bedacht dat het waarschijnlijk gewoon 2x2 + 2x1 zal zijn.
                            Maar 't blijft zonde, want hoeveel extra zou het nu geweest zijn om 4x2GB te steken, op zo'n bedrag?
                            Last edited by Destn; 6 oktober 2010, 22:54.
                            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimlett Bekijk bericht
                              De kast is wel degelijk verzegeld en wordt niet teruggenomen door Aldi indien de zegels verbroken zijn.
                              Ah zo, ok.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Hey,
                                http://tones.be/ <<< Zeer goedkoop voor PC's en in garantie zeer eerlijk, mijn voeding was volledig uitgebrand na 18-19 maanden en we kregen direct een nieuwe mee.
                                mvg Robin

Comment

Working...
                                X