Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Gelet op hun dubieuze facturatie en hun klantonvriendelijkheid zal dat niet aan mij besteed zijn. Heb net een juridische veldslag achter de rug ivm opzeggen telefoonabonnement.
Gelet op hun dubieuze facturatie en hun klantonvriendelijkheid zal dat niet aan mij besteed zijn. Heb net een juridische veldslag achter de rug ivm opzeggen telefoonabonnement.
Dit is een persoonlijke ervaring en heeft niks met topic starter zijn vraag te maken
Gelieve je frustraties ivm Mobistar dus elders te spuien
Ik ben al jaren klant bij mobistar en heb er geen klagen van en nee heb geen aandelen van hen.
Kan het zijn dat ik ergens al eerder heb gelezen dat er een fusie of overname op til wassen met als onderwerp Mobistar en Telenet ? In dat geval zou het mogelijk kunnen zijn. ( Ook hier géén slechte ervaringen met Mobistar )
Ik heb vernomen dat het systeem zou werken met een wel heel speciale ontvanger.
Het toestel zou geschikt zijn om satelliet, terrestrial, via web en 3G samen te ontvangen.
Is eigenlijk een beetje zoals TV Vlaanderen; je moet ook nog een sattelietschotel met bijbehorende bekabeling en decoder installeren. Je krijgt er wel Tv bij voor op de gsm en een internetaansluiting
.
Betwijfel of het wel succes zal hebben. (weer een schotel)
En ik herinner mij nog dat Benoit Scheen een paar jaar geleden in koeien van letters aankondigde dat hij hoogstpersoonlijk de vaste telefoonlijn ging "dooddoen". Hij ging dat doen door het bellen met een Mobistar GSM naar....... vaste lijnen spotgoedkoop te maken. Ooit nog iets van gehoord ?
Nu gaat hij de varkentjes van Belgacom en Telenet TV eens gauw wassen zie. Bescheidenheid is niet zijn beste eigenschap zo te zien.
Betwijfel of het wel succes zal hebben. (weer een schotel)
En ik herinner mij nog dat Benoit Scheen een paar jaar geleden in koeien van letters aankondigde dat hij hoogstpersoonlijk de vaste telefoonlijn ging "dooddoen". Hij ging dat doen door het bellen met een Mobistar GSM naar....... vaste lijnen spotgoedkoop te maken. Ooit nog iets van gehoord ?
Nu gaat hij de varkentjes van Belgacom en Telenet TV eens gauw wassen zie. Bescheidenheid is niet zijn beste eigenschap zo te zien.
Dat Benoit zich maar eerst leert om fatsoenlijk Nederlands te praten.
Van de helft wat die zei verstond ik geen woord.
Is eigenlijk een beetje zoals TV Vlaanderen; je moet ook nog een sattelietschotel met bijbehorende bekabeling en decoder installeren. Je krijgt er wel Tv bij voor op de gsm en een internetaansluiting
.
Via welke kabel krijg je die internetaansluiting? Defenderke
Comment