Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gaan we naar een politiestaat ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gaan we naar een politiestaat ?

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
    Daar is het mogelijk nog zotter. Op een bepaald moment 's avonds foto's aan het nemen, komt er een wagentje met mensen van security. We mochten wel foto's maken, maar NIET op statief.
    Zelfde scenario op Père Lachaise. Foto's nemen OK maar ook niet op statief.
    Zelfde meegemaakt in NY in de buurt van Rockefeller Plaza. Op de OPENBARE weg kwam een rent-a-cop zeggen dat het statief weg moest. We stonden uit de weg (in een hoekje van lage muurtjes ) zodat we in niemands weg stonden.

@ VERSEG: Ik wil ook niet op de foto en zal niemand fotograferen zonder diens toelating/instemming (ik haat "mensenfoto's" trouwens) maar gebouwen die publiek toegankelijk zijn zouden toch fotografeerbaar moeten zijn. Ik heb het dan niet over "bendevorming" bij een BD shoot.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

Comment

Draai de rollen eens om ... ge loopt daar met uw partner boodschappen te doen en er zit daar een tiental fotografen fotokes van u te maken. Gaat gij dat plezant vinden? Helemaal niet!
      Het hangt er dus fameus van af wat ze aan het fotograferen zijn, het zal voor de meesten wel meevallen zolang ze er zelf niet bij op staan.
      Dus langs ene kant snap ik het wel dat ze op dergelijke plaatsen regeltjes opleggen ... ook al heb ik zelf ook al eens een opmerking gekregen.
      Bij mensen kan ik wel snappen dat niet iedereen in beeld wilt, maar dat is niet plaats afhankelijk en overal moet jij wel een beetje verzichtig zijn. Maar als het om architectuur ezv gaat, vind ik het te zotte als ze wel mijn geld wilt, maar mij géén beelden willen laten nemen.

groeten,
      Helen
      vriendelijke groeten, Helen
      Updated WWW.HELENICA.NL
      ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk bericht
        Maar als het om architectuur ezv gaat, vind ik het te zotte als ze wel mijn geld wilt pakken, maar mij géén beelden willen laten nemen.
        meestal zijn er ook aanzichtkaarten te koop.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

In de week na de opening van "K" zouden we er met een viertal vrienden wat plaatjes gaan schieten. We waren nog niet helemaal binnen of we werden weer netjes naar buiten gewerkt. Dus vijf potentiële klanten minder. Eén ding zal ik me nog steeds blijven afvragen, is het gebouw binnenin ook zo afzichtelijk als langs de buitenkant?
          Beauty is in the eye of the beholder
          a77 en veel andere dingen, vooral goesting..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loukas Bekijk bericht
            In de week na de opening van "K" zouden we er met een viertal vrienden wat plaatjes gaan schieten. We waren nog niet helemaal binnen of we werden weer netjes naar buiten gewerkt. Dus vijf potentiële klanten minder. Eén ding zal ik me nog steeds blijven afvragen, is het gebouw binnenin ook zo afzichtelijk als langs de buitenkant?
            Tsjah :t'is een winkelcentrum, hé (zoals er in Kuurne ook eentje staat, met gratis parking).
            In Luik is Médiacité pakken interessanter...
            Groeten,

Polleke

Comment

verkeerde topic titel; België is een politiestaat!

kunnen voorbeelden genoeg aangehaald worden om deze stelling te bekrachtigen.
              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Working...
              X