Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Pas toch maar goed op, meneer Pascal. Naar ik heb horen zeggen hebben ze er meer
varkens dan mensen in Afrika. En varkensmanieren. En varkensvreten. De enige reden
dat ik er naartoe zou gaan is om die heuvels met de grond gelijk te schoppen. Dat is
nog een droom van me. Dat en de IJzer droogleggen.
Ik dacht zo, tussen al die nuttige tips, mag ook wat luchtigheid. Mocht iemand zich
beledigt voelen, weet dan dat ik onder dokterstoezicht sta.
Pas toch maar goed op, meneer Pascal. Naar ik heb horen zeggen hebben ze er meer
varkens dan mensen in Afrika. En varkensmanieren. En varkensvreten. De enige reden
dat ik er naartoe zou gaan is om die heuvels met de grond gelijk te schoppen. Dat is
nog een droom van me. Dat en de IJzer droogleggen.
Ik dacht zo, tussen al die nuttige tips, mag ook wat luchtigheid. Mocht iemand zich
beledigt voelen, weet dan dat ik onder dokterstoezicht sta.
Schrijven kun je wel he, Doudeke. Nu nog zonder de dt-fouten proberen...
Mocht je je beledigd voelen, weet dan dat ik normaliter in quarentaine zit.
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Schrijven kun je wel he, Doudeke. Nu nog zonder de dt-fouten proberen...
Mocht je je beledigd voelen, weet dan dat ik normaliter in quarentaine zit.
Ik hoop dat je quarantaine bedoeld. Ach, taalfoutjes. Ik zit er wel mee in. Maar vroeger
meer. Toen ik dacht dat mijn schrijverijen nog iets zouden opbrengen. Nu schrijf ik enkel
de woorden mooi over, zoals ze in mijn hoofd opkomen.
Off topic: Loopt daar ook gene politieker rond met zijn geit?
Niet "Bachten de Kupe" (streek achter de IJzer, naar "de schreve" toe).
Wel in het Ieperse.
Daar is ne politieker welke zijn geiten achtervolgt worden door katten!! In sommige streken noemt men ze dan ook "kattekoppen". Niet de geiten, wel de politiekers!!
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Eén voordeel, hier zitten weinig teken... ik ben er zelf toch nog geen tegengekomen en ik loop toch ook regelmatig door de weiden rond.
Als je in Heuvelland/Dranouter rondloopt moet je zeker eens naar "de tere plekke" of "de kauwakkers" gaan. Gezellige folk-cafés waar je ook nog een lekker hapje kan eten, geen haute cuisine maar gewone goeie boerenkost.
Mooie plaatsjes om te fotograferen zijn er veel te veel om op te noemen en koeien kom je zeker en vast tegen
Momenteel loopt er een foto-tentoonstelling in ontmoetingscentrum de bergen in Kemmel waar foto's van vroeger naast foto's van dezelfde plaatsen nu getoond worden. Er is naast het ontmoetingscentrum ook een toeristen-bureau.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Comment