Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gevraagd...Westhoek tips...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gevraagd...Westhoek tips...

Mooie voorbeelden allemaal..Ik ga begot nog niet weten waar eerst te kijken..
    Iedereen bedankt voor de tips hé?
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Pas toch maar goed op, meneer Pascal. Naar ik heb horen zeggen hebben ze er meer
      varkens dan mensen in Afrika. En varkensmanieren. En varkensvreten. De enige reden
      dat ik er naartoe zou gaan is om die heuvels met de grond gelijk te schoppen. Dat is
      nog een droom van me. Dat en de IJzer droogleggen.
      Ik dacht zo, tussen al die nuttige tips, mag ook wat luchtigheid. Mocht iemand zich
      beledigt voelen, weet dan dat ik onder dokterstoezicht sta.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
        Pas toch maar goed op, meneer Pascal. Naar ik heb horen zeggen hebben ze er meer
        varkens dan mensen in Afrika. En varkensmanieren. En varkensvreten. De enige reden
        dat ik er naartoe zou gaan is om die heuvels met de grond gelijk te schoppen. Dat is
        nog een droom van me. Dat en de IJzer droogleggen.
        Ik dacht zo, tussen al die nuttige tips, mag ook wat luchtigheid. Mocht iemand zich
        beledigt voelen, weet dan dat ik onder dokterstoezicht sta.
        Schrijven kun je wel he, Doudeke. Nu nog zonder de dt-fouten proberen...

Mocht je je beledigd voelen, weet dan dat ik normaliter in quarentaine zit.

ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
          Hier Sint-Stanislascollege (Poperinge).
          logica: ik heb Destn gekend in het college en ook Nena ( toen jullie nog snotneuzen waren) dus ....
          mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
          D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Off topic: Loopt daar ook gene politieker rond met zijn geit?
            Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
              Schrijven kun je wel he, Doudeke. Nu nog zonder de dt-fouten proberen...

Mocht je je beledigd voelen, weet dan dat ik normaliter in quarentaine zit.

Ik hoop dat je quarantaine bedoeld. Ach, taalfoutjes. Ik zit er wel mee in. Maar vroeger
              meer. Toen ik dacht dat mijn schrijverijen nog iets zouden opbrengen. Nu schrijf ik enkel
              de woorden mooi over, zoals ze in mijn hoofd opkomen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jo Bekijk bericht
                Off topic: Loopt daar ook gene politieker rond met zijn geit?
                Niet "Bachten de Kupe" (streek achter de IJzer, naar "de schreve" toe).

Wel in het Ieperse.
                Daar is ne politieker welke zijn geiten achtervolgt worden door katten!! In sommige streken noemt men ze dan ook "kattekoppen". Niet de geiten, wel de politiekers!!
                perman
                canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Mensen bedankt voor alle tips hé? Zal nog een week langer moeten congé pakken vrees ik om alles gedaan te krijgen..
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                    Mensen bedankt voor alle tips hé? Zal nog een week langer moeten congé pakken vrees ik om alles gedaan te krijgen..
                    wordt nou eerst maar beter Pascal.
                    grtbouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Eén voordeel, hier zitten weinig teken... ik ben er zelf toch nog geen tegengekomen en ik loop toch ook regelmatig door de weiden rond.

Als je in Heuvelland/Dranouter rondloopt moet je zeker eens naar "de tere plekke" of "de kauwakkers" gaan. Gezellige folk-cafés waar je ook nog een lekker hapje kan eten, geen haute cuisine maar gewone goeie boerenkost.

Mooie plaatsjes om te fotograferen zijn er veel te veel om op te noemen en koeien kom je zeker en vast tegen
                      Momenteel loopt er een foto-tentoonstelling in ontmoetingscentrum de bergen in Kemmel waar foto's van vroeger naast foto's van dezelfde plaatsen nu getoond worden. Er is naast het ontmoetingscentrum ook een toeristen-bureau.
                      vriendelijke groeten, Kurt
                      Mijn foto's
                      Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

Comment

Een dorpscafé zoals ze vroeger waren :
                        'Au retour de la chasse' in Adinkerke, letterlijk op de grens met Frankrijk (Maerestraat).

Mooi gelegen, een vrij in stand gebleven interieur (overvol kalenders), een oude grenspaal, ...

Stephan Vanfleteren beschrijft het mooi in zijn boek 'Belgicum'.

Greetz

D
                        Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

Comment

Working...
                        X