Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aalst

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Aalst

Indien je op zaterdag zou toekomen Bouk, hou er dan wel rekening mee dat er 's ochtends markt is in het centrum en je hotel dan waarschijnlijk niet bereikbaar is met de auto, althans niet vòòr 13u.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door swilleg Bekijk bericht
      Indien je op zaterdag zou toekomen Bouk, hou er dan wel rekening mee dat er 's ochtends markt is in het centrum en je hotel dan waarschijnlijk niet bereikbaar is met de auto, althans niet vòòr 13u.
      bedankt voor de info, we gaan er zeker rekening mee houden.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door swilleg Bekijk bericht
        Ik woon zelf aan de rand van de stad, helemaal de andere kant van Amylum en wij hebben bijna geen overlast. Als je in het centrum loopt heb je eventueel al iets meer kans om de geurhinder tegen te komen. Het zal ook wel kloppen dat het voor een buitenstaander misschien 10x storender is dan voor een Aalstenaar, die waarschijnlijk al meer gewend is aan die specifieke geur.
        Ach weet je, wij hebben hier soms de geur van chocolade vanuit Wieze

@bouk Veel plezier nog
        Never resist temptation or it could go away...
        Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

'k ben zelf geboren en getogen Aalst-Erembodegemnaar, maar woon al geruime tijd op wandelafstand van 't centrum.
          Ik kan bovenstaande positieve argumenten alleen maar beamen ... Aalst dendert af en toe redelijk goed
          'k Zou zeggen, welkom Bouk. Heel hartelijk welkom.
          ( en als je wat urban wil gaan exploren, zeker naar de Kapellekensbaan gaan en langs Schotte, de oude leerlooi fabriek passeren ... ) ...
          embee ::: nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door embee Bekijk bericht
            ( en als je wat urban wil gaan exploren, zeker naar de Kapellekensbaan gaan en langs Schotte, de oude leerlooi fabriek passeren ... ) ...
            Idd. en zeker niet te missen na zonsondergang, 200m ervoor aan de rechterzijde "Du Parc".
            www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              we hebben daar nl een hotel geboekt, voor het weekend van BDLive.
              grt,bouk.
              Kwestie van "in de buurt van" een hotel te "Bouken"?

Ongeveer vergelijkbaar met Utrecht --> Amsterdam dus
              www.fotofolio.be

Comment

Bouk, als je kan pik ook Gent eens mee en niet ver van Aalst en veel mooier .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                  Aalst
                  Het weekend van BD live gaat door in Aartselaar voor zover ik weet.

Aalst komt wel eens in het nieuws als er weer rel wordt geschopt door jongerenbendes.
                  Voor de rest vrees ik dat Aalst niet zo'n toeristische hoogvlieger is.
                  sorry hoor bouk.
                  het is toch ongelooflijk hoe je altijd probeert om keet te shoppen hier op dit forum met je ondoordachte uitspraken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Manos Bekijk bericht
                    Bouk, als je kan pik ook Gent eens mee en niet ver van Aalst en veel mooier .
                    waren we al van plan, bedankt.
                    grt,bouk.

Comment

Welkom in Aalst ...

Voorlopig is het door de vele wegenwerken voor een buitenstaander een helse karwei om parking te vinden of de stad binnen te rijden.

De files zijn enorm. Zelf op een doordeweekse woensdagmiddag en namiddag sta je eindeloos aan te schuiven.

Het sluiten van één van de Denderbruggen (in 1 richting) is werkelijk onredelijk.

Maar bezoek zeker de St. Martinuskerk (in het centrum) en het standbeeld van Dirk Martens (boekdrukker), het Belfort (op de markt) ...

Geert N
                      Nikon D80

Comment

Ge kunt misschien gaan eten bij de winnaars van "mijn restaurant".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                          Aalst
                          Het weekend van BD live gaat door in Aartselaar voor zover ik weet.

Aalst komt wel eens in het nieuws als er weer rel wordt geschopt door jongerenbendes.
                          Voor de rest vrees ik dat Aalst niet zo'n toeristische hoogvlieger is.
                          sorry hoor bouk.

Als geboren Ajuin vool ik mij enorm beledigd...

Aalst is niet alleen rel, ok je hebt er de stank (soms) van wat wij noemen "'t stinkfabriek" maar Aalst en omstreken heeft zeker ook andere troeven zoals sommigen hier al zeker zeiden, wat ik je ook zou aanraden bijv. is eens de kerken van de randgemeenten te bezoeken, zitten ook pareltjes tussen.
                          Mijn Blog
                          D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
                            Als geboren Ajuin vool ik mij enorm beledigd...

.
                            Niet te verwarren met mij, geboren als Biohazard79...

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

zeer genoten van het mooie Aalst.
                              heerlijk gewandeld in het mooie centrum, met prachtige gebouwen en veel leuke restaurantjes en vele winkels.
                              zeker voor herhaling vatbaar.
                              grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                                zeer genoten van het mooie Aalst.
                                heerlijk gewandeld in het mooie centrum, met prachtige gebouwen en veel leuke restaurantjes en vele winkels.
                                zeker voor herhaling vatbaar.
                                grt,bouk.

ik ben héél blij dat Aalst je beviel bouk...

Ik zou het je zeker aanraden tijdens de carnaval periode
                                Aalst leeft voor Carnaval, meer zelfs, zoals Aalst carnaval vind je er niet vele,
                                voor de popverbranding om carnaval af te sluiten is fantastisch... en als voor de ajuinen (aalstenaars) zelfs zeer emotioneel.
                                Zodra carnaval in Aalst gedaan is beginnen ze al te werken voor het jaar erna
                                Mijn Blog
                                D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Working...
                                X