Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dacia Duster

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dacia Duster

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
    Ik mocht eens een week rondrijden met een 335d.
    Dat was niet normaal meer, en ik vond dat wél een sportwagen.
    Als 280 pk al niet meer genoeg is, waar rij jij dan mee?
    +300 e

Zelf heb ik nu 250pk. Dit is zeer goed bruikbaar als benzine motor maar denk idd met een diesel met 280pk en het enorm koppel dat dit nog een ander gevoel geeft .
    Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
    http://www.racenews.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Tenzij je een M3 bezit hoop ik dat je met een sportwagen niet die 3 serie bedoelt.
      Ah, ik heb een BMW 320D touring, een Mini cooper D en een Lotus Exige. Kies maar welke je de sportwagen noemt
      Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
      http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht

Ik vind dat het openbaar meer gepromoot moet worden. En een beter aanbod buiten de piekuren.
        Als ik met het openbaar vervoer zou komen werken, in de piekuren, dan ben ik 1u45 onderweg, de terugreis zou zelfs 2u duren. Zelfs met heel druk verkeer haal ik dat met de auto. Meestal ben ik smorgen iets sneller tot zelfs een uur sneller vandaag. savonds ben ik altijd sneller. Dus waarom zou ik langer weg zijn van huis, meer betalen, minder comfort hebben, onderweg moeten overstappen in de regen en de kou staan als ik voor mijn deur een auto staan heb die me al deze nadelen niet geeft.
        Last edited by Doc_Holiday; 17 september 2010, 08:37.
        Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
          +300 e

Zelf heb ik nu 250pk. Dit is zeer goed bruikbaar als benzine motor maar denk idd met een diesel met 280pk en het enorm koppel dat dit nog een ander gevoel geeft .
          Nog plezanter is een Benzine Turbo.
          Een collega van me (in D) heeft een Audi TTS. Die heeft een 2l benzine turbo met standaard 270 pk. Met nog wat chiptuning er bij en een andere uitlaat zit hij nu aan 340 pk.

Dubbel voordeel: meer dan 300Nm koppel en doortrekken tot 6000 t/min, waar de diesel er al bij een goede 4000 mee ophoudt.

Met die 335d heb ik ook wat Autobahn mogen doen. Als je bij 160 km/h trapt, dan schakelt de automaat 2 versnellingen terug en in een wip zit je aan 200 km/h.

Eén keer kon ik de verleiding niet weerstaan en heb ik doorgeduwd tot 240 km/h. Verbazend hoe stabiel zo'n auto dan nog rijdt.
          Ik vind wel dat bij zo'n vermogens een automaat absoluut aan te raden is om echt te kunnen spelen met dat vermogen.

Ach, allemaal mooi speelgoed. En voor ik hier pissige reacties krijg. Ik zou het niet snel zelf kopen, maar als je eens mag spelen met andermans speelgoed is het toch tof hé.
          Een 320d is een toffe bak voor dagelijks gebruik, en ook echt gebouwd voor de chauffeur. (achterin ga je weinig vrienden maken), en die Elise... das gewoon héél mooi speelgoed hé. Maar wel geen 'supersportwagen'.

Comment

en die Elise... das gewoon héél mooi speelgoed hé. Maar wel geen 'supersportwagen'.
            Zeg nooit zomaar elise tegen een Exige S er zit inderdaad een kleine motor in, maar van 0-100 in 4.1 sec doet hij het toch wel goed hoor. En als je ziet dat hij op het top gear circuit de Lamborghini Gallardo Spyder, BMW M5 (E60), Mercedes-Benz CLK 63 AMG Black series, Aston Martin V12 Vantage, Ferrari 575M Maranello GTC, Aston Martin Vanquish S.... achter zich laat....

Comment

Nog plezanter is een Benzine Turbo.
              Een collega van me (in D) heeft een Audi TTS. Die heeft een 2l benzine turbo met standaard 270 pk. Met nog wat chiptuning er bij en een andere uitlaat zit hij nu aan 340 pk.

Dubbel voordeel: meer dan 300Nm koppel en doortrekken tot 6000 t/min, waar de diesel er al bij een goede 4000 mee ophoudt.

Met die 335d heb ik ook wat Autobahn mogen doen. Als je bij 160 km/h trapt, dan schakelt de automaat 2 versnellingen terug en in een wip zit je aan 200 km/h.

Eén keer kon ik de verleiding niet weerstaan en heb ik doorgeduwd tot 240 km/h. Verbazend hoe stabiel zo'n auto dan nog rijdt.
              Ik vind wel dat bij zo'n vermogens een automaat absoluut aan te raden is om echt te kunnen spelen met dat vermogen.

Ach, allemaal mooi speelgoed. En voor ik hier pissige reacties krijg. Ik zou het niet snel zelf kopen, maar als je eens mag spelen met andermans speelgoed is het toch tof hé.
              Een 320d is een toffe bak voor dagelijks gebruik, en ook echt gebouwd voor de chauffeur. (achterin ga je weinig vrienden maken), en die Elise... das gewoon héél mooi speelgoed hé. Maar wel geen 'supersportwagen'.
              Ik rij met een 2.0T . Megane RS CUP met wat mapping
              Last edited by blazor; 17 september 2010, 11:12.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
                Ik rij met een 2.0T . Megane RS CUP met wat mapping
                Heel mooi speelgoed!
                Kan de vering van die Renault een beetje om met dat vermogen?
                Bij die BMW en TT (Quattro met magnetic ride) was dat echt buitengewoon.

Comment

Heel mooi speelgoed!
                  Kan de vering van die Renault een beetje om met dat vermogen?
                  Bij die BMW en TT (Quattro met magnetic ride) was dat echt buitengewoon.
                  De vering kan zeker het vermogen aan maar de wegen in België das een ander verhaal .

Comment

Las net het volgende op HLN:

Wie wil scoren bij de vrouwen, komt maar beter niet af met een kleine auto. Meer dan 20 procent van de dames vindt een man in een grote auto aantrekkelijker. Helemaal fout zijn automerken Daihatsu en Dacia.

Comment

• Re: Dacia Duster

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht

Wie wil scoren bij de vrouwen, komt maar beter niet af met een kleine auto. Meer dan 20 procent van de dames vindt een man in een grote auto aantrekkelijker. Helemaal fout zijn automerken Daihatsu en Dacia.

20%? Das toch maar een minderheid hoor!

Ik vind kleine autootjes veel leuker! Grote auto's laten mij volledig koud....
                      En voor mij zijn er geen foute merken. Iedereen koopt en rijdt waarmee hij/zij wilt, zolang ze maar hoffelijk blijven op de weg. Jammer genoeg duwen vele grote wagens de kleine wagentjes van de weg.

Comment

Veranda's schijnen goed te scoren bij de vrouwen!

Moeilijk te verplaatsen, maar ik heb altijd de sleutel van mijn veranda bij op café, en leg die altijd ostentatief naast me op tafel.

Comment

Veranda's schijnen goed te scoren bij de vrouwen!

Moeilijk te verplaatsen, maar ik heb altijd de sleutel van mijn veranda bij op café, en leg die altijd ostentatief naast me op tafel.
                          Mijn site...
                          vandaelefotografie.be
                          * BD0916BE *

Comment

Ik mocht eens een week rondrijden met een 335d.
                            Dat was niet normaal meer, en ik vond dat wél een sportwagen.
                            Als 280 pk al niet meer genoeg is, waar rij jij dan mee?
                            Het is niet omdat een wagen veel PK's heeft of een grote cylinderinhoud dat het daarom een sportwagen is ... ook al kan je er sportief mee rijden.
                            Een RR Phantom heeft ook 6750CC en 453PK maar gaat niet echt als sportwagen aanzien worden.
                            Ah, ik heb een BMW 320D touring, een Mini cooper D en een Lotus Exige. Kies maar welke je de sportwagen noemt
                            De Mini.
                            Last edited by VerSeg; 17 september 2010, 16:37.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Wat ik dan weer vervelend vind is dat ze met al die grote zware bakken niet eens in staat zijn om nen traktor voorbij te steken, er zijn er die killometers lang achter zo een ding hangen maar durven niet voorbij.
                              Sommige kan je beter een rolstoel geven.
                              D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Ik moet regelmatig eens naar Knokke en omgeving voor m'n werk en we weten dat de wagens daar niet dik en groot genoeg kunnen zijn. Welnu, soms moet ik echt wel kostelijk lachen om het feit dat ze hun dikke en lange wagen (audi Q7) soms amper op de oprit krijgen Dat ding staat dan zo gewrongen op de oprit of staat zelfs voor een stuk op de trottoir. Echt goddelijk. Soms denk ik dat ze eerst uitstappen en dan de wagen op de oprit duwen. Lol.

Zo'n mini vind ik echt wel cool, toch uiterlijk. Ik ben benieuwd naar de Audi A1 alleen duur vrees ik.
                                https://www.facebook.com/ief.delaender - http://www.iefdelaender.com - http://500px.com/iefdelaender

Comment

Working...
                                X