Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dacia Duster

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dacia Duster

Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht
    Mijn auto heeft zwarte ruiten en komt zo uit de fabriek, ik zal vandaag de vensters er uithalen. Wat een gefrustreerde reacties hier...luister hé, als je maar één wagen in je gezichtsveld hebt dan zit je er te kort op! Heeft niks te maken met de auto van een ander. Als je natuurlijk niet kunt verkroppen dat een ander met een duurdere/betere/snellere wagen bolt...blijf dan thuis. En nee ik heb ook geen ferrari of bmw x5.

Jeeezes.
    Wat hebben zwarte ruiten nu juist te maken met een duurdere wagen ? Je kan dat de laatste tijd bij zowat alle wagens in optie erbij kopen, dus evengoed op een klein stadswagentje. En duur kan je het niet noemen. Persoonlijk vind ik het een optie die ze gewoon mogen verbieden (toch bij de achterruit), of ze mogen het gerust 10x duurder maken .
    Er bestaan trouwens ook verduisterde ruiten, waar je WEL nog door kan kijken (in beide richtingen dus)...
    Groeten,

Polleke

Comment

Voila dat is jou mening (volgens mij nog steeds uit een vorm van frustratie), jij vindt dat het jou stoort dus moet het verboden worden. Typisch.

Wel van mij persoonlijk mogen lelijke wagens verboden...you get the point?

Comment

Mijn auto heeft zwarte ruiten en komt zo uit de fabriek, ik zal vandaag de vensters er uithalen. Wat een gefrustreerde reacties hier...luister hé, als je maar één wagen in je gezichtsveld hebt dan zit je er te kort op! Heeft niks te maken met de auto van een ander. Als je natuurlijk niet kunt verkroppen dat een ander met een duurdere/betere/snellere wagen bolt...blijf dan thuis. En nee ik heb ook geen ferrari of bmw x5.

Jeeezes.
        Klopt langs geen kanten. Rij maar eens met een ferrari of iets dergelijk achter een hummer. Daar mag je 100m achter hangen dan zie je nog altijd maar 1 auto.
        En nee ben niet jaloers helemaal niet, ik rij zelf wel met een knappe sportwagen dus totaal geen reden om jaloers te zijn.
        Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
        http://www.stevevandegaer.be

Comment

Voila dat is jou mening (volgens mij nog steeds uit een vorm van frustratie), jij vindt dat het jou stoort dus moet het verboden worden. Typisch.

Of een wagen mooi is of lelijk, verandert niets aan mijn uitzicht op de verkeersituatie als ik met de auto rij, die zwarte achterruiten doen dat wel... you get the point ?
          Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
            Daarnaast is het soms gemakkelijk als je erdoor kan kijken, en dus makkelijker kan voorspellen wat je voorganger(s) zal(zul)len doen.
            Derde stoplicht van die zijn voorganger kan je inderdaad door de wagen zien en dat helpt maar er zijn zoveel voertuigen waar je niet door kan kijken ... bussen, vrachtwagens, bestelwagens, landbouwvoertuigen, werfwagens, ...
            En voor het moment staan we toch meer stil in de files ergens tussen de werken dan dat je kan rijden ... ge moet alleen zien dat je nog wakker bent wanneer je eens een stukje voorruit moet rijden.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
              Of een wagen mooi is of lelijk, verandert niets aan mijn uitzicht op de verkeersituatie als ik met de auto rij, die zwarte achterruiten doen dat wel... you get the point ?
              Maar als je in die wagen met zwarte (donkere) achterruiten zit, dan zie je soms meer dan met bleke ruiten.
              Bij fel licht zorgen die ruiten er net voor dat je beter naar buiten kan kijken omdat je minder verblind bent.
              Buiten externe uitstraling van de wagen en inbraakpreventie heeft het ook nog een nut.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                Ik heb persoonlijk nu een 3 serie
                Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                En nee ben niet jaloers helemaal niet, ik rij zelf wel met een knappe sportwagen dus totaal geen reden om jaloers te zijn.
                Tenzij je een M3 bezit hoop ik dat je met een sportwagen niet die 3 serie bedoelt.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Rij jij met zo'n speciale wagen dat je denkt dat iedereen jaloers of gefrustreert is? Sommige mensen rijden gewoon graag vlot en op een veilige manier.

En die bussen, vrachtwagens.... daar blij je niet achter hangen. Achter die jeeps wel want die rijden even snel (of zouden graag even snel rijden ).
                  Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                  http://www.stevevandegaer.be

Comment

Ja jongens, wat kalmer hee. Die geblindeerde ruiten zijn lastig, maar dat gaat nog.
                    Begin eens te vitten op al die autos (en er zijn er veel) die:
                    • geen richtingaanwijzer gebruiken
                    • de richtingaanwijzer te laat gebruiken
                    • waarvan er maar 1 remlicht werkt op halve kracht
                    • geen afstand laten (tailgaters)
                    • met mistlichten aan rijden in de (gewone) regen
                    • met mistlichten vooraan rijden ipv de normale lichten
                    • enz...

Comment

Waarmee je rijdt hangt af van je goesting en budget, hoe je rijdt hangt af van uw mentaliteit en rechter voet.
                      En dat kan je evengoed met een Mini, dikke SUV, Porsche Cayenne of Lamborghini.
                      Misschien hangt een dikke SUV of getinten ruiten uw voeten uit maar mocht iedereen met identiek dezelfde wagen rijden als de uwe, dan zou het nog veel frustrerender zijn.

Dat iedereen eens koop waar hij goesting in heeft hé.
                      En als ge door die voor u zijn ruiten niet kunt zien ... rij die dan voorbij of hou meer afstand.

Als je een foto maak met een kleine lens, dan klaag je toch ook niet dat er ene met een grote lens en zonnekap in uw zicht staat en dat ze dit zouden moeten verbieden?
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Sorry maar dat zijn reacties die voortkomen uit frustraties. Het openbaar vervoer is niet afgestemd op de complexe bedrijfswereld. Als ik naar mijn collega's binnen mijn bedrijf kijk dan weet ik waarom carpoolen geen succes is, we kunnen nooit met zekerheid zeggen wanneer we gedaan hebben. Of kies je er ook voor om tussen 17u en 20u naar huis te vertrekken of soms nog later? Wel om 6u30 mee in de wagen stappen dan ook hé beste. En door de dagen verplaatsen de meesten zich nog eens, evaluaties bij klanten, seminaries, andere sites bezoeken, externe meetings, etc...hoe ga je dat doen met het openbaar vervoer? En voor er commentaar komt, ik laat mijn (firma)wagen aan het station staan wanneer het kan en neem de trein (zoals vandaag). Maar als ik eerlijk ben zit ik liever in mijn wagen na een drukke dag...mijn wagen, mijn rust.
                        Niet iedereen is vertegenwoordiger of consultant en is heel de dag op de baan van de ene klant naar de andere. De meeste mensen hebben toch wel een vaste werkplek en vaste werkuren.

Ik vind dat het openbaar meer gepromoot moet worden. En een beter aanbod buiten de piekuren.

Toen ik in shiften werkte in de haven en mijn auto was defect, stond ik dikwijls 1 uur op de Roosevelt te schilderen. En zaterdag was het nog erger.

Ik vind het ook niet normaal dat als je in t weekend de bus van Antwerpen of Boom naar Mechelen wil nemen (15 a 30 min met de wagen), er maar om het uur een bus rijdt ! Zo drijf je de mensen wel naar de auto.
                        Canon-man. Concerten en natuur.
                        Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                          Ik vind dat het openbaar meer gepromoot moet worden. En een beter aanbod buiten de piekuren.
                          Yup. Het openbaar vervoer wordt enkel interessant als er een zeer goed aanbod is en de prijs meevalt. Eigenlijk als de belastingbetaler ervoor betaalt, zo een beetje het gratis beleid van Steve Stunt.

Neemt niet weg, dat je toch soms wel een auto nodig hebt. Hoe dat die er nu moet uitzien, moet ieder voor zich invullen. Ik heb niks tegen een SUV. Voor het mileu moet je die al niet laten. Zolang er niet naar waterstof oplossingen gewerkt wordt is dat op lange termijn toch naar de vaantjes.

Trouwens wat die ruiten betreft, als je achter een bestelwagen rijdt zie je ook niks, maar er is daar wel een oplossing voor, niet gaan kontplakken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Tenzij je een M3 bezit hoop ik dat je met een sportwagen niet die 3 serie bedoelt.
                            Ik mocht eens een week rondrijden met een 335d.
                            Dat was niet normaal meer, en ik vond dat wél een sportwagen.
                            Als 280 pk al niet meer genoeg is, waar rij jij dan mee?

Comment

De meeste mensen hebben toch wel een vaste werkplek en vaste werkuren.

Meer en meer bedrijven worden flexibel, het openbaar vervoer verliest daar zijn nut. Zolang je niet op één van de trein-bus-verkeersassen werkt heb je prijs. Mensen die van Hasselt naar Brussel moeten komen bvb, de E314 is geen optie maar het openbaar vervoer al evenmin. En als je ziet hoeveel lege bussen er rondrijden de hele dag, het verkeer hinderen, het zicht belemmeren en hoeveel die uitstoten dan stel ik mij de vraag waarom die bussen niet kunnen afgestemd worden op de behoefte. 's Morgens grote bussen indien nodig maar kleinere bussen op trajecten waar weinig mensen opstappen.

Rij jij met zo'n speciale wagen dat je denkt dat iedereen jaloers of gefrustreert is? Sommige mensen rijden gewoon graag vlot en op een veilige manier.
                              Nee ik denk niet dat iedereen gefrustreerD is. De Dacia haalt een gemiddelde score van 3 sterren...veiligheid met een korrel zout dan toch.

Comment

Als jij laag zit in een gewone wagen en voor jou zit er een mono-volume met donkere ruiten dan zou je zelfs niet door de ruit kunnen kijken. Nooit gehoord van langs de wagen door te kijken? Ik doe 50.000km/jaar met de wagen, minstens, dus ik denk dat ik de point wel begrijp. En als je helemaal slim wil zijn, een stoplicht zie je oplichten door een (fabrieks)getinte achterruit (en dan spreek ik niet over de zwarte illegale folie).

Do you now get the point?

Comment

Working...
                                X