Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Broltooth probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Broltooth probleem

    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    We kunnen uiteraard eindeloos blijven discussiëren, maar in bovenstaande post zeg je, volgens mijn bescheiden mening, in feite zelf dat men er een potje van gemaakt heeft.
    Volgens mijn bescheiden mening ben je intellectueel niet in staat om een bescheiden mening te vormen over mijn uitgesproken mening. Als je dan het gevoel hebt in rondjes te lopen, doe gerust verder.
    pixelpusher

    Comment


    • #32
      Re: Broltooth probleem

      Dat heeft veel pijn gedaan zeker, zolang moeten inhouden voor je weer grof begint te worden ?

      Ter info: vanmorgen wordt de BT muis probleemlooos herkend tijdens het booten. Of hoe perfect stabiel BT wel is.
      En ik heb vannacht ook niet zitten "prutsen" in het register.

      A propos, ik werk met Windows 7, de "Vista kelk" heb ik aan mij laten voorbijgaan.

      Voor mijn part mag dit topic nu gesloten worden.
      Last edited by nete; 3 november 2010, 10:07.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #33
        Re: Bluetooth probleem

        Efkes updaten:

        De muis heeft er gisteravond de brui aan gegeven. Lampje op de muis staat nog wel te pinken,maar da's ook alles.
        Nieuwe setpoint versie gedownload en geïnstalleerd, geen muis te vinden. Vermoedelijk defect.
        Maar mijn GSM verbindt nog wel probleemloos.

        Heeft iemand hier een verklaring voor ? : Als ik het Bluetooth icoontje van Windows aanklik wordt er NOOIT enig apparaat gevonden, ook niet als ik, toen de muis werkte, met die BT muis een BT GSM aan het synchroniseren was via de Nokia PC suite

        Prachtige, logische en simpele techniek toch die BT
        Last edited by nete; 5 december 2010, 09:32.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #34
          Re: Bluetooth probleem

          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Efkes updaten:

          De muis heeft er gisteravond de brui aan gegeven. Lampje op de muis staat nog wel te pinken,maar da's ook alles.
          Nieuwe setpoint versie gedownload en geïnstalleerd, geen muis te vinden. Vermoedelijk defect.
          Maar mijn GSM verbindt nog wel probleemloos.

          Heeft iemand hier een verklaring voor ? : Als ik het Bluetooth icoontje van Windows aanklik wordt er NOOIT enig apparaat gevonden, ook niet als ik, toen de muis werkte, met die BT muis een BT GSM aan het synchroniseren was via de Nokia PC suite

          Prachtige, logische en simpele techniek toch die BT
          Ik denk toch dat het PEBCAK moet zijn hoor. Een muis connecteren via BT is zowaar een van de gemakkelijkste zaken uit.
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

          Comment


          • #35
            Re: Bluetooth probleem

            Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
            Ik denk toch dat het PEBCAK moet zijn hoor. Een muis connecteren via BT is zowaar een van de gemakkelijkste zaken uit.
            Met zo'n "antwoord" mag je gerust samen in de klas gaan ziten met Groovbird.

            Als het zoooooooooooo simpel is waarom leg je het me dan eens niet uit en beantwoordt je mijn vragen niet ?
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #36
              Re: Bluetooth probleem

              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Met zo'n "antwoord" mag je gerust samen in de klas gaan ziten met Groovbird.

              Als het zoooooooooooo simpel is waarom leg je het me dan eens niet uit en beantwoordt je mijn vragen niet ?
              Als we je vragen beantwoorden dan snap je't gewoon niet en vind je ons grof. Ik denk dat eerder jij in de klas mag gaan zitten.
              pixelpusher

              Comment


              • #37
                Re: Bluetooth probleem

                Vanmiddag (6 jaar later), vrienden op bezoek gehad. Had ook zijn laptop bij (HP) en een broltooth numeriek padje. Omdat hij het niet aan de praat kreeg vroeg hij mij om ook een poging te wagen.
                Een uur hebben we zitten proberen dat apparaatje te koppelen. Zijn laptop "ziet" het pad maar als je dan op koppelen klikt begint men te lullen over een paswoord (welk ????) dat misschien ook op het apparaat moet ingegeven worden. Maar je kon eventueel ook zonder paswoord verbinden staat op het scherm, als je dan op volgende klikt gebeurt er niks meer.
                Kortom, broltooth blijft blijkbaar nog altijd even voorhistorisch als techniek dan 6 jaar geleden.

                Ikzelf heb een JBL BT speaker die wel werkt maar die ik elke keer als ik hem gebruik opnieuw moet "verbinden", in 2017 zou je denken dat zoiets stilaan automatisch zou werken....
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #38
                  Re: Bluetooth probleem

                  Niks zo goed als 'nen draad'. (maar die kan ook kapot gaan)

                  Comment


                  • #39
                    Broltooth probleem

                    Een draadje van 2010, maar alle het is de topic starter zelf die het topic nieuw leven in blaast.
                    Omdat ik toch even ook positieve ervaringen met bluetooth wens mee te delen, even een kleine opsomming wat bij mij (nagenoeg) probleemloos met bluetooth werkt.
                    - fitbit blaze met o+3t
                    - toetsenbord logitech met desktop
                    - muis logitech met desktop
                    - oneplus3 t met volvo (zowel telefoon als muziek)
                    - loewe speaker2go met o+3t en met desktop.

                    Een draadverbinding is misschien beter, maar bovenvermelde verbindingen werken al jarenlang behalve de O+3t (omdat ik die nog maar een paar maanden heb).

                    Vooral voor muis en toetsenbord zou ik het niet meer kunnen missen.


                    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
                    Last edited by Heembeek; 8 mei 2017, 17:21.

                    Comment


                    • #40
                      Re: Broltooth probleem

                      Idd.,(chinees) keyboard, logitech speaker, het werkt allemaal bij mij of het nu via android of pc is.

                      Comment


                      • #41
                        Re: Broltooth probleem

                        Volgens mij is de combinatie niet echt praktisch.

                        Als ik die Nokia 2720 google, zie ik een ouderwetse gsm, waarmee je dan op de computer vanalles wil gaan doen, met Outlook dan nog.... Microsoft.

                        Is het niet handiger om een smartphone te gebruiken dan, zonder Mircosoft/Nokia, maar wel met Android of Apple OS?

                        Comment


                        • #42
                          Re: Broltooth probleem

                          Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht

                          Als ik die Nokia 2720 google, zie ik een ouderwetse gsm, waarmee je dan op de computer vanalles wil gaan doen, met Outlook dan nog.... Microsoft.

                          Is het niet handiger om een smartphone te gebruiken
                          Waarom haal je nu die Nokia van 2010 nog te voorschijn, ik ben wel iets mee geëvolueerd in 6 jaar tijd, BT daarentegen...
                          Mijn bezoeker had zijn recente HP laptop mee en een numeriek BT pad, GSM of smartphone kwam er deze namiddag niet bij kijken.

                          Ik had gewoon gehoopt dat dat oeverloos gezoek en gekoppel ooit eens tot het verleden ging behoren, niet dus.
                          Alhoewel, ik had het kunnen weten, want mijn JBL speaker moet ook altijd opnieuw handmatig "verbonden" worden, hier dan wel met een smartphone. Maar daar lukt het elke keer wél.

                          Het zal wel aan de "stacks" van GroovBird liggen zeker
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • #43
                            Re: Broltooth probleem

                            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            Ik had gewoon gehoopt dat dat oeverloos gezoek en gekoppel ooit eens tot het verleden ging behoren, niet dus.
                            Alhoewel, ik had het kunnen weten, want mijn JBL speaker moet ook altijd opnieuw handmatig "verbonden" worden, hier dan wel met een smartphone. Maar daar lukt het elke keer wél.
                            Wees blij dat men nog moet koppelen en een paswoord ingeven (tenzij NFC), is de enige manier om te beletten dat iemand anders zomaar zou kunnen koppelen of dat je toestel ongevraagd met een verkeerde accessoires zou koppelen.

                            Koppelen moet toch niet elke keer opnieuw met een paswoord, is toch eenmalig?

                            Stel je voor ... ge loopt door de Media Markt of de Fnac en tegen dat ge buiten komt dan heb je 786 gekoppelde items. [emoji1]
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #44
                              Re: Broltooth probleem

                              OK Verseg, maar het minste dat ik zou verwachten als ik mijn BT speaker inschakel, en vervolgens BT op de smartphone, dat ik dan bv. een popupje zou krijgen met een melding inde aard van: "JBL speaker gevonden, Verbinden ? Ja-Nee"
                              Nu moet ik elke keer naar instellingen op mijn smartphone en daar dan nog eens klikken om te verbinden.
                              Trouwens, ik zou voor apparaten die al eens "gepaird" zijn en "verbonden" zijn verwachten dat ze nadien bij dezelfde configuratie automatisch verbinden.

                              En soms krijg je dan van die onoplosbare gevallen zoals vanmiddag... BT zal wel nooit grote liefde worden met mij, daar is het een beetje teveel een loterij voor.
                              Last edited by nete; 8 mei 2017, 23:39.
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                              Comment


                              • #45
                                Broltooth probleem

                                Euhhh ... elke keer naar instellingen moeten gaan?
                                Bizar.

                                Moet men met bijvoorbeeld een carkit toch ook niet?
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X