Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleren voor heren van "iets meer dan middelbare leeftijd"

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kleren voor heren van "iets meer dan middelbare leeftijd"

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Die RF ga ik bekijken.
    ('t Is niet Red Falcon )
    Foutje, moest RL zijn.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
      Foutje, moest RL zijn.
      Had ik al begrepen hoor
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Een zeer goed broekenmerk is ook Brax. Jammer in België 'nog niet' te verkrijgen via hun website.
        Maar elkeen heeft niettemin een snit die het beste bij zijn lichaamsbouw past. Voor middelbare leeftijden vermoed ik dat hierbij een meer klassieke snit het meeste comfort biedt. Het verbaast mij soms dat men niet meer inspanningen doet om mode en comfort te doen matchen. Als je sommige "vrijetijdskledij" en in het bijzonder de broeken van vandaag bekijkt (met het kruis bijna op tot aan de knieën), kan ik mij moeilijk inbeelden dat dit nog iets met comfort te maken heeft, iets wat ik bij vrije tijd toch zou verwachten, of niet...?
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Pol,

Die broeken met dat doorgezakt kruis zijn alweer uit. En die waren goed voor 16-jarigen die nog op zoek waren naar zichzelf....

Net om de redenen die jij aanhaalt bestel ik mijn hemden op maat. Ik heb al diverse goede merken geprobeerd, maar altijd is er wel iets mis.
          Sowieso moet ik extra lange mouwen hebben, en dan is de keuze al beperkt in kleurtjes en motiefjes. Veelal heb je dan van die "wide fit" hemden waar ik 2 keer in kan.
          Dus daarom, online, goede kwaliteit en perfecte pasvorm voor mij.

Als ze dat nu ook eens met broeken wouden doen hé. Ik was alvast klant.
          Kostuums kan je op maat laten maken, maar omdat ik dat weinig aan doe vind ik dat meestal toch te duur.
          500€ vind ik al een mooie prijs voor een kostuum.

Comment

een met enero, al vind ik dat je mensen niet op hun uiterlijk of kleding kan en mag be/of veroordelen.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              een met enero, al vind ik dat je mensen niet op hun uiterlijk of kleding kan en mag be/of veroordelen.
              grt,bouk.
              Veroordelen zeker niet bouk, want dit is altijd afkeuren en per definitie dus negatief. Beoordelen ( een mening geven) kan je wel, want dit hoeft niet perse negatief te zijn. In vele gevallen zegt de kledij toch iets over de man of vrouw die ze draagt. En ik heb het nu absoluut niet over merken en of kwaliteiten.
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

1 adres: Mode voor senioren...

http://www.deco-style-koekelare.be/goedomteweten/
                “Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson

Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dondimorio Bekijk bericht
                  Het gaat hier wel over heren.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

met kleding heb ik weinig problemen, voor mij moeten ze enkel het lichaam bedekken. Ik geef er zo weinig mogelijk geld aan uit. Als men mij niet moet omdat ik de juiste kleding niet draag dan is dat maar zo. Schoenen heb ik reeds jaren niet meer enkel sandalen van TEVA en dan niet hun duurste. Ze gaan jaren mee
                    Albums
                    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                      met kleding heb ik weinig problemen, voor mij moeten ze enkel het lichaam bedekken. Ik geef er zo weinig mogelijk geld aan uit. Als men mij niet moet omdat ik de juiste kleding niet draag dan is dat maar zo. Schoenen heb ik reeds jaren niet meer enkel sandalen van TEVA en dan niet hun duurste. Ze gaan jaren mee
                      Yeah right....
                      Proficiat.

Geef toe, het is toch veel aangenamer om te kijken naar iemand die een beetje smaakvol gekleed is dan gehuld in vodden.
                      Maar je doet wat je wil. Ik neem aan dat je dan mensen die iets beter gekleed zijn ook niet be of veroordeelt?

Comment

Heb vroeger nog spullen gehad van Melka.
                        Mooi van design en goed van kwaliteit.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Toeval wil dat "Hart aber Fair" (ARD) vanavond eenzelfde onderwerp behandelt.
                          Paul Jambers heeft ooit een ophefmakende reportage gemaakt met onder meer die 'jaskes' van Millet
                          Peperdure dingen van zo rond de 20.000 frank in die tijd.

Maar de tijden veranderen, de jeugd verandert en de prijzen veranderen.
                          Zag net een paar interviews met jonge mensen die kopen bijv. een T-shirt van 5 euro of van 9,9 euro.
                          Of een gast die een T-shirt kocht ENKEL voor het weekend, dus éénmalig he.
                          Of een meisje die om de drie maanden twee grote zakken (blauwe ) met kleding in de vuilbak kiepert.
                          Ze kopen goedkoop, de kwaliteit is 'noppes' MAAR ze kopen véél meer.

Je moet weten dat onze voeding over 10 jaar is gestegen met 27%
                          Kleding of gewone dagelijkse spullen zijn gedaald in dezelfde tijd met bijna 1%.
                          Komt door de productie in het 'buitenland' natuurlijk.
                          Omdat productie ook te maken heeft met chemicaliën die nog in die materialen blijven zitten (stoffen, leder enz.)en omdat bijv. in Marokko 'kinderen' het vuile werk doen.
                          (verven van jeans, looien van leer enz. Gebeurt ook in andere landen zoals Sri Lanka, China, India enz. enz.)

Bruidskleding wordt gemaakt in China en bij ons duur verkocht....
                          Hemden uit Vietnam, noem maar op.

De enige garantie als je een goede kwaliteit wil, is mondelinge reclame.
                          't Was ook daarom dat ik mijn vraag stelde.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Dat geloof ik niet. Heren die lullen niet zo hard over kledij.
                            “Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson

Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8

Comment

Dat geloof ik niet. Heren die lullen niet zo hard over kledij.
                              Ik had dezelfde reactie als enero
                              Alleen maar vrouwen en hun kleding.
                              Nu heb ik niks tegen vrouwen, ben er zelfs voor
                              Maar hun kleren draag ik niet.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Statistisch gezien zullen er wel enkele heren die op BD actief zijn, vrouwenkleren aantrekken.
                                Die dat doen, doen het dan best met enige stijl
                                Last edited by notex; 16 september 2014, 01:55.

Comment

Working...
                                X