Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleren voor heren van "iets meer dan middelbare leeftijd"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Kleren voor heren van "iets meer dan middelbare leeftijd"

    Theo wat ik me afvraag hoe kom je terug bij dit 4 jaar oude topic terecht?

    mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

    Comment


    • #17
      Re: Kleren voor heren van "iets meer dan middelbare leeftijd"

      Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
      Theo wat ik me afvraag hoe kom je terug bij dit 4 jaar oude topic terecht?

      mir
      Via Jos.
      En ik was dat topic vergeten.
      Jos verwees mij er naar
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #18
        Re: Kleren voor heren van "iets meer dan middelbare leeftijd"

        Omdat ik nogal groot ben en lange armen heb laat ik al mijn hemden maken door Bivolino.com.
        Is een limburgse firma! Op basis van je leeftijd, gewicht en lengte bepalen ze je maat. Het eerste hemd ka je laten hermaken tot het past.

        Keuze is groot, en voor mij passen ze perfect. Een hemd kost je tussen de 60 en 120€, maar af toe zijn er acties 2=3 of 10% korting.

        Ik koop nergens anders nog een hemd.

        Comment


        • #19
          Re: Kleren voor heren van "iets meer dan middelbare leeftijd"

          Man toch. Heb er op het werk zo'n type rondlopen die denkt dat hij beter is dan de rest omdat hij een das aandoet. Ik hoop dat dat hier de gewoonte niet is.

          Op basis van je leeftijd, gewicht en lengte bepalen ze je maat.
          Ik zou dat laten maken op mijn maat, whatever mijn leeftijd.

          Comment


          • #20
            Re: Kleren voor heren van "iets meer dan middelbare leeftijd"

            Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
            Man toch. Heb er op het werk zo'n type rondlopen die denkt dat hij beter is dan de rest omdat hij een das aandoet. Ik hoop dat dat hier de gewoonte niet is.

            Ik zou dat laten maken op mijn maat, whatever mijn leeftijd.
            Dat is ook imho zo onnozel als het maar zijn kan.
            Ik doe&deed het voor mezelf.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #21
              Re: Kleren voor heren van "iets meer dan middelbare leeftijd"

              Ik ga naar Big & Tall in Turnhout
              Merken tja die ken ik niet ze moeten passen das het belangrijkste voor mij.
              Met mijn 160 kilo nat aan de haak en 1.9meterkes groot wil ik kleren die passen


              PS ik vermoed wel dat ik andere oorden op moet zoeken heb een GBS laten doen een paar weken geleden.
              Dus die 160 kilo zal rap veranderen naar iets onder de 3 cijfers (hoop ik)

              Comment


              • #22
                Re: Kleren voor heren van "iets meer dan middelbare leeftijd"

                Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                Man toch. Heb er op het werk zo'n type rondlopen die denkt dat hij beter is dan de rest omdat hij een das aandoet. Ik hoop dat dat hier de gewoonte niet is.



                Ik zou dat laten maken op mijn maat, whatever mijn leeftijd.
                Bivolino heeft gewoon een mathematisch model ontwikkeld dat blijkbaar goed werkt.

                Ik kan niet voor anderen spreken, maar voor mijn werkt het.

                Wat dat met een das te maken heeft snap ik niet. Ik draag zeker niet elke dag een das, maar er zijn gelegenheden waar ik dat wel doe.

                Comment


                • #23
                  Re: Kleren voor heren van "iets meer dan middelbare leeftijd"

                  Zalando, 3suisses, La Redoute, en je moet niet eens buiten komen.
                  ...leeg...

                  Comment


                  • #24
                    Re: Kleren voor heren van "iets meer dan middelbare leeftijd"

                    Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                    Hebben voor mij een slechte pasvorm. Ik hou me bij Mephisto of Clarks.
                    Mie too

                    Vroeger ook Ambiorix gekocht, die zijn steeds wel stijlvol, maar ik vind het leder véél te stijf. Mephisto zit haast in dezelfde prijsklasse, maar zijn echt zalig voor je voeten. Ze hebben echter veel minder "dressy" schoenen.

                    Clarks draag ik ook graag - eveneens comfortabel en erg zacht leder.
                    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                    Si non, on devient bonbon
                    Et les gens nous mangent !"

                    Comment


                    • #25
                      Re: Kleren voor heren van "iets meer dan middelbare leeftijd"

                      Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                      Bivolino heeft gewoon een mathematisch model ontwikkeld dat blijkbaar goed werkt.

                      Ik kan niet voor anderen spreken, maar voor mijn werkt het.

                      Wat dat met een das te maken heeft snap ik niet. Ik draag zeker niet elke dag een das, maar er zijn gelegenheden waar ik dat wel doe.
                      Ziet er zeer goed uit, Tommie !
                      Ze houden ook rekening met je gestalte, gewicht, ....

                      En je krijgt 100% tevredenheidswaarborg op je eerst overhemd: ze passen het gratis aan tot het goed is.

                      Vraagje; hoe lang wacht je op een overhemd en wie levert het ? ( koerier of BPOST ? )
                      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                      Si non, on devient bonbon
                      Et les gens nous mangent !"

                      Comment


                      • #26
                        Re: Kleren voor heren van "iets meer dan middelbare leeftijd"

                        Leveringstermijn is ca 10-14 dagen. Ik denk dat ze met een koerier komen.

                        Net een kortingscode gekregen van 10% : Fabrics geldig tot morgen.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Kleren voor heren van "iets meer dan middelbare leeftijd"

                          Ik weet niet of er veel BD'ers zijn met smaak. Daarvoor heb ik er nog te weinig ontmoet. Voor mij is smaak vooral : wat en hoe draag je kledij voor welke gelegenheid.
                          Maar ik zal weer eens een eerlijk antwoord proberen te geven op de rondvraag van TS, met alle risico's van dien.
                          Zelf ben ik een kledingfreak en koop vooral in functie van kwaliteit, zowel voor boven-, onderkledij, als voor schoenen. Wat de kwaliteit betreft gaat het dan over natuurlijke materialen : (scheer)wol, katoen en echt leder.
                          Voor hemden is mijn geliefd merk al 35 jaar lang Ralph Lauren. De laatste jaren zijn daar ook bijgekomen : polo's, T-shirts en ondergoed en soms eens een broek. Betere (en door de jaren blijvende kwaliteit) dan deze ken ik persoonlijk niet.
                          Voor schoenen van hoge kwaliteit ga ik hier geen merken noemen, want anders krijg ik weer bakken kritiek over het hoofd van een aantal gekende individuen.Maar het zijn er van Belgische, Italiaanse, Engelse en Amerikaanse makelij.
                          Voor blazers en kostuums van het zelfde. Enkel zuivere scheerwol (S100, S120 etc.. al naargelang de garen dikte), een plezier om te dragen. Aangezien ik af en toe eens voor bepaalde gelegenheden een smoking moet dragen en mijn huidige al verschillende jaren meegaat ben ik toevallig gisteren voor de eerste keer bij H.Boss te Brussel binnengestapt. Ik was verrast van de keuze en de kwaliteit die je daar ook kan krijgen. Enige negatief punt is dat de naam Boss teveel en te uitdrukkelijk op sommige van hun artikelen te lezen staat. Met "logo's" op buitenkant en met namen op binnenkant van kledij heb ik geen probleem, maar als een naam volledig zichtbaar is op een artikel langs de buitenkant wel.
                          Maar goed, ik heb hiermee gepoogd een antwoord te geven op de vraag van TS. Hopelijk geeft dit weer geen aanleiding tot hopen commentaar, scheldwoorden of jaloerse reacties...
                          Leeft en LAAT LEVEN !

                          Comment


                          • #28
                            Re: Kleren voor heren van "iets meer dan middelbare leeftijd"

                            Een eerlijk antwoord enero
                            En alleen Jean-Marie Pfaff stoort zich niet aan opvallende logo's.

                            Prijs & kwaliteit is nog zoiets.
                            Ik ken ook wel een paar interessante merken in de subtop
                            Bijv. Melka <> Yves Sint-Laurent.
                            Duidelijk verschil in kwaliteit bij die tweede: kwaliteit van de stof, beter wasbaar en makkelijk te strijken, zo goed als onverslijtbaar.
                            Heb zo'n zomerbroek: die "voel" je niet

                            Noba: een winkel op 300 m van mijn deur.
                            Voor broeken hebben ze een Duits merk > Meyer.
                            Heb er zo'n aantal aangeschaft. Dragen zich prima, de plooi blijft goed zitten enz. Punt is: ik ben er content van.

                            Ondergoed; tja, had ik niet veel verstand van
                            Intussen weet ik iets meer.
                            Zo blijkt Sloggi goed te zijn. Heb een klein aantal besteld. Volgende week weet ik het.
                            (onderbroeken he)
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #29
                              Re: Kleren voor heren van &quot;iets meer dan middelbare leeftijd&quot;

                              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Een eerlijk antwoord enero
                              En alleen Jean-Marie Pfaff stoort zich niet aan opvallende logo's.

                              Prijs & kwaliteit is nog zoiets.
                              Ik ken ook wel een paar interessante merken in de subtop
                              Bijv. Melka <> Yves Sint-Laurent.
                              Duidelijk verschil in kwaliteit bij die tweede: kwaliteit van de stof, beter wasbaar en makkelijk te strijken, zo goed als onverslijtbaar.
                              Heb zo'n zomerbroek: die "voel" je niet

                              Noba: een winkel op 300 m van mijn deur.
                              Voor broeken hebben ze een Duits merk > Meyer.
                              Heb er zo'n aantal aangeschaft. Dragen zich prima, de plooi blijft goed zitten enz. Punt is: ik ben er content van.

                              Ondergoed; tja, had ik niet veel verstand van
                              Intussen weet ik iets meer.
                              Zo blijkt Sloggi goed te zijn. Heb een klein aantal besteld. Volgende week weet ik het.
                              (onderbroeken he)
                              Wel Theo, heb zelf ook Schiesser en Sloggi gehad en die scheurden aan de elastiek. Nu hier kan dat zijn door het frequent wassen op hoge temperaturen en van het droogkast gebruik. De kwaliteit van RF vind ik steviger en moet nog ondervinden wat het wordt in de toekomst.
                              Voor broeken is inderdaad Meyer zeer goed. Heb er ook zo'n paar.
                              Leeft en LAAT LEVEN !

                              Comment


                              • #30
                                Re: Kleren voor heren van &quot;iets meer dan middelbare leeftijd&quot;

                                Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                                Wel Theo, heb zelf ook Schiesser en Sloggi gehad en die scheurden aan de elastiek. Nu hier kan dat zijn door het frequent wassen op hoge temperaturen en van het droogkast gebruik. De kwaliteit van RF vind ik steviger en moet nog ondervinden wat het wordt in de toekomst.
                                Voor broeken is inderdaad Meyer zeer goed. Heb er ook zo'n paar.
                                Schiesser > wassen tot 60°C
                                Sloggi > tot 40°C.

                                Ik heb geen droogkast, alles droog hier op de rekken.
                                Die RF ga ik bekijken.
                                ('t Is niet Red Falcon )
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

                                Comment

                                Working...
                                X