Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slapen op een camping...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Slapen op een camping...

Slaapmedicatie, je hebt medicatie die enkel werkt om in te slapen en dus een korte werking hebben zoals bvb Halcion dacht ik ( wel enkel op dr voorschrift verkrijgbaar ) Dit werkt maar een uurtje of 4, je hebt er dus ochtends geen last van.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      Slaapmedicatie, je hebt medicatie die enkel werkt om in te slapen en dus een korte werking hebben zoals bvb Halcion dacht ik ( wel enkel op dr voorschrift verkrijgbaar ) Dit werkt maar een uurtje of 4, je hebt er dus ochtends geen last van.
      Zolpidem, nog zo een "inslaapmiddel".
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
        Zolpidem, nog zo een "inslaapmiddel".
        Dan zal een duvel - zelfs voor een straight edger - toch nog gezonder zijn dan al die chemische troep.
        Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Ruzie zoeken, eindigt wrs wel met een knock-out.
          Canon R | Leica Q
          EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
          Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes
          [/COLOR]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
            Dan zal een duvel - zelfs voor een straight edger - toch nog gezonder zijn dan al die chemische troep.
            Bier brouwen is ook een chemisch proces. En een slaapmiddel af en toe is niet slechter of beter dan alcohol.
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
              Bier brouwen is ook een chemisch proces. En een slaapmiddel af en toe is niet slechter of beter dan alcohol.
              Daar ben ik nog niet zo zeker van, maar zo'n zaken bewijzen is natuurlijk ondoenbaar. In ieder geval heb je voor bier geen doktersvoorschrift nodig.
              Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

bij mij werkt het middeltje laat opblijven (niet voor 4u erin kruipen) in combinatie met oordopjes erg goed. ook zonder alcohol werkte dat vroeger. de laatste tijd echter niet meer getest, hoewel je 1l guinness op een hele avond nu ook niet meteen overmatig gebruik kan noemen denk ik.
                hoe meer f**k hoe meer vreugd

**=ol

Comment

Zitten enkele goeje tussen, maar ik zit er persoonlijk niets mee in om naar huis/ elders te gaan slapen, het is momenteel enkel vervelend dat mijn ouders me nog speciaal moeten komen halen omdat ik nog geen rijbewijs heb

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht
                    Zitten enkele goeje tussen, maar ik zit er persoonlijk niets mee in om naar huis/ elders te gaan slapen, het is momenteel enkel vervelend dat mijn ouders me nog speciaal moeten komen halen omdat ik nog geen rijbewijs heb
                    Direct een lief zoeken met een rijbewijs . . . en nee, niet dubbelzinnig oppakken . . .
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      Direct een lief zoeken met een rijbewijs . . . en nee, niet dubbelzinnig oppakken . . .
                      Ik heb al anderhalf jaar een goeike, ma ze is helaas een jaar jonger en heeft dus ook nog geen rijbewijs ik heb het mijne volgende maand, dus voor de nog komende festivals is dat misschien een oplossing.

Comment

Hmz, ik ken dat probleem van niet kunnen slapen in een tent/bus/vliegtuig.

Ik heb er zelfs een "fobieke" aan overgehouden. Ik ga dan ook bijna uitsluitend alleen op reis en boek altijd een hotel. Als ik naar een Airshow ga boek ik zelfs een hotel een jaar op voorhand. Vroeger ging ik 's nachts met een bus maar dit doe ik dus niet meer wegens gezondheidsredenen. Indien er geen hotel beschikbaar is ga ik gewoonweg niet meer, spijtig maar dan mis ik het gebeuren maar gewoon.

Ik raad je dus aan om ook zoiets te doen, en dat kost idd geld maar een kermis is een geseling waard. Heb je het er echt voor over, boek dan een (duur) hotel en betaal dat gewoon. Gebruik je spaargeld of zoek anders een jobke (kelner of zoiets in het weekend). Zeggen dat je het te druk hebt met studeren pakt niet want jullie studenten blokken toch geen 10 maanden op een jaar zeker dat maak je mij niet wijs.

Mijn motto: voor een hobby moet je veel overhebben. Ik bijvoorbeeld geeft makkelijk 120 Euro uit per nacht aan een singleroomhotelkamer. Velen zullen mij gek verklaren maar ik slaap redelijk goed, beschik over 1 groot bed of 2 kleine (dan kun je lekker kiezen in het welke je gaat liggen) en heb een douche, toilet en tv, ijskast en dergelijke voor mij alleen. Het is hoe je het beziet, hoe ver je wil gaan voor je hobby.

Veel plezier op de festivals.

Comment

Dit zal er waarschijnlijk in de toekomst inzitten, en werken doe ik op alle vrije momenten die ik heb (vrijwel elke vakantie, zaterdagen, op vrije dagen als ze volk nodig hebben...). Maar festivals zijn nu eenmaal niet m'n enige hobby, er is ook nog fotografie, skiën... en 't is idd allemaal niet goedkoop (en m'n ouders willen dat ik minstens 2/3 van mijn loon spaar, wat ik ergens ook wel begrijp).
                          De oplossing zal dus zijn om buiten het festivalseizoen ook te sparen ervoor, ipv enkel tijdens de zomer hard te werken ervoor

Comment

indien enkel het inslapen een probleem is kan je gewoon wat eerder naar je tent teruggaan. Op Dour ging ik meestal rond 1u slapen, iedereen was toen nog op het festivalterrein en op de camping was het stil, met uitzondering dan van het lawaai van het festival zelf. maar aangezien er wel wat afstand was tussen de podia en mijn tent hielpen oordopjes voldoende om in slaap te vallen.

Dit werkt echter enkel indien je vast slaapt want een uurtje later komt iedereen terug met het nodige lawijt
                            http://www.mimoza.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dengregg Bekijk bericht
                              indien enkel het inslapen een probleem is kan je gewoon wat eerder naar je tent teruggaan. Op Dour ging ik meestal rond 1u slapen, iedereen was toen nog op het festivalterrein en op de camping was het stil, met uitzondering dan van het lawaai van het festival zelf. maar aangezien er wel wat afstand was tussen de podia en mijn tent hielpen oordopjes voldoende om in slaap te vallen.

Dit werkt echter enkel indien je vast slaapt want een uurtje later komt iedereen terug met het nodige lawijt
                              Het lawaai is niet zozeer het probleem, want ik heb oordopjes al geprobeerd, ik kan om een of andere reden gewoon niet in slaap geraken op een camping van een festival...

Comment

Working...
                              X